Miasta otwarte na mieszkańców

Urzędy miast i gmin szukają oryginalnych pomysłów na promocję swoich miejscowości. Często zapraszają znane osoby do współpracy, artystów i sportowców. To dobre pomysły. Jednak warto przedstawić dwa...

PR potrzebuje wyrzucenia słowa „wizerunek”

Paradoks czy zamierzony zabieg precyzyjnie wcelowany w oczekiwania współczesnych liderów biznesu? Tylko autentyczni liderzy osiągają w komunikacji i biznesie ponadprzeciętne efekty. I nie wynika to z tzw. kreowania...

Agencja marketingowa Firstline.pl z nowym klientem

Agencja marketingowa Firstline.pl od początku swojej działalności stawia na jakość i elastyczność. Ambicja i doświadczenie – to cechy najlepiej opisujące ten zespół. Na swoim koncie posiada współpracę...
Fundacja On Off

Włącz się! Z Fundacją On/Off

Fundacja ON/OFF Z początkiem 2018 roku działalność rozpoczęła Fundacja ON/OFF, której głównym celem jest wspieranie osób niepełnosprawnych i promocja ich zatrudniania na otwartym rynku pracy. Fundacja oprócz promocji zatrudniania...
Zabawki dla dzieci Chicco

Agencja Firstline.pl dla marki Chicco Polska

Do grona klientów Agencji marketingowej Firstline.pl dołączyła firma Artsana Poland Sp. z o.o., właściciel marki Chicco, renomowanego producenta akcesoriów i zabawek dla dzieci i niemowląt. Agencja Firstline.pl będzie...
lotto

Repliki na sprzedaż

Startują Igrzyska Olimpijskie w Pjongczang. Polska reprezentacja pokaże się w strojach 4F, który jest sponsorem kolekcji olimpijskiej. Czyli można powiedzieć, że ma największą powierzchnię reklamową. 4F dobrze poradziła...

Ukoo PL nowym członkiem Stowarzyszenia Branży Eventowej

W kręgu podwykonawców Stowarzyszenia Branzy Eventowej jest nowa firma. Jest nią UkooPL, które stanowi część międzynarodowej firmy będącej ekspertem w dziedzinie instalowania namiotów plenerowych. Obecność tego biznesu...

Agencja Lewis wzmacnia szeregi

Do zespołu agencji LEWIS dołączyli Magdalena Kerber jako Account Executive i Bartłomiej Nowak jako Senior Account Executive. Magdalena Kerber pierwsze doświadczenia w PR oraz w marketingu zdobyła w...

Beko z globalną misją

Beko poprzez kampanię Jedz jak Mistrz (Eat Like A Pro) rozpoczyna swoją nową globalną misję, która ma na celu zapobieganie otyłości wśród dzieci. Wiodący producent urządzeń gospodarstwa...

Uszyj się sama

Udostępniamy fragment artykułu o budowaniu marki osobistej "Uszyj się sama" z magazynu "Wysokie Obcasy Praca" , który w sprzedaży będzie dostępny od czwartku 30 sierpnia br. Jak się...

Publikacje PR

Futura PR dla Teatru WARSawy

Teatr WARSawy rozpoczął współpracę z agencją Futura PR. Do głównych zadań Futura PR należy kreowanie wizerunku Teatru WARSawy i promocja wydarzeń kulturalnych oraz działania...

PR-ranki wracają