Nowa agencja PR na rynku

My Way Media to nowa agencja PR, założona i kierowana przez Agnieszkę Pająk, poprzednio związaną z Internet Mall Polska oraz RST Software Masters. Praca „na swoim” pozwoli...

Cyfrowe oblicze PR

O nowych technologiach i narzędziach wykorzystywanych w komunikowaniu, a także kryzysach wizerunkowych porozmawiamy podczas Kongresu Public Relations 2019. Wyniki raportu Global Digital Report 2018 wskazują, że światowy współczynnik...

Kampania inwestycyjna Łodzi

W CNN i BBC ruszyła emisja spotu „Don’t invest in Łódź“ zachęcającego zagranicznych inwestorów do lokowania kapitału właśnie tutaj. Kampania „Don’t invest in Łódź”, w ramach której powstały...
Reputacja w przemyśle kreatywnym

Powołano Stowarzyszenie Organizatorów Imprez Artystycznych i Rozrywkowych

Pod koniec lutego w Warszawie odbyło się Walne Zebranie inicjujące powstanie Stowarzyszenia Organizatorów Imprez Artystycznych i Rozrywkowych, w skrócie SOIAR/Polish Events Promoters Association (PEPA). Jest to pierwsze...

24/7Communication współpracuje z UW

Agencja 24/7Communication podpisała porozumienie z Uniwersytetem Warszawskim, w ramach którego będzie współpracować z Wydziałem Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych UW. Współpraca między agencją a Wydziałem Nauk Politycznych i...

RTB House wśród najlepszych

RTB House – działająca globalnie, polska firma specjalizująca się w innowacyjnych technologiach marketingowych, została ponownie uznana przez Financial Times za jedno z najszybciej rozwijających się przedsiębiorstw na...

Dziadek do orzechów szuka klienta, dla którego będzie pracować za darmo

Na początku marca krakowska agencja reklamowa Dziadek do orzechów wystartowała z kampanią własną pod hasłem „Szukamy klienta, dla którego będziemy pracować za darmo”. W ramach kampanii, w prasie...

Odpowiedzialne miejsce pracy – kategorią tematyczną w „Piórze odpowiedzialności”

W tegorocznej edycji konkursu „Pióro odpowiedzialności” Forum Odpowiedzialnego Biznesu kategorię tematyczną poświęciło tworzeniu odpowiedzialnych miejsc pracy. W ten sposób organizacja chce docenić dziennikarzy i ekspertów, którzy podejmują...

Wideoblog Adama Kszczota w WP

Adam Kszczot rozpoczyna współpracę z serwisem WP SportoweFakty. Lekkoatleta, wielokrotny mistrz Europy i medalista mistrzostw świata, podzieli się swoim doświadczeniem w treningu. W środę, 27 lutego, premiera nowego...

Brief4u.com – dla profesjonalistów

Brief4u.com jest pierwszym, innowacyjnym serwisem B2B oferujący marketerom dostęp do największej bazy agencji komunikacji marketingowej w kraju, z funkcjonalnością zaprojektowaną tak aby umożliwić wybór najlepszych agencji reklamowych...

Publikacje PR

10 TEAM ponownie dla Pracuj.pl

Agencja 10 Team zorganizowała eventową kampanię promocyjną Festiwalu Pracy JOBICON 2019 dla Pracuj.pl. Road show odbył się łącznie w 9. różnych lokalizacjach – na...

Nowa agencja PR na rynku