Kolejny projekt TAILORS Group dla Kancelarii Brysiewicz i Wspólnicy

11 września 2019
0
195

TAILORS Group rozszerzyła zakres współpracy z Kancelarią Brysiewicz i Wspólnicy. Do tej pory agencja odpowiadała za relacje z mediami, w tym pozycjonowanie ekspertów. Wraz z intensywnym rozwojem kancelarii pojawiły się kolejne wspólne projekty, będące elementem działań komunikacyjnych. Właśnie uruchomiona została nowa strona internetowa oraz blogi prowadzone przez partnerów kancelarii, prezentujące najciekawsze sprawy wraz z komentarzami.

Główną motywacją do wprowadzenia zmian była chęć przełamania bardzo konserwatywnego wizerunku serwisów internetowych polskich kancelarii prawnych. TAILORS Group odpowiada za cały projekt, od opracowania treści, koncepcji, po oprawę graficzną strony internetowej oraz blogów.

„Opracowując koncepcję, przejrzeliśmy wiele serwisów zarówno polskich, jak i zagranicznych kancelarii. Zwróciliśmy uwagę, że większość z nich wygląda bardzo podobnie. Podeszliśmy do tematu nieszablonowo, zaproponowaliśmy klientowi bardziej nowoczesną i atrakcyjną kolorystycznie formę, a także strukturę, która pozwoli wyeksponować członków zespołu” – tłumaczy Łukasz Chojecki, TAILORS Group.

Zmiany na stronie internetowej związane były nie tylko z odświeżeniem szaty graficznej. Szczególnie istotna była także kwestia funkcjonalności, jasny przekaz oraz komfort korzystania z witryny. Nowy serwis został dopasowany zarówno do potrzeb użytkowników urządzeń desktopowych, jak i mobilnych. Ponadto, TAILORS Group, odpowiadająca także za PR kancelarii, odświeżyła treści na stronie, kierując się tym, by były jak najbardziej przystępne dla czytelników, a oferta przedstawiona w jasny, uporządkowany sposób.

„Zdajemy sobie sprawę, że strona internetowa kancelarii to bardzo ważne narzędzie zarówno komunikacyjne, jak i biznesowe. Jest pewnego rodzaju wizytówką, która powinna odpowiadać na potrzeby partnerów biznesowych, jak i potencjalnych pracowników. Naszemu klientowi zależało także, żeby podkreślić różnorodne doświadczenie zespołu, co jest największą przewagą konkurencyjną kancelarii oraz uwypuklić wiedzę ekspercką pracowników, którzy regularnie dzielą się wiedzą i komentują najważniejsze zmiany w prawie w mediach oraz podczas branżowych wydarzeń. Udało nam się wypracować rozwiązanie, które łączy wszystkie te potrzeby” – dodaje Chojecki.

Strona internetowa to jeden z elementów prac nad wizerunkiem kancelarii. Równolegle do strony internetowej, odświeżone zostały blogi eksperckie prowadzone przez wspólników. Aktualnie dostępne 4 serwisy są źródłem wiedzy na temat wybranych zagadnień prawnych i przestrzenią do dyskusji o zmianach w polskiej legislacji w poszczególnych obszarach oraz dzieleniem się ciekawymi sprawami, prowadzonymi przez kancelarię. Wszystkie blogi są zintegrowane ze stroną internetową kancelarii oraz korespondują z jej identyfikacją wizualną.

Nowa odsłona strony internetowej dostępna jest pod adresem www.biw.legal.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here