Konkurs na 50-lecie

0
289

Firma budowlana Budimex świętuje w tym roku 50-lecie i z tej okazji organizuje konkurs fotograficzny, w który zaangażowała m.in. znanego fotografa Adama Nurkiewicza.

Przez 50 lat działalności Budimex oddał do użytku tysiące inwestycji, które na trwałe wpisały się w krajobraz nad Wisłą. Wybrano 50 obiektów, które fotografować mają Polacy. – Konkurs fotograficzny łączy kreatywność i estetykę z jego przedmiotem, którym w tym przypadku są realizacje Budimeksu. Dla wielu osób, nie tylko pracowników, nasze kontrakty to także wspomnienia z etapu budowy lub funkcjonowania zrealizowanych obiektów, a zatem chwile jak te, które można „zatrzymać” w kadrze – mówi Krzysztof Kozioł, dyrektor Biura Komunikacji Budimeksu.

W ramach konkursu została stworzona strona www.50pracBudimexu.pl, przez którą wszyscy chętni mogą zgłaszać swoje zdjęcia. Fotografie mogą być wykonane w jednej z trzech kategorii: zdjęcie dzienne, zdjęcie nocne i selfie (z obiektem w tle). Specjalne jury wybierze najciekawsze i najbardziej kreatywne prace, które zostaną nagrodzone m.in. aparatami fotograficznymi i voucherami na sprzęt elektroniczny. Co więcej, jedną z nagród głównych przydzielą internauci w publicznym głosowaniu.

W składzie jury znaleźli się: Adam Nurkiewicz, Jarosław Babraj i Krzysztof Kozioł. Adam Nurkiewicz to fotograf współpracujący ze światowymi agencjami fotograficznymi: amerykańską Getty Images, francuską Agence France Presse oraz szwajcarską FreshFocus. Fotografował sport na letnich i zimowych Igrzyskach Olimpijskich oraz relacjonował Igrzyska Paraolimpijskie jako oficjalny fotograf Polskiego Komitetu Paraolimpijskiego. Prowadzi zajęcia z fotografii w Związku Polskich Artystów Fotografików. Jarosław Babraj to Brand Director magazynu Stuff w Polsce, maniak mobilnej fotografii, w szczególności wszelakiego rodzaju selfie, z których zrobił znak rozpoznawczy swoich Instastories. Fotograficzne zapędy uskutecznia najczęściej na Istagramie i Snapchacie. Krzysztof Kozioł od ponad 14 lat związany jest ze spółką Budimex, jest Dyrektorem Biura Komunikacji i rzecznikiem prasowym firmy.

Konkurs ruszył wraz z początkiem kwietnia i został podzielony na etapy miesięczne, potrwa do 30 października.

Za całość przygotowań, przebieg, realizację konkursu oraz komunikację z mediami odpowiada agencja Arskom Group.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here