Kongres Profesjonalistów PR rusza za kilka tygodni

6 marca 2018
0
1988

Już w kwietniu w Rzeszowie odbędzie się XVIII edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. W ciągu dwóch dni uczestnicy wydarzenia wezmą udział w szeregu prelekcji przygotowanych przez ekspertów z branży PR oraz w warsztatach praktycznych.

Kongres Profesjonalistów Public Relations 2018 odbędzie się w dniach 19-20 kwietnia w Hotelu Hilton Garden Inn w Rzeszowie. Biorący w nim udział eksperci i uczestnicy po raz kolejny będą szukać odpowiedzi na pytanie w jaki sposób skutecznie poradzić sobie z kryzysem wizerunkowym w mediach. Swoim doświadczeniem podzielą się specjaliści branży PR, a wiedza przekazywana w szeregu prelekcji zostanie uzupełniona w trakcie warsztatów praktycznych. Aby wziąć udział w wydarzeniu należy się zarejestrować na stronie Kongresu.

Kryzysy w teorii i praktyce

Uczestnicy tegorocznej edycji będą mogli uczestniczyć w warsztatach praktycznych w ramach dwóch różnych bloków tematycznych. Pierwszy z nich poprowadzi przedstawiciel agencji Press Service Monitoring Mediów, specjalizującej się w monitoringu mediów oraz analizie przekazów medialnych, które stanowią istotną rolę w zapobieganiu skutkom kryzysów wizerunkowych w mediach. Drugi warsztat przygotowuje istniejąca od 2005 roku Fundacja InternetPR, zajmująca się wspieraniem nowoczesnych i profesjonalnych działań public relations. Warsztat będzie dotyczył sposobów zarządzania bazami danych osobowych w kontekście zmian związanych z RODO.

Ponadto w programie kongresu zaplanowano prezentację oraz panel dyskusyjny organizowany przez Orange Polska, pt. „Jak skutecznie prowadzić działania w mediach społecznościowych”. Łączą one prezentację case study skutecznego zastosowania mediów społecznościowych oraz panel dyskusyjny, w czasie którego rzecznicy – Przemysław Przybylski z Credit Agricole, Łukasz Majewski z Duckie Deck i Wojtek Jabczyński z Orange Polska – podzielą się swoim doświadczeniami w mediach społecznościowych.

Public relations w praktyce

Wśród prelegentów tegorocznej edycji Kongresu Profesjonalistów Public Relations znajdą się m.in. Mariusz Sokołowski – prezes agencji R4S oraz były rzecznik prasowy Komendy Głównej Policji, red. Marek Kacprzak – dziennikarz Wirtualnej Polski oraz właściciel firmy szkoleniowo-badawczej, a także Anna Noworocka-Tełewiak – specjalistka w obszarze zarządzania marką i komunikacją konsumencką oraz współpomysłodawca i organizator Young Stars Festival. Pełna lista prelegentów znajduje się na stronie internetowej www.kongresprofesjonalistow.pl w zakładce „prelegenci”, natomiast szczegóły dotyczące prelekcji znaleźć można w programie.


Kongres Profesjonalistów Public Relations to ogólnopolskie wydarzenie łączące środowisko i ludzi zajmujących się problematyką komunikacji i PR.