Podlaskie prezentuje największe atrakcje regionu

10 czerwca 2019
0
723

Podlaskie prezentuje największe atrakcje regionu posługując się emocjami. Nowa odsłona kampanii Podlaskie Travel w social media oparta jest na prostym zabiegu – odnalezieniu prawdziwych emocji w najbardziej atrakcyjnych miejscach regionu. A konkretnie – w ich nazwach.

Możemy zobaczyć, jak SuWOW!ki, DrOHiczyn, SUPER!aśl, ŁOOO!mża wywołały na Facebooku “efekt WOW” i w ciągu 48 godzin od publikacji organicznie dotarły do 300 tys. osób. Pojawiły się setki pozytywnych, emocjonalnych komentarzy oraz autorskich wariacji na temat kolejnych nazw.

Jest to kolejna odsłona komunikacji prowadzonej przez Podlaską Regionalną Organizację Turystyczną na kanałach społecznościowych: Facebook, LinkedIn, Instagram. Jej celem jest zbudowanie świadomości i wizerunku Podlaskiego jako bliskiego, dostępnego i wartego odkrycia kierunku turystyki weekendowej.

Za opracowanie strategii komunikacji i jej realizację odpowiada agencja White Bits.