Marka osobista mecenasem i promotorem

0
200

O sile marki osobistej przekonujemy się każdego dnia – nie zawsze zdając sobie z tego sprawę.

W środę 29 sierpnia w Krakowie na Tauron Arenie odbył się koncert zespołu Thirty Second to Mars. Skład to Jared Leto, Shannon Leto i Tomo Milicevic. Support – Natalia Nykiel. Jeszcze jedno wydarzenie, jeden koncert światowej gwiazdy w naszym kraju. Nic niezwykłego. W czerwcu w Warszawie zagrał zespół Queens Of The Stone Age i nie pisaliśmy o marce osobistej. Ale support i kilka zdjęć stało się tym razem pretekstem do napisania o marce osobistej. Magic Recods podsyła nam zdjęcia, Jared Leto wspomina o naszym portalu na Instagramie, więc działamy.

Marka osobista marce osobistej

Z pewnością dużym wyróżnieniem dla artysty jest występ przed gwiazdą. Natylia Nykiel konsekwentnie buduje swój wizerunek. Gdy obserwuje się jej stroje na koncertach i podczas wywiadów, widać że nie tutaj przypadkowości. To dobrze, poważnie podchodzi do budowania wizerunku. Oczywiście ona i osoby z jej najbliższego otoczenia. Nie zależy jej raczej na chwilowym poklasku, bo inwestuje we własną, silną markę osobistą. Nie widać jej na wszystkich możliwych wielkich wakacyjnych festiwalach i najważniejszych imprezach sezonu, w których powoli już się gubimy. Chyba starannie wybierane się imprezy, na których gra. Support Thirty Second to Mars jest najlepszym przykładem.

Czytając książkę Aliny Stasiak „Droga do gwiazd” (wydawnictwo Słowa i Myśli) możemy przeczytać, że „marka osobista to kombinacja wrażeń, skojarzeń, emocji, opinii i wartości, które pojawiają się w umysłach ludzi na widok lub wspomnienie danej osoby. Marka to coś znacznie cenniejszego niż wizerunek, ale wymagającego także więcej pracy nad sobą, ciągłego rozwoju osobistego i spełniania obietnic składanych innym ludziom”.

Natalia Nykiel przykuwa uwagę podczas występów scenicznych nie tylko swoim głosem, ale i wygldądem, czyli charakterystycznymi makijażami i strojem. Dzięki temu publiczność zapamiętuje ją.

Źródło: UNIVERSAL MUSIC POLSKA

 

Występ przed zespołem, który zasłynął najdłuższą trasą koncertową i którego występy są właściwie dobrym widowiskiem na pewno umocni jej wizerunek i pomoże dalej budować silną markę.

Your ads will be inserted here by

Easy Plugin for AdSense.

Please go to the plugin admin page to
Paste your ad code OR
Suppress this ad slot.

Ale nie tylko Natalia Nykiel gra przed bardziej znanymi.

Przed znanymi

Jabłonka to zespół triphopowy, który w informacjach prasowych znajdujących się na wielu portalach i w opisach wydarzeń podkreśla, że na scenie profesjonalnej formacja zagrała po raz pierwszy 18 grudnia 2015 r. w klubie Bogart przed występem Kasi Nosowskiej organizowanego przez Program Trzeci Polskiego Radia.

Skoro zespół z Wrocławia, chociaż w składzie również radomszczanie to debiut pełnometrażowy musiał się odbyć również we wrocławskim klubie. I tak też się stało. Debiut miał miejsce w klubie Vertigo, który na scenie gości znakomitych artystów.

Krakowska marka

Zespół Flue w stolicy Małopolski cieszy się dużym zainteresowaniem. Od wielu muzyków można usłyszeć, że Flue to już dobra krakowska marka. Na ich koncertach nikt nie spodziewa się pustek. Muzycy z Flue postanowili wspólnie tworzyć markę. Mimo że każdy z nich angażuje się w inne projekty muzyczne. Do pracy nad swoim drugim albumem zaprosili m.in. rapera Othello. Fani na kolejnym materiale po debiutanckiej płycie „Influence” znów usłyszą niebanalną muzykę i gościa specjalnego. Czyli znów muzyczne kooperacje i wspólne łączenie sił, których w projektach muzycznych nie brakuje. Promotorem ich muzyki stał się nie kto inny jak związany z Trójką Hirek Wrona. Od samego początku starannie wybierali miejsca, gdzie chcieli prezentować swoją muzykę. Jeżeli kluby w Krakowie to Alchemia i Harris Piano Jazz Bar. Jeżeli festiwale to m.in. T-Mobile Electronic Beats x Nowe Horyzonty we Wrocławiu czy Good Vibe Festival, którego celem jest prezentowanie prezentowanie innowacyjnej, nowoczesnej muzyki łączącej takie style jak funk, soul, jazz, hip hop, elektronika.

Fragment koncertu z klubu Alchemia w Krakowie

 

Wracając jeszcze do książki Aliny Stasiak „Wizerunek się kreuje, a silną markę – buduje”. O czym nie można zapomnieć budując markę osobistą? O charakterystyczności, autentyczności, autorytecie, ważności i spójności. A tego wspomnianym tutaj muzykom nie brakuje.

Aby zbudować markę osobistą potrzeba konsekwencji i wysiłku. Ale gdy już się to osiągnie w łatwy sposób można sprawdzić, czy mamy wpływ na otoczenie. Kasia Nosowska pomogła Jabłonce, Hirek Wrona i Othello wsparli Flue, a czy Natalią Nykiel zainteresują się za granicą? Trzymamy kciuki.