Monday partnerem 12. edycji FORUM IAB

24 kwietnia 2018
0
704

Forum IAB to jedno z najbardziej inspirujących i merytorycznych wydarzeń marketingowych w Polsce, które co roku gromadzi najważniejszych ekspertów branży. Tegoroczna edycja odbędzie się pod hasłem „Powrót do przyszłości – nowy marketing, człowiek, technologia”. Monday – agencja komunikacji znalazła się w gronie partnerów wydarzenia i wspiera jego komunikację w mediach.

12 edycja Forum odbędzie się w Warszawie w dniach 6-7 czerwca w Multikinie Złote Tarasy. Blisko 100 ekspertów podczas 80 prelekcji zaprezentuje trendy i wyzwania komunikacji marketingowej w obliczu postępującej digitalizacji i automatyzacji. W tym roku uwaga prelegentów i gości będzie skupiona na konsumencie, zrozumieniu jego potrzeb, oczekiwań i doświadczeń, których znajomość i poprawna interpretacja stanowi podstawę sukcesu marketerów i agencji. Pieczę nad programem objęła Rada Programowa Forum IAB, składająca się z 38 ekspertów branży marketingowej.

Wartość merytoryczna i siła inspiracji prelekcji Forum IAB jest ogromna. To jedno z tych wydarzeń, na które czekam co roku z niecierpliwością. Tym bardziej jestem dumna, że w tym roku mamy zaszczyt zostać jego partnerem komunikacyjnym.

Tematyka tegorocznego Forum IAB doskonale współgra z profilem naszej agencji – nie tylko specjalizujemy się w obsłudze firm z sektora nowych technologii ale też aktywnie wykorzystujemy technologię w celu zwiększania skuteczności i mierzenia efektów działań komunikacyjnych. Myślę, że prawdziwa skuteczność nowego marketingu opiera się przede wszystkim na połączeniu dwóch elementów: efektywnego wykorzystywania nowych technologii przy jednoczesnym szacunku dla człowieka, jego emocji, wartości i potrzeb. Agenda tegorocznego Forum IAB trafia w punkt. -Ewa Mittelstaedt, Prezes Zarządu Monday

Agencja komunikacji Monday wstąpiła w szeregi Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska w listopadzie ubiegłego roku.