Nowa kampania o ludzkiej twarzy

0
132

Czy łatwo jest być w pracy prawdziwym sobą? Wiele osób wciąż kryje się w środowisku zawodowym z nietypowymi pasjami, przekonaniami i zwyczajami. W najnowszej kampanii employer brandingowej agencja Performante pokazuje, że docenia autentyczną osobowość swoich pracowników.

Piłka nożna, fotografia, ale też tak niecodzienne hobby jak lotnictwo, renowacja mebli czy cosplay, czyli przebieranie się i wcielanie w fikcyjne postaci. Między innymi takie zainteresowania mają członkowie zespołu Performante. Nie dość, że nie muszą ich ukrywać, to jeszcze zostali poproszeni o pochwalenie się swoimi pasjami w promocyjnym filmie. Jego przesłanie jest proste: zawsze bądź sobą – nawet w pracy.

Kampania wpisuje się w coraz mocniejszy w światowym HR, ale wciąż niedoceniany nad Wisłą trend Human to Human (H2H). Jak wyjaśnia specjalistka ds. rekrutacji i employer brandingu Performante Tina Toutounchi, jest to pokazanie „ludzkiej twarzy” pracodawcy, zaproponowanie indywidualnej i partnerskiej relacji. To standardy panujące w najlepszych globalnych firmach i właśnie takie rozwiązania wdrażamy u nas – dodaje Tina Toutounchi.
Podkreśla, że pracownicy są przez agencję uważani za najlepszych ambasadorów. Przy każdej możliwej okazji wspierają nas w nawet najbardziej szalonych działaniach employer brandingowych. Im samym zależy na budowaniu marki firmy: chcą przecież nie tylko współpracować z najlepszymi specjalistami na rynku, ale też budować zgrany, świetny zespół, pasujący do kultury naszej organizacji. Dlatego zaproponowali pokazanie siebie, swoich zainteresowań i pasji – czasem naprawdę zaskakujących… Nie jesteśmy szablonowym pracodawcą, dlatego nie mówimy jak wszyscy: dołącz do naszego międzynarodowego środowiska, mamy świetną atmosferę i benefity. Zamiast tego pokazujemy naszych ludzi, którzy dzielą się swoim prawdziwym JA. I za to ich uwielbiamy!”– śmieje się Tina Toutounchi. Jak dodaje, nowi członkowie zespołu powinni więc być przygotowani na prawdziwą eksplozję różnorodności.

 

EB dla ambitnych

Energetyczny spot to nie jedyne działanie employer brandingowe zrealizowane w ostatnim czasie przez agencję. Firma stworzyła także Performante University – specjalny program edukacyjny, w którym pracownicy mogą sami wybierać i realizować ciekawe kursy oraz szkolenia w najbardziej prestiżowych jednostkach na świecie, nawet takich jak uniwersytety Harvarda czy Berkeley.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here