Nowe oblicze Somersby

0
434

Somersby prezentuje odświeżone opakowania i wdraża nową platformę komunikacyjną pod hasłem „Isn’t that wonderful”. Nowa idea kreatywna ma podkreślać, że Somersby jest marką optymistyczną, pełną energii, otwartą, i wyznaczającą trendy.

 

W ramach nowej platformy komunikacyjnej pod hasłem „Isn’t that wonderful”, przygotowaliśmy spot reklamowy, komunikację w digitalu oraz wiele aktywacji angażujących konsumentów i zapraszających ich do świata Somersby. Odświeżyliśmy szatę graficzną tak, aby jeszcze mocniej podkreślała charakter naszej marki. – mówi Agata Jaworska, Senior Brand Manager Somersby.

Nowe jabłonie zakwitły na opakowaniach Somersby

Odmieniony branding odzwierciedla cechy bliskie Somersby – optymizm, żywe i apetyczne kolory oraz wyznaczanie trendów. Dzięki systemowi Fix&Flex, odświeżone logo zapewnia komunikację wariantów smakowych przy zachowaniu spójności całej marki. Stałym elementem nowego logo, wspólnym dla wszystkich wariantów Somersby (czyli tzw. Fix), pozostaje charakterystyczne drzewo jabłoni. Dynamicznie zmienia się natomiast jego charakter oraz kolor (tzw. Flex) – pozwalając na czytelną komunikację wariantu smakowego.

Nowe opakowania wchodzą właśnie na półki sklepowe. Zmiany na marce Somersby są projektem globalnym. Nową architekturę marki stworzyła agencja Elmwood, za przełożenie projektu na opakowania odpowiada agencja Everland. Spot przygotowała agencja Grey, jego adaptacją na polski rynek sfinalizowało Work&Fun. Reklamę można już zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych.