Leo Burnett Warszawa dla marki No-Spa

0
319

Agencja Leo Burnett Warszawa, należąca do Publicis Groupe, wygrała przetarg na realizację nowego projektu dla marki No-Spa. Projekt, w ramach którego prace rozpoczęły się na początku listopada, wystartuje w pierwszej połowie 2019 roku.

To pierwsze zlecenie, jakie Leo Burnett Warszawa zrealizuje dla firmy Sanofi, producenta leku No-Spa. Współpraca ma charakter projektowy i zaplanowana jest na cały 2019 rok.

„Zdecydowaliśmy się na współpracę z Leo Burnett Warszawa, gdyż zaproponowane przez agencję pomysły kreatywne i narzędzia umożliwiające ich realizację najlepiej adresują wszystkie potrzeby i cele naszego projektu. Wierzymy, że razem stworzymy absolutnie wyjątkową platformę komunikacji, która będzie punktem wyjścia do dyskusji społecznej na temat wagi relacji matka – córka”. – tak decyzję o wyborze Leo Burnett Warszawa komentuje Aleksandra Rybarska, Senior Brand Manager Digestive Category w Sanofi Polska.

Ze strony Agencji za projekt odpowiada Magdalena Niechwiej, Account Director. Za strategię odpowiada Adam Nowakowski, zastępca dyrektor zarządzającej i dyrektor strategii, kreacje przygotował zespół kreatywny pod kierownictwem Macieja Porębskiego, Executive Creative Directora.

„Sanofi to już kolejny Klient, który docenił unikatową ofertę i kompleksowość, którą zapewniamy na każdym etapie realizacji projektu. Wygrana cieszy nas tym bardziej, że to pierwszy projekt, który będziemy realizować wspólnie z firmą Sanofi”. – komentuje Hanna Jackowska, Dyrektor zarządzająca Leo Burnett Warszawa.