LATO Z FAMILY – podsumowanie

30 sierpnia 2018
0
867

Tchibo Family już drugi rok z rzędu wyruszyło w wakacyjną podróż – w raz z „Projektem Plaża” TVN. Strefy marki Tchibo pojawiły się w 7 najpopularniejszych nadmorskich miejscowościach. Na plażujące rodziny, oprócz najwyższej jakości kawy serwowanej przez profesjonalnych baristów czekała moc atrakcji i warsztatów, które poprowadziły znane i lubiane rodziny gwiazd dużego ekranu – m.in. Natalia Kukulska z mężem Michałem Dabrówką, Edyta i Cezary Pazurowie, Dominika Grosicka z dziećmi oraz Olga Borys z Wojtkiem Majchrzakiem i córką Mirą.

W tegorocznym Projekcie Plaża Tchibo Family postawiło na Mamy i Żony! Głównym przesłaniem cyklu 8 spotkań z rodzinami gwiazd było sprawienie chwili przyjemności mamom, żonom, paniom domu, które – jak ukazują wyniki badania przeprowadzonego w czerwcu tego roku na zlecenie Tchibo przez agencję badawczą IRCenter, na co dzień samodzielnie stawiają czoła większości domowych i rodzinnych obowiązków, obok codziennej pracy zawodowej – mówi Barbara Kowalik-Kamińska, dyrektor Marketingu Tchibo.

Marka Tchibo postanowiła zwrócić uwagę na ten fakt, a także docenić i uhonorować zaangażowanie kobiet w życie rodzinne, organizując dla nich chwilę relaksu, małe kulinarne niespodzianki, które najlepiej smakują przygotowane przez najbliższych.

Nadmorskie spotkania z Gwiazdami

Wśród gwiazdorskich rodzin zaproszonych do projektu pojawiły się nazwiska największego formatu, m.in. Natalia Kukulska, Dominika Grosicka, Edyta Pazura i Olga Borys. Znane i lubiane mamy przybyły wraz z rodzinami, mężami i dziećmi. Pojawili się także najzdolniejsi młodzi kucharze, zwycięzcy kulinarnego show Masterchief Junior – Julka Cymbaluk i Bartek Kwiecień wraz z mamami, aby na oczach plażowiczów przygotować dla nich autorskie kawowe niespodzianki.

Plażowe atrakcje dla całej rodziny

W strefach Tchibo Family, obok warsztatów kulinarno – balistycznych z udziałem rodzin zaproszonych Gwiazd dużego ekranu, plażujące rodziny skorzystać mogły z mnóstwa atrakcji przygotowanych z myślą o nich. Pod okiem wykwalifikowanych animatorek, dzieci czekała moc plażowych atrakcji, a wśród nich gry, konkursy sprawnościowe, zajęcia plastyczne oraz ogromna dmuchana poducha do skakania. Rodzice zaczerpnąć mogli odrobiny relaksu korzystając z przygotowanej z myślą o nich strefy chill out z obszernymi hamakami, wygodnymi leżakami oraz nieograniczoną ilością świeżo parzonej kawy – mówi Barbara Kowalik-Kamińska, dyrektor Marketingu Tchibo.

Siedem najpopularniejszych kurortów, osiem niezapomnianych rodzinnych imprez Tchibo Family

„Projekt Plaża”, popularny letni program telewizji TVN, już po raz dziesiąty zawitał do największych kurortów w Polsce. Stoiska Tchibo Family pojawiły się w siedmiu nadmorskich kurortach (Świnoujściu, Kołobrzegu, Ustce, Darłówku, Dziwnowie, Łebie i Władysławowie).

Każde ze stoisk Tchibo podzielone zostało na część kawiarnianą, strefę relaksu oraz przestrzeń animacyjną dla najmłodszych – z kołem fortuny, stanowiskiem do malowaniem buziek, a także grami i zabawami. W centrum każdego stoiska ustawiono profesjonalny bar, gdzie skosztować można było przeróżnych rodzajów kaw, smoothies oraz orzeźwiających napoi gazowanych o smaku kawy.

Cykl nadmorskich eventów, częścią większej letniej kampanii promocyjnej

Relacje ze stref Tchibo Family, które powstały w ramach szeroko zakrojonej kampanii Tchibo, śledzić można było m.in. w mediach społecznościowych, w programach i na platformach stacji TVN, („Co za tydzień”, „Dzień dobry Wakacje” i stacji TTV), w mediach lokalnych; ogólnopolskich mediach drukowanych o tematyce life stylowej, a także na portalach o gwiazdach.

Istotną częścią tego letniego projektu było badanie konsumenckie poświęcone podziale obowiązków domowych w polskiej rodzinie, a także roli kawy w codziennym życiu pani domu – partnerki, żony i matki. Badanie przeprowadzone zostało pod koniec czerwca tego roku, a zgromadzone wnioski okazały się ciekawym contentem do serii artykułów w ogólnopolskich mediach konsumenckich, jak również marketingowych i biznesowych.

Tegoroczny Projekt Plaża okazał się sukcesem i zgromadził przeszło 3000 plażowiczów.
Marka Tchibo zadbała, aby tegoroczna edycja projektu zapewniła gościom niezapomniane wrażenia i pozytywne emocje podczas rodzinnych wakacji nad Bałtykiem!