ESA 2018: Potrójne zwycięstwo Bluerank

0
430

Efekty pracy Bluerank dla Euroloan i Tchibo.pl zostały wczoraj nagrodzone trzema statuetkami European Search Awards. Prestiżowy konkurs wyłania najlepsze europejskie kampanie internetowe. Bluerank, podobnie jak w 2017 roku, ponownie okazał się najlepszą agencją w trzech kategoriach i jedyną z Polski, która otrzymała tak dużą liczbę nagród.

European Search Awards to międzynarodowy konkurs, który wyróżnia i nagradza twórców najlepszych europejskich kampanii internetowych. Jury, składające się z ekspertów SEM, każdego roku wyłania zwycięzców kilku obszarów tematycznych: SEO, PPC, Digital Content Marketing, i przyznaje nagrody w niemal trzydziestu kategoriach. Na wczorajszej gali, która odbyła się w Pradze, Bluerank został uhonorowany aż trzema nagrodami. Statuetki wyróżniły efekty pracy zespołu specjalistów Bluerank w następujących kategoriach:

Best Use of Social Media in a Search Campaign
Bluerank & Euroloan – Finnish up with digital and highly optimized media mix

Best Integrated Campaign
Bluerank & Euroloan – Finnish up with digital and highly optimized media mix

Best PPC Campaign
Bluerank & Tchibo.pl – Want more create synergy!

 

Jesteśmy bardzo dumni – kolejny raz udowodniliśmy, że wyjątkową, bo wysoką jakość naszej pracy i jej efekty dostrzegają zarówno Klienci Bluerank, jak i międzynarodowe grono specjalistów z branży. Wyniki pracy zespołu są nadzwyczajne – tym razem odebraliśmy nagrody w innych, niż zeszłoroczne, kategoriach. To jest świadectwo naszego wszechstronnego rozwoju. Trzymamy światowy poziom i podobnie, jak inne polskie agencje, obecne na gali European Search Awards 2018, jesteśmy doceniani za wkład w rozwój światowego digital marketingu. – Zbigniew Nowicki, Managing Director Bluerank