Andrzej Gruszka head of communication w HEXE Capital

Do HEXE Capital od początku marca dołączył Andrzej Gruszka. Objął stanowisko head of communication i odpowiada za wsparcie firmy i spółek do niej należących w obszarze public...

Transfer ze sportu do eksportu

Damian Juszczyk, były rzecznik prasowy Wisły Kraków, a ostatnio menedżer ds. marketingu, mediów i PR Aluronu Virtu Warty Zawiercie, objął stanowisko Senior PR Executive w WĘC Public...

Nest Bank charytatywnie

Nest Bank uruchamia pierwszy na polskim rynku charytatywny program polecający we współpracy ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce. Za każde Nest Konto otwarte z polecenia bank przekaże 50...

Kolejny awans

Piotr Gorzkowski awansował na Group Account Managera w agencji GoldenSubmarine, z którą związany jest od początku jej istnienia.  Przeszło dekadę temu dołączył do agencji obejmując stanowisko Account Managera....

BRIGHT Agency nadal dla House of Asia

BRIGHT Agency przedłużyła umowę na obsługę public relations i social media z marką House of Asia, która oferuje produkty kuchni orientalnej. W ramach współpracy BRIGHT Agency odpowiada za stworzenie...

R22 przejmuje SeoFabrykę

Poznańska Grupa R22 kontynuuje zakupy. Właśnie nabyła gdyńską SeoFabrykę – firmę koncentrującą się na usługach SEO i SEM – stanowiącą ważny składnik usług dodanych, świadczonych w segmencie...
Zabawki dla dzieci Chicco

Agencja Firstline.pl dla marki Chicco Polska

Do grona klientów Agencji marketingowej Firstline.pl dołączyła firma Artsana Poland Sp. z o.o., właściciel marki Chicco, renomowanego producenta akcesoriów i zabawek dla dzieci i niemowląt. Agencja Firstline.pl będzie...

11. Retail Marketing Forum już 10 kwietnia

Eksperci sprzedaży wielokanałowej na Retail Marketing Forum Retail Marketing Forum to coroczne, bezpłatne wydarzenie dla handlowców z wszystkich branż, poświęcone marketingowi i sprzedaży w handlu detalicznym. Tegoroczna,...

Estetyka muzyki edukacyjnej… dla dzieci

Krakowski projekt oferuje przełom w estetyce muzyki edukacyjnej dla dzieci. Anna Weber i Adam Weber to prywatnie małżeństwo i rodzice, ale jako zespół projektowy, stali się ambasadorami dobrej...

Premiera spotu i świątecznej kampanii wizerunkowej Empik

Empik stawia na prawdziwą bliskość. Dzisiaj miała miejsce premiera spotu i świątecznej kampanii wizerunkowej Empik. Prowadząc bajkową narrację, Empik porusza w swojej wizerunkowej reklamie istotny społecznie temat zachowania...

Publikacje PR

Futura PR dla Teatru WARSawy

Teatr WARSawy rozpoczął współpracę z agencją Futura PR. Do głównych zadań Futura PR należy kreowanie wizerunku Teatru WARSawy i promocja wydarzeń kulturalnych oraz działania...

PR-ranki wracają