Agencja marketingowa Firstline.pl z nowym klientem

Agencja marketingowa Firstline.pl od początku swojej działalności stawia na jakość i elastyczność. Ambicja i doświadczenie – to cechy najlepiej opisujące ten zespół. Na swoim koncie posiada współpracę...

Miasta otwarte na mieszkańców

Urzędy miast i gmin szukają oryginalnych pomysłów na promocję swoich miejscowości. Często zapraszają znane osoby do współpracy, artystów i sportowców. To dobre pomysły. Jednak warto przedstawić dwa...
Fundacja On Off

Włącz się! Z Fundacją On/Off

Fundacja ON/OFF Z początkiem 2018 roku działalność rozpoczęła Fundacja ON/OFF, której głównym celem jest wspieranie osób niepełnosprawnych i promocja ich zatrudniania na otwartym rynku pracy. Fundacja oprócz promocji zatrudniania...
Zabawki dla dzieci Chicco

Agencja Firstline.pl dla marki Chicco Polska

Do grona klientów Agencji marketingowej Firstline.pl dołączyła firma Artsana Poland Sp. z o.o., właściciel marki Chicco, renomowanego producenta akcesoriów i zabawek dla dzieci i niemowląt. Agencja Firstline.pl będzie...

PR potrzebuje wyrzucenia słowa „wizerunek”

Paradoks czy zamierzony zabieg precyzyjnie wcelowany w oczekiwania współczesnych liderów biznesu? Tylko autentyczni liderzy osiągają w komunikacji i biznesie ponadprzeciętne efekty. I nie wynika to z tzw. kreowania...

Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” – już jest!

Po raz 17. ukazał się największy w Polsce przegląd CSR – Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. W tegorocznej odsłonie publikacji zarówno pod kątem liczby zgłoszonych praktyk,...

Agencja PR – jak wybrać najlepszą?

Wybór agencji PR to jeden z głównych czynników, który decyduje o sukcesie firmy. Niestety nadal wiele przedsiębiorstw nie zdaje sobie z tego sprawy. Dbanie o relacje z...

Od kuchni – nowa agencja na rynku

Od kuchni to agencja świadcząca usługi z zakresu social media, PR oraz marketingu. Specjalizuje się w komunikacji marek z sektora FMCG oraz HoReCa. W gronie pierwszych klientów...

Pitted Cherries dla marki Incola

Agencja Pitted Cherries jest odpowiedzialna za strategię i koncepcję kreatywnej obecności marki Incola w obszarze mediów społecznościowych. Dodatkowym elementem kampanii jest wykreowanie i wprowadzenie do komunikacji marketingowej...

Wolność liczy się w każdym wieku – nowa kampania

W sobotę 15 września ruszyła kampania „Wolność liczy się w każdym wieku”, promująca obchody 100. rocznicy wybuchu Powstania Wielkopolskiego 1918/1919. Zaangażowali się w nią aktorzy i vlogerzy,...

Publikacje i artykuły PR

Podsumowanie kampanii

Fundacja On/Off kończy działania związane z kampanią „Włącz się”. Od początku września informowaliśmy, dlaczego warto zatrudniać osoby z niepełnosprawnością na otwartym rynku pracy. Na samym...