Targi CSR już 12 kwietnia

Już 12 kwietnia na Stadionie PGE Narodowy w Warszawie odbędą się Targi CSR. Na zwiedzających będą czekać firmy zaangażowane społecznie, eksperci i praktycy odpowiedzialnego biznesu, prezentacje programów...

Marki zachęcające do kibicowania

Biedronka i LOTOS to zdaniem Polaków marki, które najbardziej zachęcają do kibicowania w tegorocznych Mistrzostwach Świata w Piłce Nożnej. Jak pokazało badanie zrealizowane przez SW Research dla On...

XX KONGRES PUBLIC RELATIONS W RZESZOWIE

Mija już prawie dwadzieścia lat odkąd w Rzeszowie narodził się projekt, którego głównym celem jest wymiana doświadczeń i integracja branży PR. Kongres Profesjonalistów Public Relations na stałe...
Reputacja w przemyśle kreatywnym

Powołano Stowarzyszenie Organizatorów Imprez Artystycznych i Rozrywkowych

Pod koniec lutego w Warszawie odbyło się Walne Zebranie inicjujące powstanie Stowarzyszenia Organizatorów Imprez Artystycznych i Rozrywkowych, w skrócie SOIAR/Polish Events Promoters Association (PEPA). Jest to pierwsze...
lotto

Repliki na sprzedaż

Startują Igrzyska Olimpijskie w Pjongczang. Polska reprezentacja pokaże się w strojach 4F, który jest sponsorem kolekcji olimpijskiej. Czyli można powiedzieć, że ma największą powierzchnię reklamową. 4F dobrze poradziła...

Mint Media dla marki Meizu

Agencja interaktywna Mint Media podjęła współpracę z firmą Maxcom. Od kwietnia, wraz z pojawieniem się marki Meziu w Polsce, agencja odpowiada za jej kompleksową komunikację marketingową. Współpraca pomiędzy...

Good One PR wypromuje lodziarnie Ice Dream

Z początkiem kwietnia 2019 roku Agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z marką Ice Dream. Agencja będzie odpowiadać za PR produktowy, działania media relations oraz kontakt z...

PLAY przedłuża współpracę z MediaCom

PLAY rozstrzygnął przetarg na planowanie i zakup mediów. Był on prowadzony w kilku etapach, z czego do ostatnich dwóch zostały dopuszczone dwa domy mediowe. Ze względu na...

Tomasz Musiał i Nikodem Sarna wzmacniają Netsprint Group

Informacja prasowa Spółki tworzące Netsprint Group - Adrino, Email Network, LeadR, Netsprint oraz WhitePress - integrują swoje rozwiązania dla wydawców. Za przygotowanie i wdrożenie strategii rozwoju oferty na...

Kampania ##MYFREEDOMDAY znów jednoczy

CNN zachęca uczniów do udziału w kampanii #MYFREEDOMDAY i walki ze współczesnym niewolnictwem. Po ogromnym sukcesie zeszłorocznej kampanii #MyFreedomDay, CNN ponownie zachęca młodych ludzi z całego świata do zjednoczenia się...

Publikacje i artykuły PR

Podsumowanie kampanii

Fundacja On/Off kończy działania związane z kampanią „Włącz się”. Od początku września informowaliśmy, dlaczego warto zatrudniać osoby z niepełnosprawnością na otwartym rynku pracy. Na samym...