OKK! PR nawiązało współpracę z firmą Aqina

Firma Aqina, której właścicielem jest Marcin Zieliński od lipca 2019 roku jest obsługiwana przez agencję OKK! PR. Agencja odpowiada za biuro prasowe oraz media społecznościowe. W ramach umowy...

Nowa publikacja Forum Odpowiedzialnego Biznesu

„Różne oblicza dialogu. Inspirator dla firm” to tytuł najnowszej publikacji Forum Odpowiedzialnego Biznesu, prezentującej zasady komunikacji i współpracy z interesariuszami. Wydawnictwo inspiruje do rozwijania dialogu i kształtowania...

Launch Mountain Dew w social mediach – od K2

Agencja K2 realizuje dla firmy PepsiCo kolejny projekt – launch marki Mountain Dew w social mediach. Działania obejmują prowadzenie komunikacji w kanałach społecznościowych takich jak Facebook, Instagram...

Multum PR otwiera studia podyplomowe

Multum PR otwiera studia podyplomowe Employer Branding praktycznie. Pomysł agencji na zorganizowanie studiów podyplomowych z kreowania wizerunku pracodawcy będzie realizowany w partnerstwie z wrocławską Dolnośląską Szkołą Wyższą. W...

Bridgestone będzie wspierać biegaczy

Bridgestone już 29 września będzie wspierać uczestników 41. PZU Maratonu Warszawskiego. Podczas imprezy Karol Bielecki - legendarny piłkarz ręczny, ambasador kampanii Bridgestone, będzie motywował biegaczy i zachęcał...

Coca-Cola Day 2019 z agencją Allegro

Allegro Brand Experience Agency zrealizowała na zlecenie Coca-Cola HBC Polska wydarzenie outdoorowe dla prawie 1300 osób – pracowników i ich rodzin. Całodniowy program eventu obejmował turniej piłkarski...

WebTalk dla Allianz Polska

Agencja WebTalk wygrała przetarg na obsługę social media i digital dla Allianz Polska. – Wieloletnie doświadczenie pozwala nam zaoferować odpowiedni standard, wymagany przez klientów z rynku finansowego...

Agencja eContentLAB rozszerza współpracę z NTT System

Agencja interaktywna eContentLAB należąca do spółki E-Kiosk S.A. rozszerza współpracę z firmą NTT System w zakresie komunikacji w social mediach. NTT System jest największym polskim producentem komputerów stacjonarnych,...

Konkret PR jedzie z Fundacją Rak’n’Roll na Zwrotnik Raka

Agencja Konkret PR od lipca br. współpracuje z Fundacją Rak’n’Roll przy projekcie Rolling2Zwrotnik. Do głównych zadań agencji należy doradztwo wizerunkowe i komunikacyjne, w tym prowadzenie biura prasowego. 27....

Polskie Stowarzyszenie Public Relations uruchamia ekspercki Klub Public Affairs

Z początkiem sierpnia, w ramach Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, rozpoczyna działalność wewnętrzny Klub Public Affairs. Głównym celem projektu jest gromadzenie ekspertów z obszaru public affairs i budowanie...

Publikacje i artykuły PR

OKK! PR nawiązało współpracę z firmą Aqina

Firma Aqina, której właścicielem jest Marcin Zieliński od lipca 2019 roku jest obsługiwana przez agencję OKK! PR. Agencja odpowiada za biuro prasowe oraz media...

Awanse w Lightscape