Oświadczenie PSPR

PSPR zgłosiło się do Rady Etyki PR w sprawie informacji podanych w książce "Delfin. Mateusz Morawiecki". Oświadczenie Władze Polskiego Stowarzyszenia Public Relations są głęboko zaniepokojone informacjami zamieszczonymi w dzisiejszym...

Etyka polskiego PR

Najważniejszą wartością etyczną w codziennej pracy specjalistów PR jest zgodność informacji przekazywanych w komunikacji z otoczeniem ze stanem rzeczywistym – to jeden z wniosków płynących z badania...

Komunikacja Plus przedłuża współpracę z Grupą Impel

Komunikacja Plus podpisała kolejną umowę o współpracy z Grupą Impel, największą w Polsce grupą firm specjalizujących się w outsourcingu. Agencja od lutego 2018 r. wspiera Grupę Impel w...

MWM PR wprowadza „Pakiet wizerunkowy”

Agencja MWM PR media, wizerunek, marketing na wiosnę wprowadziła do swojej oferty „Serwis wizerunkowy” - nowy produkt w zakresie kreowania wizerunku, na rynkach zachodnich znany jako: „celebrity...

Społecznie odpowiedzialni – regionalnie o przyszłości

Już trwa rejestracja na pierwszą edycję konferencji „Społecznie odpowiedzialni – regionalnie o przyszłości”. Jej celem jest kształtowanie współpracy biznesu i organizacji pozarządowych na rzecz rozwoju lokalnego i...

Open Media przedłuża współpracę z marką Cukier Królewski

Już po raz trzynasty producent Cukru Królewskiego przedłużył umowę na obsługę public relations z agencją Open Media. Südzucker Polska S.A. jest częścią europejskiego koncernu Südzucker, największego producenta...

Podsumowanie Kongresu PR

Za nami kolejna, XIX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. W tegorocznym wydarzeniu wzięło udział ponad 300 uczestników, którzy przysłuchiwali się 20 prelekcjom, a także brali udział w...

Włącz się na PR! Już niebawem

Wielkimi krokami zbliża się 10 maja a wraz z nim — druga edycja Ogólnopolskiej Konferencji „Włącz się na PR”, organizowanej przez Stowarzyszenie PR ON. Jest to wydarzenie...

List otwarty do branży PR

Piotr Czarnowski i Grzegorz Szczepański w opublikowanym dziś liście otwartym do branżowych organizacji PR oraz całego środowiska specjalistów public relations zachęcają do przyjęcia jednolitego kodeksu etyki PR. Obecni...

Q&A Communications dla centrum handlowego Posnania

Firma Apsys, właściciel centrum handlowego Posnania, rozstrzygnęła przetarg na obsługę PR. Przez najbliższe dwa lata działaniami komunikacyjnymi zajmować się będzie poznańska agencja Q&A Communications. Do zadań agencji należy...

Publikacje i artykuły PR

Oświadczenie PSPR

PSPR zgłosiło się do Rady Etyki PR w sprawie informacji podanych w książce "Delfin. Mateusz Morawiecki". Oświadczenie Władze Polskiego Stowarzyszenia Public Relations są głęboko zaniepokojone informacjami...

Etyka polskiego PR