More Bananas z nowym klientem

29 marca 2018
0
712

Od marca agencja More Bananas odpowiada za komunikację firmy jubilerskiej Selana w mediach społecznościowych. Agencja została wybrana spośród kilku innych ofert. More Bananas opracowała spójną strategię zgodną z misją i celami marki. Wybór przeważyła zaproponowana big idea oraz kompleksowość oferty rozbudowana m.in. o działania UGC.

Selana to firma jubilerska z ponad 25-letnim doświadczeniem. Jak mówią twórcy marki: Wierzymy w magię dobrych początków, które kryją w sobie obietnicę piękna i nadziei. Takie właśnie jest tworzenie biżuterii, którym z niezwykłą dokładnością zajmujemy się od 1992 roku.

Atutem marki jest indywidualne podejście do klienta. Jego zadowolenie stawiane jest na pierwszym miejscu. Niezależnie, czy chodzi o kontakt przy ladzie w salonie stacjonarnym, czy zamówienie internetowe. Wysyłka wykonywana jest w ciągu 24 godzin, reklamacje rozpatrywane są prokliencko. Możliwe jest także wykonanie obrączek na zamówienie.

Agencja stanęła przed zadaniem przeniesienia tego podejścia na kanały mediów społecznościowych. Czas reakcji odpowiedzi na wiadomości prywatne jest bardzo ważny. Często tą drogą klient pyta o zakup biżuterii.

Marka powinna komunikować ekskluzywność, szeroki wybór produktów i swoje mocne strony. Kobiety Selana są bowiem silne, wyjątkowe i spełnione. Jedyne w swoim rodzaju! Dlatego zasługują na biżuterię wykonaną z dbałością o każdy szczegół – mówi Anna Ledwoń, Co-founder & Cretive Director agencji More Bananas.

Komunikacja Selany kierowana jest w głównej mierze do kobiet. Nie zapominamy również w reklamach o mężczyznach, którzy skorzy są obdarowywać je wyjątkową biżuterią. Kto jednak powiedział, że kobiety same nie mogą sobie sprawiać prezentów? Optymalizacja grup docelowych jest zatem w pełni przemyślana – dodaje Karolina Kumor, Social Media Manager agencji.