Kolejne wydarzenie w ramach cyklu spotkań Wakacje z PR

1 sierpnia 2019
0
425

„PR & marketing sportowy, czyli dobre praktyki we współpracy biznesu ze sportem” to kolejne wydarzenie w ramach cyklu spotkań Wakacje z PR, które odbędzie się w środę 7 sierpnia br.

Przed nami kolejne spotkanie w ramach bezpłatnych wydarzeń o public relations i marketingu „Wakacje z PR”. Tym razem tematem wiodącym będzie marketing sportowy, a case studies przedstawią: PGE Skra Bełchatów, Szkoła Gortata oraz ERP Serwis. Spotkanie odbędzie się w Łodzi w Centrum Kreatywności Fabryka, na terenach Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Pomysłodawczyniami wydarzeń są właścicielki dwóch agencji PR: Agnieszka Burzyńska i Wiktoria Czarnecka. Wstęp wolny.

Czy wiecie, dlaczego w marketingu sportowym media społecznościowe znajdują się na pozycji defensywnego pomocnika? Jak szukać połączeń między określoną branżą w biznesie a dyscypliną sportową? Dlaczego budowanie rozpoznawalności marki przez sponsoring przynosi lepsze efekty niż inne działania marketingowe? Na te i inne pytania usłyszycie odpowiedź podczas najbliższego spotkania „PR & marketing sportowy, czyli dobre praktyki we współpracy biznesu ze sportem” w ramach cyklu „Wakacje z PR”. O tym jak działać i współpracować z branżą sportową opowiadać będą:

Tomasz Koprowski PGE Skra Bełchatów – od sześciu lat dyrektor marketingu Klubu Piłki Siatkowej Skra Bełchatów SA. Prelegent licznych konferencji i wykładów dotyczących sportu, biznesu i marketingu. Współzałożyciel grupy na FB „Marketing sportu i media sportowe”, która liczy obecnie ponad 5000 użytkowników. Absolwent Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego, ukończył studia podyplomowe w SGH w Warszawie na kierunku marketing sportu. Jak podaje jedna z firm monitorujących rynek, PGE Skra Bełchatów jest najbardziej medialnym klubem w PlusLidze.

Łukasz Kardynał – właściciel firmy informatycznej ERP Serwis, trzeciej do co wielkości wśród partnerów Comarch w Polsce. ERP Serwis specjalizuje się we wdrożeniach programów Comarch ERP XL i Optima. W roku 2017 zdobyła tytuł Partnera Roku w kategorii „Zaawansowane wdrożenie Comarch BI” oraz wyróżnienie w kategorii „Najskuteczniejsza kampania marketingowa”, w szczególności za współpracę z PGE Skrą Bełchatów. W roku 2018 ERP Serwis zdobyła wyróżnienie w kategorii wdrożeń Comarch Mobile.

Szymon Nowak, Szkoła Gortata – całe życie związany ze sportem, początkowo jako zawodnik na boiskach siatkarskich, obecnie założyciel i prezes Stowarzyszenia Krótka Piłka. W latach 2011-2014 rzecznik prasowy oraz fundriser w Fundacji JiM. Swoją karierę zawodową kontynuuje w Szkole Marcina Gortata, odpowiadając za marketing sportowy szkoły. Współzałożyciel Szkół Gortata w Krakowie, Poznaniu i Gdańsku. W wolnych chwilach prezenter pogody w TVP 3 Łódź. Ceni sobie pracę z ludźmi i dla ludzi. Z wykształcenia pedagog, terapeuta i PRowiec. Pokaż mu firmę a przygotuje dla niej event lub akcję promocyjną w ciągu 5 cennych minut.

„Wakacje z PR” poświęcone marketingowi sportowemu odbędą się w środę 7 sierpnia 2019 r. o godz. 16.00 w Łodzi, w Centrum Kreatywności Fabryka (ul. Tymienieckiego 22G, na terenach ŁSSE). Spotkanie jest skierowane do przedstawicieli działów: sponsoringu, public relations, promocji, komunikacji społecznej, CSR-u, marketingu, reklamy, brand managementu, agencji marketingowych i PR.