Magazyn Ceneo oficjalnie serwisem internetowym

0
152

Na stronach magazynu Ceneo prezentowane są m.in. premiery sprzętu elektronicznego, testy produktów, opinie użytkowników, a także omówienia najnowszych trendów. Redakcją serwisu pokieruje Katarzyna Dwornik, która z Ceneo.pl związana jest od początku tego roku.

Serwis stworzony przez Ceneo.pl do tej pory był blogiem, który od ponad dwóch lat tworzyli pracownicy Ceneo.pl. Magazyn Ceneo łączy w sobie charakter poradnika zakupowego
i magazynu lifestylowego. Dominuje w nim tematyka technologiczna. Znajdziemy tam artykuły o najnowszych sprzętach (smartfony, aparaty, gadżety sportowe czy chociażby akcesoria dla dzieci) oraz praktyczne porady dla kupujących w internecie. Serwis podzielony został na dziewięć kategorii tematycznych. Najważniejsze z nich to m.in. Tech, Fit, Dziecko, Bezpieczne Zakupy.

Magazyn Ceneo tworzy zespół doświadczonych redaktorów, którzy pracowali wcześniej m.in. w Wirtualnej Polsce, Runner’s World, Świecie Wiedzy i w Polska Press Grupie. Uzupełniają je teksty popularnych blogerów technologicznych, modowych i parentingowych, którzy mają okazję podzielić się swoimi opiniami na temat produktów i wiedzą w poszczególnych kategoriach tematycznych:Stajemy po stronie czytelników. Staramy się każdego dnia dostarczać im wielu ciekawych artykułów. Zaczynając od rzetelnych recenzji produktów przygotowywanych przez ekspertów poprzez różnego rodzaju rankingi kończąc na zapowiedziach gorących premier produktowych. Z morza ofert dostępnych w sieci wyławiamy te, na które naprawdę warto zwrócić uwagę. Chcemy też pokazać naszym czytelnikom, jak kupować sprytnie i bezpiecznie. Wyzwaniem jakie stoi przed naszym zespołem jest przekonanie czytelników, że zakupy w sieci warto zacząć od naszego serwisu. – mówi Katarzyna Dwornik, redaktor naczelna Magazynu Ceneo.

Dwornik związana była z wydawnictwem Motor-Presse Polska, gdzie zajmowała się wydawaniem serwisu womenshealth.pl i pisała artykuły do papierowych edycji Women’s Health oraz Men’s Health. Jest absolwentką polonistyki oraz iberystyki na Uniwersytecie Wrocławskim.

Magazyn Ceneo w tym roku notuje średnio ponad 200 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie, którzy generują około pół miliona odsłon internetowych.