Polska agencja z dobrymi wynikami

2 kwietnia 2018
0
2174

Rok 2017 przyniósł firmie Admind Branding&Communications przychód w wysokości 13,8 mln zł, co oznacza ponad 300-procentowe tempo wzrostu w stosunku do 2016 roku. Był to trzeci rok z rzędu, w którym agencja odnotowała dynamiczne zwiększenie obrotów. Przełożyło się to na podwojenie liczby pracowników i otwarcie zagranicznych filii agencji. Tym samym Admind stał się największą agencją brandingową w Polsce.

Admind Branding&Communications – największa w Polsce agencja brandingowa – został założony w 2010 roku w Krakowie przez Krzysztofa Langera i Mateusza Zabierowskiego. Admind specjalizuje się w kreowaniu kompleksowego wizerunku marek.

Jesteśmy niezależną agencją, kapitał jest w rękach wspólników w podziale 50/50 procent. Dysponujemy bogatą ofertą usług dla naszych klientów, zarówno w trybie dedykowanych teamów, jak i w postaci rozwiązań projektowych – wyjaśnia Mateusz Zabierowski, Partner & CEO w firmie Admind.

Agencję tworzy zespół ponad 60 ekspertów kreatywnych. Specjalizują się oni w takich dziedzinach, jak tworzenie, rozwój i implementacja brandu, projektowanie i usługi kreatywne, design, brand experience oraz web agility.

Dzięki światowemu poziomowi świadczonych usług agencja weszła na międzynarodowe rynki i obsługuje takich klientów, jak grupa ABB. Współpracę o zasięgu globalnym agencja opiera przede wszystkim na budowaniu bliskich relacji z klientami, czego efektem była obecność i bezpośrednia współpraca z partnerami w Szwajcarii, Niemczech, Stanach Zjednoczonych i Chinach.

Admind może się pochwalić również współpracą z polskimi klientami, takimi jak Konsulat USA, Ekstraklasa, Grupa Buma, Gorillo czy Centrum Transferu Technologii Politechniki Krakowskiej. Na wysoki standard świadczonych usług oddziałują zarówno potrzeby globalnej marki, jak i konkurencja na arenie międzynarodowej.

Nasi projektanci i koordynatorzy projektów odbywają wiele podróży służbowych, zacieśniając współpracę z kluczowymi klientami agencji i jednocześnie poszerzając zasięg usług świadczonych przez Admind – tłumaczy Małgorzata Macuda, Project Manager.

Plany na przyszłość zakładają wykorzystanie obecnego potencjału firmy do umocnienia jej pozycji na międzynarodowych rynkach.

W tym roku agencja zamierza rozszerzyć zasięg swojego oddziaływania oraz zbudować konkurencyjność w Europie Środkowej. Ma w tym pomóc otwarcie nowego biura za granicą, a także zacieśnienie współpracy z agencjami partnerskimi na Ukrainie i w Macedonii.