Nowa kampania marki CashBill

27 czerwca 2018
0
1865

Operator płatności internetowych CashBill ruszył z nową kampanią wizerunkową. Za przygotowanie kampanii odpowiada krakowska agencja reklamowa Dziadek do orzechów.

Klienci sklepów internetowych nie wyobrażają sobie już zakupów bez systemów szybkich płatności online. Mimo to wciąż istnieją na rynku sklepy, które nadal nie wdrożyły systemu szybkich płatności, ograniczając tym samym swoim klientom wybór metody płatności i skazując ich na samodzielne realizowanie przelewów bankowych lub wybór opcji „płatność za pobraniem.

To właśnie do tych sklepów CashBill skierował swoją kampanię, chcąc nakłonić właścicieli, aby w trosce o swoich klientów, zaimplementowali system szybkich płatności online. Badania jakościowe na grupach właścicieli sklepów oraz konsumentów wykazały, że w oczach respondentów niejako w opozycji do szybkich przelewów internetowych stoją „płatności za pobraniem”, polegające na tym, że konsument za zakupiony produkt płaci, najczęściej gotówką, kurierowi w momencie jego dostarczenia.

Jak się okazało specyfika tego rozwiązania często powoduje kłopotliwe sytuacje związane m.in. z brakiem posiadania odpowiedniej kwoty przez konsumenta, co skutkuje brakiem doręczenia przesyłki i koniecznością osobistego odbioru z sortowni, nierzadko znajdującej się na drugim końcu miasta.

CashBill postanowił więc w swojej kampanii zwrócić uwagę na komplikacje związana wyborem płatności za pobraniem i przedstawić je w humorystycznych scenkach z udziałem kuriera i kupującego. To właśnie moment odbioru przesyłki za pobraniem stał się punktem wyjściowym spotów przygotowanych przez markę.

Główny komunikat kampanii pod hasłem „Następnym razem wybierz CashBill” zachęca do rezygnacji z niejednokrotnie problematycznej płatności za pobraniem na rzecz szybkiej płatności online.

W ramach kampanii skierowanej do właścicieli sklepów internetowych CashBill wraz z agencją Dziadek do orzechów przygotowali dwa spoty video, które będą emitowane w mediach społecznościowych. Kampania wizerunkowa zostanie także wsparta działaniami sprzedażowymi obejmującymi precyzyjnie targetowanie działania display, social media, mailing oraz remarketing.