LATO Z FAMILY – podsumowanie

0
226

Tchibo Family już drugi rok z rzędu wyruszyło w wakacyjną podróż – w raz z „Projektem Plaża” TVN. Strefy marki Tchibo pojawiły się w 7 najpopularniejszych nadmorskich miejscowościach. Na plażujące rodziny, oprócz najwyższej jakości kawy serwowanej przez profesjonalnych baristów czekała moc atrakcji i warsztatów, które poprowadziły znane i lubiane rodziny gwiazd dużego ekranu – m.in. Natalia Kukulska z mężem Michałem Dabrówką, Edyta i Cezary Pazurowie, Dominika Grosicka z dziećmi oraz Olga Borys z Wojtkiem Majchrzakiem i córką Mirą.

W tegorocznym Projekcie Plaża Tchibo Family postawiło na Mamy i Żony! Głównym przesłaniem cyklu 8 spotkań z rodzinami gwiazd było sprawienie chwili przyjemności mamom, żonom, paniom domu, które – jak ukazują wyniki badania przeprowadzonego w czerwcu tego roku na zlecenie Tchibo przez agencję badawczą IRCenter, na co dzień samodzielnie stawiają czoła większości domowych i rodzinnych obowiązków, obok codziennej pracy zawodowej – mówi Barbara Kowalik-Kamińska, dyrektor Marketingu Tchibo.

Marka Tchibo postanowiła zwrócić uwagę na ten fakt, a także docenić i uhonorować zaangażowanie kobiet w życie rodzinne, organizując dla nich chwilę relaksu, małe kulinarne niespodzianki, które najlepiej smakują przygotowane przez najbliższych.

Nadmorskie spotkania z Gwiazdami

Wśród gwiazdorskich rodzin zaproszonych do projektu pojawiły się nazwiska największego formatu, m.in. Natalia Kukulska, Dominika Grosicka, Edyta Pazura i Olga Borys. Znane i lubiane mamy przybyły wraz z rodzinami, mężami i dziećmi. Pojawili się także najzdolniejsi młodzi kucharze, zwycięzcy kulinarnego show Masterchief Junior – Julka Cymbaluk i Bartek Kwiecień wraz z mamami, aby na oczach plażowiczów przygotować dla nich autorskie kawowe niespodzianki.

Plażowe atrakcje dla całej rodziny

Your ads will be inserted here by

Easy Plugin for AdSense.

Please go to the plugin admin page to
Paste your ad code OR
Suppress this ad slot.

W strefach Tchibo Family, obok warsztatów kulinarno – balistycznych z udziałem rodzin zaproszonych Gwiazd dużego ekranu, plażujące rodziny skorzystać mogły z mnóstwa atrakcji przygotowanych z myślą o nich. Pod okiem wykwalifikowanych animatorek, dzieci czekała moc plażowych atrakcji, a wśród nich gry, konkursy sprawnościowe, zajęcia plastyczne oraz ogromna dmuchana poducha do skakania. Rodzice zaczerpnąć mogli odrobiny relaksu korzystając z przygotowanej z myślą o nich strefy chill out z obszernymi hamakami, wygodnymi leżakami oraz nieograniczoną ilością świeżo parzonej kawy – mówi Barbara Kowalik-Kamińska, dyrektor Marketingu Tchibo.

Siedem najpopularniejszych kurortów, osiem niezapomnianych rodzinnych imprez Tchibo Family

„Projekt Plaża”, popularny letni program telewizji TVN, już po raz dziesiąty zawitał do największych kurortów w Polsce. Stoiska Tchibo Family pojawiły się w siedmiu nadmorskich kurortach (Świnoujściu, Kołobrzegu, Ustce, Darłówku, Dziwnowie, Łebie i Władysławowie).

Każde ze stoisk Tchibo podzielone zostało na część kawiarnianą, strefę relaksu oraz przestrzeń animacyjną dla najmłodszych – z kołem fortuny, stanowiskiem do malowaniem buziek, a także grami i zabawami. W centrum każdego stoiska ustawiono profesjonalny bar, gdzie skosztować można było przeróżnych rodzajów kaw, smoothies oraz orzeźwiających napoi gazowanych o smaku kawy.

Cykl nadmorskich eventów, częścią większej letniej kampanii promocyjnej

Relacje ze stref Tchibo Family, które powstały w ramach szeroko zakrojonej kampanii Tchibo, śledzić można było m.in. w mediach społecznościowych, w programach i na platformach stacji TVN, („Co za tydzień”, „Dzień dobry Wakacje” i stacji TTV), w mediach lokalnych; ogólnopolskich mediach drukowanych o tematyce life stylowej, a także na portalach o gwiazdach.

Istotną częścią tego letniego projektu było badanie konsumenckie poświęcone podziale obowiązków domowych w polskiej rodzinie, a także roli kawy w codziennym życiu pani domu – partnerki, żony i matki. Badanie przeprowadzone zostało pod koniec czerwca tego roku, a zgromadzone wnioski okazały się ciekawym contentem do serii artykułów w ogólnopolskich mediach konsumenckich, jak również marketingowych i biznesowych.

Tegoroczny Projekt Plaża okazał się sukcesem i zgromadził przeszło 3000 plażowiczów.
Marka Tchibo zadbała, aby tegoroczna edycja projektu zapewniła gościom niezapomniane wrażenia i pozytywne emocje podczas rodzinnych wakacji nad Bałtykiem!