Kukbuk.pl w nowej odsłonie

25 marca 2019
0
373

Wydawnictwo multimedialne KUKBUK właśnie uruchomiło nową wersję platformy on-line. Portal przeszedł gruntowną przebudowę i został wzbogacony o wiele nowych obszarów tematycznych oraz funkcjonalności.

Za projekt graficzny wykonała Alina Rybacka. Za infrastrukturę cyfrową odpowiedzialna jest agencja Panowie Programiści, a za strategię i analizę – Oliwia Gede-Niewiadomska, wydawczyni platformy cyfrowej KUKBUK.PL oraz Zuzanna Rożek – specjalistka ds. marketingu i komunikacji online. Redaktor prowadzącą nowego serwisu KUKBUK.PL została Anna Czajkowska.

Pod adresem KUKBUK.PL powstał nowy lifestylowy portal. Nowa strona wyposażona jest
m.in. w technologię umożliwiającą personalizację treści. W pierwszej odsłonie funkcjonalność ta będzie opierała się o zadeklarowane przez użytkownika preferencje, a po wybraniu interesujących tagów i kategorii system sam będzie podpowiadał kolejne, dopasowane już tematy. W tym czasie system będzie się też uczył zachowań i wyborów użytkowników, dzięki czemu w kolejnej fazie będzie możliwe uruchomienie zaawansowanej personalizacji, wykorzystującej sieć neuronową.

Zależało nam, aby stworzyć zgodny z najnowszymi trendami, wygodny, intuicyjny i pełen jakościowych treści portal lifestylowy odpowiadający potrzebom i zainteresowaniom naszych czytelników. – mówi Oliwia Gede-Niewiadomska. Proces powstawania portalu został poprzedzony wielomiesięczną analizą ruchu oraz badaniem zachowania czytelników na stronie, a także jakościowymi i ilościowymi badaniami online, które pozwoliły na stworzenie ściśle określonych profili odbiorców (person).

KUKBUK.PL tworzony jest przez dedykowaną mu redakcję oraz grono ekspertów, dziennikarzy i blogerów. Stałymi współpracownikami są m.in.: Bartek Kieżun i Jacek Hołub. Opiera się na idei sezonowości, co oddawać będzie zarówno jego część tekstowa, jak i wizualna. Czytelnicy znajdą tu eksperckie treści o jedzeniu, kulturze, trendach, ekologii, zdrowym stylu życia, a także praktyczne przewodniki turystyczne oraz wyselekcjonowane przepisy na każdą porę roku.

KUKBUK.PL oferuje również szereg nowych możliwości i formatów reklamowych, które pomogą marketerom w dotarciu do precyzyjnie określonych grup odbiorców z jakościowym i angażującym przekazem. Mamy wszelkie narzędzia do tego, aby rozwijać natywne, kontekstowe formy reklamy i łączyć to, co przynosi korzyści dla biznesu z tym, co jest ciekawe dla czytelnika. – dodaje Dorota Sulich-Długosz, dyrektor biura reklamy wydawnictwa KUKBUK.