Konkret PR z nowym klientem

5 marca 2018
0
2221

Konkret PR z początkiem lutego br. rozpoczął współpracę z Jungheinrich Polska – dostawcą kompleksowych rozwiązań z zakresu logistyki wewnątrzmagazynowej. Do głównych zadań agencji należeć będzie doradztwo wizerunkowe i komunikacyjne, w tym działania media relations.

Jungheinrich Polska jest krajowym przedstawicielstwem światowego koncernu Jungheinrich AG, a jako dostawca kompleksowych rozwiązań z zakresu logistyki wewnątrzmagazynowej, oferuje szeroki wybór wysokiej jakości produktów oraz usług, m.in. wózków widłowych, regałów magazynowych, systemów logistycznych. Podjęcie współpracy z Konkret PR jest częścią długofalowej strategii rozwoju przyjętej przez Jungheinrich Polska.

Konkret PR pozyskał nowego klienta w drodze przetargu. Wzięły w nim udział łącznie 4 agencje public relations. O wyborze firmy, zadecydowało wieloletnie doświadczenie Konkret PR w obsłudze branży deweloperskiej powierzchni komercyjnych, w tym przemysłowych, znajomość rynku logistycznego oraz wysokie kompetencje w zakresie PR-u korporacyjnego. Opieką nad klientem zajmie się dział korporacyjny, za który odpowiedzialna jest Ewelina Ciuchta.


Konkret PR od blisko 10 lat świadczy usługi z zakresu budowania wizerunki i komunikacji, w tym media relations, komunikacji wewnętrznej, zarządzania sytuacjami kryzysowymi, prowadzenia działań w social mediach, a także organizacji wydarzeń specjalnych czy realizacji projektów społecznej odpowiedzialności biznesu. W ramach trzech działów: corporate PR, healthcare PR, lifestyle PR, agencja prowadzi kampanie m.in. dla Panattoni Europe, Warsaw Trade Tower, stowarzyszeń branżowych, organizacji pacjentów i firm farmaceutycznych, a także Converse czy Cybex.