Kampania Zdrofitu

0
141

Wystartowała kampania sieci klubów fitness Zdrofit przygotowana przez zespół marketingu firmy oraz agencję Social Art. Jej celem jest zmiana podejścia do aktywności fizycznej – zachęcenie do ćwiczenia dla zdrowia i w zgodzie ze sobą, bez ulegania społecznej presji.

W kampanii „Postaw ZDRO przed FIT” marka występuje przeciw sloganom, które nawołują do przekraczania swoich granic czy bycia coraz lepszą wersją siebie. Kreacje zwracają uwagę na problemy oceniania wyglądu, parcia na efekty oraz porównywania się z innymi. To przekaz odmienny od większości komunikatów firm z branży fitness.

Działania obejmują kanały digital, outdoor, radio i social media. W ramach akcji zrealizowane zostały ogólnopolskie badania opinii, przygotowano pakiety medyczne, stworzony został portal i tematyczny poradnik. We współpracy z Goodguys nakręcone zostały również spoty video, w których wystąpili autentyczni klienci marki.

Za koncept i kompleksową obsługę kampanii odpowiada agencja Social Art oraz dział marketingu sieci Zdrofit. To kolejny rok współpracy pomiędzy obiema firmami.