poniedziałek, Grudzień 17, 2018

Social trendy w 2019

Obecny rok, który powoli dobiega końca, przyniósł trochę nowości i ulepszeń na portalach mediów społecznościowych. Pojawiło się też parę wpadek, takich jak atak hakerski na Facebooku. Co...

Santander Bank Polska z nagrodą główną

Projekt „Jak Jeździsz” Santander Bank Polska zdobył główną nagrodę w konkursie European Excellence Awards, wyróżniającym wybitne osiągnięcia w dziedzinie komunikacji i public relations. Ceremonia wręczenia nagród odbyła...

Teatr Furiosa współpracuje z agencją iPublicity

Nowo powstały Teatr Furiosa nawiązał współpracę z agencją PR - iPublicity. Teatr Furiosa to artystyczne przedsięwzięcie Agnieszki Przepiórskiej, warszawskiej aktorki teatralnej i filmowej, znanej m.in. z produkcji kultowego...

Złote Spinacze 2018 rozdane

Znamy zwycięzców XVI edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. W tym roku Jury nagrodziło projekty w 32 kategoriach konkursowych i przyznało: 20 Złotych, 34...

Dobre uczynki mierzone posiłkami

Stowarzyszenie mali bracia Ubogich stara się, aby atmosferę Świąt poczuł także każdy, z jej samotnych podopiecznych. W tym roku wraz z PizzaPortal.pl Stowarzyszenie stworzyło wyjątkowy projekt, dzięki...

Raport Dentsu Aegis Network Polska

Grupa Dentsu Aegis Network Polska opublikowała raport z badań nad trendem people based marketingu (PBM). Materiał „People based marketing. Kolejna moda czy konieczność?” to pierwsze w Polsce...

Ruszyły zgłoszenia

Forum Odpowiedzialnego Biznesu rozpoczęło nabór praktyk do największego w Polsce przeglądu CSR - Raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. Zgłoszenia działań realizowanych przez firmy w 2018...

Szkoła Redaktorów otwarta!

"Gazeta Wyborcza" na początku listopada ruszyła z projektem Szkoła Redaktorów. Na czym powinien polegać warsztat redaktora współczesnych mediów? Jak unikać kompromisów między jakością i wiarygodnością a atrakcyjnością i...

Kampania Zdrofitu

Wystartowała kampania sieci klubów fitness Zdrofit przygotowana przez zespół marketingu firmy oraz agencję Social Art. Jej celem jest zmiana podejścia do aktywności fizycznej – zachęcenie do ćwiczenia...

OFF Festival 2019 Maciej Wokitajtis dyrektorem marketingu

OFF Festival Katowice to muzyczne święto wykreowane przez Artura Rojka. Od ponad dekady przyciąga na Śląsk gwiazdy i fanów muzyki alternatywnej z całego świata. Festiwal narodził się z...

Publikacje PR

Social trendy w 2019

Obecny rok, który powoli dobiega końca, przyniósł trochę nowości i ulepszeń na portalach mediów społecznościowych. Pojawiło się też parę wpadek, takich jak atak hakerski...