Głosowanie w Plebiscycie MediaTory 2019 rozpoczęte!

28 października rozpoczęło się głosowanie w tegorocznym Plebiscycie MediaTory. Do 8 listopada studenci dziennikarstwa z całej Polski wybierają dziennikarzy, którzy ich zdaniem zasługują na wyróżnienie. Laureatów 13....

Posnania ze srebrem ICSC SOLAL Marketing Awards 2018

Podczas uroczystej gali ICSC Solal Marketing Awards 2018 Posnania, flagowy projekt Apsys Polska, została nagrodzona w kategorii budowania świadomości marki i pozycjonowania. Wyróżniona kampania to Pierwsze Urodziny...

Kilka kroków do zatrudnienia osób z niepełnosprawnością

Formalności i biurokracja – jest najczęściej zmorą pracodawcą. Zatrudniając osobę z niepełnosprawnością również należy dopełnić pewnych procedur. Same zasady w tym zakresie przebiegają tak samo, jak przy...

„Top Gear” ruszy bez Stiga?!

Nowy sezon „Top Gear” wraca ze wszystkim, za czym tęskniliście, ale… gdzie jest Stig?! W premierowym odcinku najnowszego sezonu, który w Polsce będzie można zobaczyć w piątek o...

Ruszył nabór do Plebiscytu Lady Business Awards 2019

Lady Business Club Business Women Foundation nagrodzi wyjątkowe i odważne kobiety biznesu, które prowadzą firmę od co najmniej 5 lat i nie boją się zmian w biznesie. Lady...

Za nami IX edycja Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach

Co jest ważniejsze dla marki miejsca – tradycyjny PR czy social media? Jak opowiedzieć wiarygodną i wciągającą historię o swoim regionie? Do kogo kierować promocję? Odpowiedzi na te...

PROPSY PR dla Fundacji Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych

Agencja PROPSY PR podpisała trzyletnią umowę z Fundacją Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych, działającą na rzecz godnej pracy, która prowadzi od blisko 30 lat programy w zakresie rozwoju przedsiębiorczości społecznej,...

Interia bez hejtu – kampania już ruszyła

W związku z wydarzeniami z Gdańska i poruszeniem, jakie wywołały wśród opinii publicznej, Grupa Interia.pl uruchomiła akcję, wspierającą walkę z mową nienawiści w polskim internecie. Kampania ma...

Up&More dla Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej

Agencja Up&More rozpoczęła kolejne aktywności promocyjne dla Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. Dotychczasowy zakres performance marketingu został poszerzony o działania SEO. Kluczowym celem jest informacja o prestiżowych studiach podyplomowych...

Polskie Stowarzyszenie Public Relations uruchamia ekspercki Klub Public Affairs

Z początkiem sierpnia, w ramach Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, rozpoczyna działalność wewnętrzny Klub Public Affairs. Głównym celem projektu jest gromadzenie ekspertów z obszaru public affairs i budowanie...

Publikacje i artykuły PR

Podsumowanie kampanii

Fundacja On/Off kończy działania związane z kampanią „Włącz się”. Od początku września informowaliśmy, dlaczego warto zatrudniać osoby z niepełnosprawnością na otwartym rynku pracy. Na samym...