„IKONA POWRACA”: KAMPANIA COCA-COLA

"Ikona powraca" to efekt konsekwentnie wdrażanej w Polsce od 2016 r. strategii "One brand". Zakłada ona pozycjonowanie wszystkich produktów Coca-Cola jako jednej marki o różnych wariantach, tak...

Era influencera – XIX Kongres Profesjonalistów Public Relations coraz bliżej

W ubiegłym roku prawie 80% marek zrealizowało kampanie marketingowe z udziałem influencerów. Influencer marketing staje się nie tylko wartościowym elementem kampanii promocyjnych, ale również narzędziem perswazji. „Social media,...

Nowy logotyp Fundacji Radia ZET

2 stycznia br. Fundacja Radia ZET zmieniła swój logotyp. Nowy bezpośrednio nawiązuje do obowiązującego loga Radia ZET. Serce symbolizuje odpowiedzialność społeczną stacji wpisaną w jej DNA. Fundacja Radia...

BelVita startuje z nową kampanią

Marka belVita startuje z nową kampanią pod hasłem „Śniadania, że u la la”. Aktywacja nawiązująca do pysznych poranków, będzie cieszyła się silnym wsparciem mediowym, sprzedażowym i PR-owym....

Trwa nabór dobrych praktyk do Raportu FOB

Społeczna odpowiedzialność biznesu przejawia się w działaniach skierowanych zarówno na zewnątrz jak i do wnętrza organizacji. Jednym z kluczowych obszarów, w którym realizowane są praktyki z zakresu...

Leo Burnett Warszawa dla marki No-Spa

Agencja Leo Burnett Warszawa, należąca do Publicis Groupe, wygrała przetarg na realizację nowego projektu dla marki No-Spa. Projekt, w ramach którego prace rozpoczęły się na początku listopada,...

Borys Szyc i Krystyna Janda w Przestrzeni from Facebook

W jaki sposób postęp technologiczny wpływa na kulturę? Czy cyfryzacja oznacza koniec sztuki na żywo, a może wręcz przeciwnie – potęguje jej siłę i stwarza nowe możliwości...

Social trendy w 2019

Obecny rok, który powoli dobiega końca, przyniósł trochę nowości i ulepszeń na portalach mediów społecznościowych. Pojawiło się też parę wpadek, takich jak atak hakerski na Facebooku. Co...

Santander Bank Polska z nagrodą główną

Projekt „Jak Jeździsz” Santander Bank Polska zdobył główną nagrodę w konkursie European Excellence Awards, wyróżniającym wybitne osiągnięcia w dziedzinie komunikacji i public relations. Ceremonia wręczenia nagród odbyła...

Teatr Furiosa współpracuje z agencją iPublicity

Nowo powstały Teatr Furiosa nawiązał współpracę z agencją PR - iPublicity. Teatr Furiosa to artystyczne przedsięwzięcie Agnieszki Przepiórskiej, warszawskiej aktorki teatralnej i filmowej, znanej m.in. z produkcji kultowego...

Publikacje PR

Kto wypromuje Blocki?

Agencja Good One PR wraz z początkiem stycznia rozpoczęła współpracę z marką Blocki – polską marką klocków dla dzieci. Do zadań agencji należy kreowanie,...