Multum PR otwiera studia podyplomowe

2 sierpnia 2019
0
411

Multum PR otwiera studia podyplomowe Employer Branding praktycznie. Pomysł agencji na zorganizowanie studiów podyplomowych z kreowania wizerunku pracodawcy będzie realizowany w partnerstwie z wrocławską Dolnośląską Szkołą Wyższą.

W ciągu dwóch semestrów, na które składa się łącznie 195 godzin zajęć, studenci zostaną przeprowadzeni przez zagadnienia najistotniejsze z punktu budowania marki pracodawcy. Studia podzielono na pięć bloków tematycznych: Public Relations, Branding i Design, Human Resources, Employer Branding oraz Zarządzanie projektami.

– Employer Branding to temat, którego wiele polskich firm wciąż się uczy. Polscy przedsiębiorcy dostrzegają konieczność podjęcia działania, ale często nie wiedzą od czego zacząć. Między innymi z myślą o takich firmach przygotowaliśmy program studiów – informuje Paweł Ciećkiewicz, Employer Branding Partner w Multum PR, koordynator projektu z ramienia agencji. – Optymalną formą jest uczenie się od najlepszych. Dlatego postawiliśmy przede wszystkim na specjalistów – dodaje.

Największą wartością studiów są wykładowcy, a wśród nich kadra DSW oraz praktycy z firm takich jak: Nokia, Toyota, EY Global Services, Orange, Kinnarps, Santander Consumer Bank czy Idea Getin Leasing.

– Nie bez powodu nadaliśmy studiom nazwę Employer Branding praktycznie. Poza wykładami, gdzie teoria będzie przeplatana bieżącymi case studies, proponujemy zajęcia w formie warsztatów i ćwiczeń, na których uczestnicy wypracują funkcjonalne narzędzia Employer Branding dla swojej firmy. Zależy nam, by po ukończeniu wspieranego przez nas kierunku, studenci byli w stanie przeanalizować sytuację przedsiębiorstwa, a następnie stworzyć dla niego plan działań wraz z odpowiednimi kanałami i narzędziami, które pozwolą im świadomie zbudować markę pracodawcy – dodaje Paweł Ciećkiewicz.

Aktualnie trwa nabór na kierunek. Zajęcia wystartują w październiku 2019 r.