McDonald’s Polska z kanałem karierowym na Instagramie

0
435

McDonald’s ruszył z zupełnie nowym kanałem w serwisie Instagram. @WitamywMcDonalds jest poświęcony wizerunkowi McDonald’s jako pracodawcy. Za jego pośrednictwem marka zwraca się do swoich obecnych i potencjalnych pracowników. Zamieszczane na nim treści są zawsze tworzone przy udziale pracowników restauracji. Kanał jest kontynuacją prowadzonej od ubiegłego roku kampanii „Witamy w zespole McDonald’s”.

– Pracownicy McDonald’s to ludzie, którzy mają wiele wartościowego do powiedzenia i pokazania. Wśród nich są pracujące mamy, studenci, osoby z pasjami. W McDonald’s pracuje ponad 22 000 wyjątkowych osób. To prawdziwa siła naszej marki – mówi Renata Prys, Dyrektor HR w McDonald’s Polska.

Sieć uruchamia komunikację, która angażuje pracowników do dzielenia się doświadczeniami dotyczącymi ich życia prywatnego, zawodowego i codzienności. Planuje wspólnie z nimi tworzyć treści na @WitamywMcDonalds.

– Treści pojawiające się na kanale są w całości oparte na historiach pracowników McDonald’s. W części konceptów występują nasi pracownicy osobiście, niektóre posty są nimi inspirowane. Pokazujemy różne style życia, zainteresowania, pasje hobby, ścieżki kariery –  w formatach wideo i statycznych. Wszystko z wykorzystaniem narzędzi i właściwości kanału – mówi Tomasz Polewczyński, Konultant ds. reputacji pracodawcy i zaangażowania.

Kanał wspierany jest również konkursem dla pracowników McDonald’s, którzy mogą przesyłać swoje własne nagrania. Co miesiąc wybierana jest jedna osoba, której wideo trafia na Instagram i druga, która dostaje możliwość prowadzenia przez jeden dzień Instastories kanału @WitamywMcDonalds.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here