Marki Bakalland i O bag we wspólnej akcji

Lider rynku bakalii marka Bakalland podjęła współpracę z marką O bag. Wraz z początkiem roku nabywcy kultowych torebek O bag znajdą w środku idealną przekąskę Bakalland z...

Agencja Flywheel tworzy dział Digital Media

Flywheel rozszerza dotychczasową ofertę o działania z zakresu digital marketingu. Agencja tworzy dział Digital Media, którym pokieruje Ewa Gruczek-Rozwadowska. Agencja Flywheel, mająca na swoim koncie m.in. obsługę PR...

Nowe oblicze Somersby

Somersby prezentuje odświeżone opakowania i wdraża nową platformę komunikacyjną pod hasłem „Isn’t that wonderful”. Nowa idea kreatywna ma podkreślać, że Somersby jest marką optymistyczną, pełną energii, otwartą,...

„IKONA POWRACA”: KAMPANIA COCA-COLA

"Ikona powraca" to efekt konsekwentnie wdrażanej w Polsce od 2016 r. strategii "One brand". Zakłada ona pozycjonowanie wszystkich produktów Coca-Cola jako jednej marki o różnych wariantach, tak...

Era influencera – XIX Kongres Profesjonalistów Public Relations coraz bliżej

W ubiegłym roku prawie 80% marek zrealizowało kampanie marketingowe z udziałem influencerów. Influencer marketing staje się nie tylko wartościowym elementem kampanii promocyjnych, ale również narzędziem perswazji. „Social media,...

Nowy logotyp Fundacji Radia ZET

2 stycznia br. Fundacja Radia ZET zmieniła swój logotyp. Nowy bezpośrednio nawiązuje do obowiązującego loga Radia ZET. Serce symbolizuje odpowiedzialność społeczną stacji wpisaną w jej DNA. Fundacja Radia...

BelVita startuje z nową kampanią

Marka belVita startuje z nową kampanią pod hasłem „Śniadania, że u la la”. Aktywacja nawiązująca do pysznych poranków, będzie cieszyła się silnym wsparciem mediowym, sprzedażowym i PR-owym....

Trwa nabór dobrych praktyk do Raportu FOB

Społeczna odpowiedzialność biznesu przejawia się w działaniach skierowanych zarówno na zewnątrz jak i do wnętrza organizacji. Jednym z kluczowych obszarów, w którym realizowane są praktyki z zakresu...

Leo Burnett Warszawa dla marki No-Spa

Agencja Leo Burnett Warszawa, należąca do Publicis Groupe, wygrała przetarg na realizację nowego projektu dla marki No-Spa. Projekt, w ramach którego prace rozpoczęły się na początku listopada,...

Borys Szyc i Krystyna Janda w Przestrzeni from Facebook

W jaki sposób postęp technologiczny wpływa na kulturę? Czy cyfryzacja oznacza koniec sztuki na żywo, a może wręcz przeciwnie – potęguje jej siłę i stwarza nowe możliwości...

Publikacje PR

Futura PR dla Teatru WARSawy

Teatr WARSawy rozpoczął współpracę z agencją Futura PR. Do głównych zadań Futura PR należy kreowanie wizerunku Teatru WARSawy i promocja wydarzeń kulturalnych oraz działania...

PR-ranki wracają