Lech Free 0,0% – ty też pokaż, że #możeszwszystko

29 sierpnia 2018
0
1818

Młodzi Polacy coraz częściej chcą być fit: zmieniają dietę, sprawdzają skład kupowanych produktów, trenują. Jednak wciąż pokutują pewne stereotypy, jak np. ten, że osoby aktywne fizycznie powinny zrezygnować z piwa. Nic bardziej mylnego. Lech Free w swojej tegorocznej kampanii pokazuje, że dzięki piwu o zerowej zawartości alkoholu nie trzeba iść na kompromisy – można jednocześnie cieszyć się smakiem piwa i nie rezygnować z aktywności.

O tym, że z Lechem Free 0,0% „można wszystko” przekonywały już spoty telewizyjne i kampania w siłowniach. Po nich przyszedł czas na szeroko zakrojone działania digitalowe, realizowane między innymi w mediach społecznościowych.

Pod koniec czerwca na Facebooku wystartowała wyjątkowa grupa o nazwie #możeszwszystko. – Jest to miejsce dla tych, którzy kochają ruch w każdej postaci, zarówno amatorów, jak i zawodowców. Można w nim spotkać współpracujących z marką influencerów, którzy serwują świeżą porcję inspiracji i dzielą się poradami treningowymi z zakresu dyscyplin sportowych, które sami uprawiają. Jednocześnie pokazują, że prowadząc zdrowy tryb życia wciąż można pozwolić sobie na takie przyjemności jak piwo – mówi Karolina Hasińska, reprezentująca markę Lech Free.

W pierwszych tygodniach działania dołączyło do niej przeszło 3 tysiące osób. Dzięki ich zaangażowaniu grupa stała się platformą do wymiany doświadczeń, świętowania indywidualnych sukcesów, a przede wszystkim – miejscem, z którego można czerpać motywację do podejmowania sportowych wyzwań. Oprócz Lecha Free do prowadzenia aktywnego stylu życia zachęcają w niej Julita Kotecka-Nerek i Paweł Nerek – doświadczeni trenerzy personalni, którym powierzono merytoryczną pieczę nad grupą. Dzięki ich wiedzy, profesjonalizmowi oraz energii sportowa społeczność #możeszwszystko może liczyć m.in. na wskazówki dotyczące prawidłowego wykonywania ćwiczeń, a także porady z zakresu fizjoterapii, żywienia i suplementacji.

Po teorii przyjdzie także czas na praktykę, czyli sportowe wyzwania i wspólne treningi outdoorowe organizowane dla uczestników grupy przez zaangażowanych w akcję influencerów. Aby dostać się na wybrany trening, należy prawidłowo wykonać jedno z zadań, które pojawią się na grupie #możeszwszystko. Pod okiem profesjonalnych trenerów, m.in. Łukasza Oskierki (bieganie) i Tomasza Kowalskiego (triathlon), a także opiekunów grupy – Julity i Pawła, uczestnicy treningów będą mogli poprawić technikę i siłę biegową, poznają ćwiczenia, do których nie potrzeba specjalistycznego sprzętu, a także dowiedzą się, jak zapobiegać kontuzjom lub przygotować się do pierwszego w życiu maratonu.

Od samego początku w kampanię Lecha Free zaangażowani są influencerzy znani ze swojego zamiłowania do aktywności fizycznej: aktor Jakub Wesołowski i prezenter telewizyjny Maciej Dowbor, wspierani przez swoich trenerów. Dołączyli do nich również: Adam Kszczot – Mistrz Świata i Europy w biegach na 800 m, Izu Ugonoh – jeden z najlepszych polskich pięściarzy wagi ciężkiej, a także Henryk Szost – rekordzista Polski w maratonie. W swoich kanałach social media każdy z nich pokazuje, że sport i piwo bezalkoholowe po dobrze wykonanym treningu mogą iść ze sobą w parze.

Za działania PR, współpracę z influencerami i prowadzenie grupy odpowiada agencja Tailor Made PR. Działania digitalowe realizuje agencja Cut The Mustard. Zakupem i planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith, a spot TV stworzyła agencja GPD.