Nowa jakość w krakowskim Funktionalu

Funktional od lat pracuje na opinię agencji stawiającej na rozwój i stale „uczącej się”. Do tej pory firma oferowała najlepsze praktyki w zakresie obsługi połączone z szeroką...
lotto

Repliki na sprzedaż

Startują Igrzyska Olimpijskie w Pjongczang. Polska reprezentacja pokaże się w strojach 4F, który jest sponsorem kolekcji olimpijskiej. Czyli można powiedzieć, że ma największą powierzchnię reklamową. 4F dobrze poradziła...

Influencerzy i celebryci w kampaniach

Nie tylko deweloperzy potrafią wykorzystać wizerunek celebrytów i influencerów. Ciekawy sposób znalazł również ING Bank Śląski. Aleksander Doba i MishON to kolejne osoby, które dołączyły do akcji...

LoveBrands Relations z nowym projektem

W czerwcu 2018 roku LoveBrands Relations rozpoczęła współpracę z firmą Roche. Agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie i realizację strategii komunikacji PR dla projektu edukacyjnego z obszaru neurologii....

Mateusz Nawrocki dołącza do Neon Shake Advertising

Wrocławska agencja reklamowa Neon Shake Advertising powiększa swój zespół. Do grona ekspertów firmy pracującej dla dużych klientów w Polsce i Europie, dołączył Mateusz Nawrocki. Odpowiedzialny będzie za...

Agencja eContentLAB rozszerza współpracę z NTT System

Agencja interaktywna eContentLAB należąca do spółki E-Kiosk S.A. rozszerza współpracę z firmą NTT System w zakresie komunikacji w social mediach. NTT System jest największym polskim producentem komputerów stacjonarnych,...

Włącz się na PR za nami

10 maja w auli Wyższej Szkoły Europejskiej w Krakowie odbyła się II edycja Ogólnopolskiej Konferencji “Włącz się na PR”. Organizatorami wydarzenia było Stowarzyszenie PR ON. Tematem przewodnim...

Nowa nominacja dla BE7 – German Design Award 2019

Agencja strategiczno-kreatywna BE7 została nominowana do udziału w prestiżowym Europejskim konkursie German Design Award. Doceniony został projekt w zakresie brandingu zrealizowany dla marki MOYHA, która już od...

Osoby z niepełnosprawnością w zawodach przyszłości – trwa kampania „Włącz się”

Rynek pracy ulega ciągłym zmianom. Jeszcze kilka lat temu praca zdalna i zawody internetowe były rzadkim przypadkiem. Teraz raczej nikogo już nie dziwi. Wciąż dzięki Internetowi rozwijają...

Neon Shake w powiększonym zespole

Do Neon Shake Advertising w czerwcu dołączyła Anita Nowak, obejmując nowo utworzone stanowisko Account & Communications Managera. Odpowiada za obsługę projektów agencji oraz działania komunikacyjne, w tym...

Publikacje i artykuły PR

Podsumowanie kampanii

Fundacja On/Off kończy działania związane z kampanią „Włącz się”. Od początku września informowaliśmy, dlaczego warto zatrudniać osoby z niepełnosprawnością na otwartym rynku pracy. Na samym...