PR potrzebuje wyrzucenia słowa „wizerunek”

0
2207

Paradoks czy zamierzony zabieg precyzyjnie wcelowany w oczekiwania współczesnych liderów biznesu?

Tylko autentyczni liderzy osiągają w komunikacji i biznesie ponadprzeciętne efekty. I nie wynika to z tzw. kreowania wizerunku, ale bycia sobą i budowania autentycznej komunikacji lidera, opartej o jego prawdziwe zasoby. Paradoksalnie właśnie to przekłada się na dobry PR organizacji.

KOBOLD, od 12 lat na rynku, wyrzuca z nazwy PR, a z języka oferty słowo wizerunek i podkreśla to swoim rebrandingiem.

– Komunikacja spełnia kluczową rolę w rozwoju liderów i organizacji. Do tego przedsiębiorcy bardzo często nie rozumieją znaczenia PR, mylą go z promocją i marketingiem, tymczasem zarządzanie relacjami i budowanie reputacji to najważniejszy czynnik sukcesu w świecie permanentnej zmiany. Momentem, kiedy liderzy przekonują się o tym na własnej skórze, są kryzysy – mówi Aleksandra Ślifirska, prezeska KOBOLD.

Bycie strategicznym partnerem dla zarządów w obszarze komunikacji to zapewnienie, że dana firma uzyska z relacji pożądany kapitał w postaci lojalnych klientów, wartościowych partnerów i rozumiejących cel pracowników.

– Wyróżnia nas – oprócz konsultingu i wdrożeń projektów i kampanii – kształtowanie komunikacji liderów firm. Kiedy kształtujemy ich komunikację, PR firmy na zewnątrz staje się efektywniejszy, ponieważ liderzy świadomi swojego komunikatu rynkowego i narzędzi potrafią lepiej budować obraz swojej organizacji – mówi Ślifirska, autorka książki „Medialne lwy dla rekinów biznesu”, a także ekspertka ICAN Institute, polskiego wydawcy Harvard Business Review.

Ewolucja brandu jest symboliczna, a jego forma podąża za nową funkcją. Kobold Public Relations to teraz KOBOLD.

– Firma stała się strategicznym partnerem dla zarządów w komunikacji biznesowej, co oznacza, że towarzyszy firmom na każdym etapie ich funkcjonowania. Dla zarządów to cenna pomoc, eksperckie, niezależne spojrzenie z boku na organizację, przez pryzmat jej procesów i celów – mówi Iwona Krzyżowska, communication business partner w KOBOLD., strateg komunikacji korporacyjnej.

Postawiona kropka na końcu ma nie pozostawiać miejsca na wątpliwości. Kiedy lider stwierdzi, że jego organizacja posiada potrzeby związane z poprawą, projektowaniem oraz prowadzeniem efektywnej komunikacji, odpowiedź ma nasunąć się sama – KOBOLD.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here