OFF Festival 2019 Maciej Wokitajtis dyrektorem marketingu

0
267

OFF Festival Katowice to muzyczne święto wykreowane przez Artura Rojka. Od ponad dekady przyciąga na Śląsk gwiazdy i fanów muzyki alternatywnej z całego świata.

Festiwal narodził się z potrzeby dzielenia się muzyką, z marzeń, ale i poczucia misji – by łączyć przedstawicieli różnych kultur, środowisk i dyscyplin artystycznych. Stąd obecność w programie OFFa nie tylko muzyki, ale i sztuk wizualnych, literatury czy kina. Wizjonerski program i przyjazna atmosfera festiwalu doceniane są zarówno przez stałych bywalców, jak i media (polecany był m.in. przez „Guardiana”, „Time” i muzyczny serwis Pitchfork, sesje wideo z polskimi wykonawcami produkowała tu rozgłośnia KEXP z Seattle) czy branżę – katowicka impreza jest laureatem prestiżowej nagrody European Festival Award dla najlepszego europejskiego festiwalu średniej wielkości.

Innowacyjny charakter OFF Festivalu, od którego zaczęła się w Polsce niejedna kariera, a także otwartość jego gości sprawiają, że katowicki festiwal zaczął być postrzegany jako doskonała przestrzeń do komunikacji nowych idei, rozwiązań i marek. By rozwijać marketingowy potencjał OFFa utworzone zostało stanowisko dyrektora marketingu festiwalu, które w listopadzie br. objął Maciej Wokitajtis.

Maciej Wokitajtis, stały bywalec OFFa, od 15 lat związany jest z rynkiem mediów i reklamy. Ma szerokie doświadczenie zawodowe, obejmujące m.in. planowanie mediów, komunikację digital oraz działania ATL i BTL. Jest specjalistą od budowania projektów i mechanik łączących kreację i technologię. Pracował w takich agencjach jak Grupa Białko, Starcom, K2 Internet i BBDO, a tworzone przez niego kampanie były wielokrotnie nagradzane na konkursach reklamowych (KTR, Innovation Awards, Kreatura).

– To duże wyzwanie, ale i wdzięczne zadanie. OFF Festival od zawsze inspirował i edukował uczestników, miał unikalny charakter i klimat. Tego nie chcemy zmieniać – zapewnia Wokitajtis. – Chcemy tylko robić to lepiej i szerzej, wciągając do procesu zarówno nowe technologie, jak i partnerów, którym z naszą wizją i grupą docelową jest po drodze.

– Z Maćkiem połączyła nas muzyka i wspólna wizja rozwoju festiwalu – dodaje Artur Rojek, dyrektor artystyczny OFFa. – Chciałbym, żeby jego szerokie spojrzenie i doświadczenie wsparły OFFa w umocnieniu pozycji jednego z liderów na rynku festiwalowym w Europie. W drodze do tego program artystyczny, z którego słynie OFF, jest równie ważny jak satysfakcja uczestników z pełni festiwalowego doświadczenia, do którego niezbędna jest współpraca z odpowiednimi partnerami.

Kolejna edycja OFF Festivalu odbędzie się w Katowicach, w Dolinie Trzech Stawów, w dniach od 2 do 4 sierpnia 2019.