Podsumowanie Event Biznes 6. edycji

18 listopada 2019
0
521

W minioną środę 13 listopada 2019 r. w Centrum Targowo-Kongresowym Global Expo w Warszawie odbyła się szósta już edycja konferencji Event Biznes. Zjawili się na niej managerowie i dyrektorowie działów marketingu i sprzedaży, członkowie zarządów odpowiedzialni za komunikację w swoich firmach, specjaliści ds. PR i HR, osoby związane bezpośrednio z branżą eventową oraz zagraniczne autorytety w dziedzinach technologii, prawa czy budowania relacji.

Konferencja Event Biznes dostarczyła odwiedzającym:
• wiedzy w tematach kluczowych dla branży eventowej;
• praktycznych rozwiązań w zakresie event marketingu;
• inspiracji wynikających ze światowych trendów i doświadczeń praktyków w obszarze kreowania eventów;
• wniosków wynikających z analiz trendów w socjologii, marketingu, rozwoju nowych technologii;
• możliwość wymiany doświadczeń pomiędzy praktykami stosującymi event marketing w swoich strategiach budowania marki, promocji, zarządzania;
Celem spotkania było ukazanie, w jaki sposób można skorzystać z event marketingu i nowoczesnych sposobów promocji do budowania pozycji marki, zwiększania jej zasięgów, a przy tym, odnoszenia korzyści finansowych.

Tematykę prelekcji podzielono na cztery bloki:
• doświadczenia marketingowe, a budowanie relacji z klientem;
• wykorzystanie w branży eventowej nowych technologii;
• zarządzenie relacjami;
• społeczna odpowiedzialność biznesu.

Za dobór prelegentów i szkoleniowców odpowiedzialna była jedenastoosobowa Rada Programowa. Po wczorajszej konferencji można śmiało stwierdzić, że dokonała ona fantastycznego wyboru. Prelekcje i szkolenia poprowadzone przez wybranych przez Radę specjalistów sprostały gustom nawet najbardziej wymagających słuchaczy, a tematy przez nich poruszane był aktualne i ważne dla całej branży eventowej.

W tym roku konferencję otworzyła prelekcja Drossosa Drossosa (Global Consultant of Experiential Marketing) , który przez dwadzieścia lat zdobywał doświadczenie w największych koncernach na stanowiskach handlowych i marketingowych, Dzięki niemu, goście dowiedzieli się w jaki sposób globalne marki wykorzystują doświadczenia marketingowe do budowania relacji ze swoimi klientami na przykładzie Coke, Japan Tabacoo, L’oreal czy Shell.

Następnie dwie prelekcje poprowadzili specjaliści z dziedziny nowych technologii. Dr James Morgan z Westminster University przybliżył Top 10 narzędzi technologicznych angażujących uczestników wydarzenia.

Następnie Krzysztof Wojewodzic – CEO ESCOLA S.A., Mobile & web app opowiedział o Digital experience – jak technologie wpływają na odbiorców wydarzenia?
W świat społecznej odpowiedzialności biznesu i jej wpływu na zarządzanie pracownikami oraz budowanie popularności marki zabrała nas fenomenalna Justine Kane – Managing Director- The Event Talent Agency, która wyszkoliła już setki event managerów, a od 11 lat dzieli się swoją wiedzą z uczniami i studentami. Temat jej prelekcji brzmiał: „Społeczna odpowiedzialność biznesu w sferze motywacji pracowników i budowania marki firmy. “
Temat „Jak technologia, doświadczenie użytkownika i dane napędzają kreatywność” opracował i przybliżył uczestnikom konferencji Jens Mayer- CEO Jack Morton Worldwide – specjalista od budowania silnych relacji z ludźmi, poprzez marketing na żywo i marketing cyfrowy.

Konferencję zamknęła prelekcja Jana Gemricha – CEE Head of Platforms & Ecosystem Marketing Google, który pracując w google odpowiadał za organizację wydarzeń o budżecie do 1mld USD. Swoim doświadczeniem podzielił się w wystąpieniu: „Klient kontra agencja – najlepsze praktyki zarządzania wzajemnymi relacjami”.
Oprócz prelekcji, uczestnikom konferencji umożliwiono również wzięcie udziału w szkoleniach.

Uczestnicy konferencji tłumnie wzięli udział w debacie „Krótka ławka pracowników branży eventowej? Wyzwania dotyczące nowego pokolenia pracowników w sektorze usług związanych z organizacją wydarzeń”.

IV edycja konferencji Biznes Event już za nami. Można z powodzeniem uznać, że zakończyła się sukcesem. Uczestnicy prelekcji i warsztatów mogą cieszyć się nowo zdobyta wiedzą i od razu wdrażać ją w życie.