Mariusz Szczygieł współpracuje z Wirtualną Polską

Dziesięć reportaży wybranych przez Mariusza Szczygła stanie się częścią akcji specjalnej WP z okazji stulecia odzyskania niepodległości przez Polskę. „Polska Pro100” to próba stworzenia wspólnego portretu Polaków. W...

R22 przejmuje SeoFabrykę

Poznańska Grupa R22 kontynuuje zakupy. Właśnie nabyła gdyńską SeoFabrykę – firmę koncentrującą się na usługach SEO i SEM – stanowiącą ważny składnik usług dodanych, świadczonych w segmencie...

InnerValue powiększa zespół

W ostatnich tygodniach do grona specjalistów Agencji InnerValue dołączyła Kamila Petrus i Robert Mrozowski – dwoje doświadczonych konsultantów, którzy posiadają kilkuletnie doświadczenie w relacjach inwestorskich i PR...

Awans w Saatchi&Saatchi

Radosław Frydlewicz na stanowisku Account Director Saatchi & Saatchi IS Po 8 latach w strukturach Agencji, Radosław Frydlewicz awansuje na stanowisko Account Directora. Raportować będzie bezpośrednio do Krzysztofa...

Podlaskie prezentuje największe atrakcje regionu

Podlaskie prezentuje największe atrakcje regionu posługując się emocjami. Nowa odsłona kampanii Podlaskie Travel w social media oparta jest na prostym zabiegu - odnalezieniu prawdziwych emocji w najbardziej...

19 Południk będzie obsługiwał Dan Cake

Dan Cake, międzynarodowy producent z branży spożywczej, posiadający zakłady produkcyjne: w Danii, Niemczech, Bangladeszu oraz w Polsce, zdecydował o podjęciu długofalowej współpracy z agencją 19 Południk. Agencja odpowiedzialna będzie...

Content Zone z nowymi kompetencjami i partnerami

Content Zone przekształca się z agencji content marketingowej w firmę komunikacyjną, łączącą strategiczne doradztwo, kreację oraz nowoczesne technologie. Poszerza się też grono partnerów agencji – do Rafała...

Mowi startuje z kampanią 360 stopni

Na początku kwietnia wystartowała długofalowa kampania dla marki Mowi (dawniej Marine Harvest). Codemedia odpowiada za koncepcję strategiczną, dobór i zakup mediów oraz koordynację całości działań promocyjnych. Jest...

Agata Sander w 24/7Communication

Do zespołu 24/7Communication dołączyła Agata Sander obejmując stanowisko Account Directora. Agata Sander w strukturach 24/7Communication odpowiedzialna będzie za prowadzenie zespołów zajmujących się komunikacją dla kluczowych klientów agencji. Sander z...

Multum PR dla Schumacher Packaging

Schumacher Packaging, producent opakowań z tektury falistej i litej, wraz z początkiem lipca dołączył do grona klientów wrocławskiej agencji. Multum PR odpowiada za opracowanie i realizację strategii...

Publikacje i artykuły PR

Podsumowanie kampanii

Fundacja On/Off kończy działania związane z kampanią „Włącz się”. Od początku września informowaliśmy, dlaczego warto zatrudniać osoby z niepełnosprawnością na otwartym rynku pracy. Na samym...