Paweł Bylicki jurorem International Stevie Awards

Paweł Bylicki, Prezes Zarządu Public Dialog, został wybrany do składu jury międzynarodowego konkursu PR International Stevie Awards 2018. Jest to jeden z najbardziej prestiżowych globalnych konkursów branżowych. Będzie...

PR Hub zastępuje Michael Bridge Communication

PR Hub – pod taką nazwą od maja 2018 roku funkcjonuje Michael Bridge Communication. Nowo utworzony podmiot wchłonął działającą od 2015 roku agencję public relations. Firma zyskała...

IPRN po spotkaniu w Polsce

Pod koniec maja w Warszawie odbył się zjazd profesjonalistów public relations i właścicieli kilkudziesięciu agencji z całego świata, aby omówić trendy branżowe, najlepsze praktyki i podzielić się...

Raport Dentsu Aegis Network Polska

Grupa Dentsu Aegis Network Polska opublikowała raport z badań nad trendem people based marketingu (PBM). Materiał „People based marketing. Kolejna moda czy konieczność?” to pierwsze w Polsce...

Zmiany w Monday – Adam Kozłowski dołącza do Zarządu

Adam Kozłowski, Account Director i Head of Digital, dołączył do Zarządu Monday – agencja komunikacji, w skład którego wchodzą także Ewa Mittelstaedt (Prezes) i Magdalena Skarżyńska (Dyrektor...

Targi CSR już 12 kwietnia

Już 12 kwietnia na Stadionie PGE Narodowy w Warszawie odbędą się Targi CSR. Na zwiedzających będą czekać firmy zaangażowane społecznie, eksperci i praktycy odpowiedzialnego biznesu, prezentacje programów...

Transfer ze sportu do eksportu

Damian Juszczyk, były rzecznik prasowy Wisły Kraków, a ostatnio menedżer ds. marketingu, mediów i PR Aluronu Virtu Warty Zawiercie, objął stanowisko Senior PR Executive w WĘC Public...

Teatr Furiosa współpracuje z agencją iPublicity

Nowo powstały Teatr Furiosa nawiązał współpracę z agencją PR - iPublicity. Teatr Furiosa to artystyczne przedsięwzięcie Agnieszki Przepiórskiej, warszawskiej aktorki teatralnej i filmowej, znanej m.in. z produkcji kultowego...

Grayling rozbudowuje zespół korporacyjny

Zespół Grayling Poland powiększył się o dwie konsultantki – Martę Kosińską i Izabelę Kowalską, które wzmocniły dział PR-u korporacyjnego. Marta objęła stanowisko Account Managera, a Izabela –...

Dziadek do orzechów szuka klienta, dla którego będzie pracować za darmo

Na początku marca krakowska agencja reklamowa Dziadek do orzechów wystartowała z kampanią własną pod hasłem „Szukamy klienta, dla którego będziemy pracować za darmo”. W ramach kampanii, w prasie...

Publikacje i artykuły PR

Znamy terminy XVII edycji Konkursu Złote Spinacze

Związek Firm Public Relations już po raz siedemnasty organizuje konkurs Złote Spinacze, którego celem jest wyłonienie najlepszych kampanii public relations w Polsce. Zgłoszenia będą...