Nowy szef Nano Interactive

0
388

Krzysztof Silarow za sterami polskiego oddziału, wzrost zatrudnienia, zmiana siedziby oraz większe nakłady na rozwój unikatowych produktów i własnej sieci wydawców. Powyższe zmiany oraz dynamiczny rozwój spółki w Polsce możliwy jest m.in. dzięki pozyskanej inwestycji od brytyjskiego inwestora.

Nano Interactive Polska pokieruje, od połowy maja 2018 roku, Krzysztof Silarow, który dotychczas był odpowiedzialny za działania sprzedażowe w firmie. Nowy szef od lat związany jest z branżą reklamy internetowej, był m.in. dyrektorem wsparcia sprzedaży na Europę Centralną i Wschodnią w zanox oraz Business Development dyrektorem w Ingenious Technologies.

– Należymy do grona wiodących europejskich dostawców usług targetowania opartego na intencjach zakupowych w czasie rzeczywistym oraz wyszukiwaniu w zakresie search targetingu. Obszary te należą do najszybciej rosnących segmentów rynku reklamy internetowej, nie tylko w Europie, ale także w Polsce. Łączna wartość tych dwóch rynków szacowana jest aktualnie na ponad pół miliarda dolarów – mówi Krzysztof Silarow kierujący polskim oddziałem Nano Interactive. – Ufam, że także w Polsce w ciągu najbliższych osiemnastu miesięcy staniemy się liderem rynku – dodaje Silarow.