Mint Media dla marki Meizu

0
140

Agencja interaktywna Mint Media podjęła współpracę z firmą Maxcom. Od kwietnia, wraz z pojawieniem się marki Meziu w Polsce, agencja odpowiada za jej kompleksową komunikację marketingową.

Współpraca pomiędzy Mint Media a Maxcom obejmuje kompleksową komunikację produktową dotyczącą pojawienia się telefonów komórkowych firmy na rynku polskim. Do zadań agencji należy przygotowywanie i prowadzenie kampanii display, kreacji produktowych, a także realizacje związane z wyglądem strony producenta. Mint Media odpowiada także za współpracę z influencerami oraz za działania w mediach społecznościowych. 22 maja, w warszawskim The View odbyła się oficjalna premiera marki zorganizowana przez Mint Media we współpracy z Futura Media.

Ze strony agencji działania dla marki koordynuje Paweł Karaś, który stoi na czele zespołów accountów, kreacji i strategii dedykowanego bieżącej obsłudze projektów oraz ustalaniu kolejnych etapów strategii komunikacji. Dodatkowo nadzoruje współpracę z zewnętrznymi partnerami.

Rynek smartfonów jest obecnie bardzo trudny, dlatego zależało nam na wsparciu agencji, która ma ciekawy pomysł na wprowadzenie nowej marki na rynek. Oferta Mint Media wraz z hasłem dla kampanii „Uwolnij emocje” wydała nam się kompleksowa oraz innowacyjna pod kątem przekazu marketingowego. Wierzymy, że wspólnymi siłami uda nam się osiągnąć zamierzone cele sprzedażowe i promocyjne dla marki Meizu – mówi Krzysztof Kogut, Marketing Manager Maxcom.

To dla nas ogromna przyjemność móc pracować dla tak dużej i rozpoznawalnej marki. Nie ukrywam, że to duże wyzwanie, ale i szansa pokazania, że jesteśmy w stanie tworzyć komunikację na wysokim, światowym poziomie. Zespół Mint Media to grono najlepszych specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w obszarze mediów społecznościowych – tłumaczy Paweł Karaś, CEO Mint Media.

Współpraca pomiędzy Mint Media i marką Meziu jest następstwem wygranego przetargu, który odbył się w marcu tego roku.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here