Społecznie odpowiedzialni – regionalnie o przyszłości

Już trwa rejestracja na pierwszą edycję konferencji „Społecznie odpowiedzialni – regionalnie o przyszłości”. Jej celem jest kształtowanie współpracy biznesu i organizacji pozarządowych na rzecz rozwoju lokalnego i...

Open Media przedłuża współpracę z marką Cukier Królewski

Już po raz trzynasty producent Cukru Królewskiego przedłużył umowę na obsługę public relations z agencją Open Media. Südzucker Polska S.A. jest częścią europejskiego koncernu Südzucker, największego producenta...

Podsumowanie Kongresu PR

Za nami kolejna, XIX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. W tegorocznym wydarzeniu wzięło udział ponad 300 uczestników, którzy przysłuchiwali się 20 prelekcjom, a także brali udział w...

Włącz się na PR! Już niebawem

Wielkimi krokami zbliża się 10 maja a wraz z nim — druga edycja Ogólnopolskiej Konferencji „Włącz się na PR”, organizowanej przez Stowarzyszenie PR ON. Jest to wydarzenie...

List otwarty do branży PR

Piotr Czarnowski i Grzegorz Szczepański w opublikowanym dziś liście otwartym do branżowych organizacji PR oraz całego środowiska specjalistów public relations zachęcają do przyjęcia jednolitego kodeksu etyki PR. Obecni...

Q&A Communications dla centrum handlowego Posnania

Firma Apsys, właściciel centrum handlowego Posnania, rozstrzygnęła przetarg na obsługę PR. Przez najbliższe dwa lata działaniami komunikacyjnymi zajmować się będzie poznańska agencja Q&A Communications. Do zadań agencji należy...

Triple PR dla marki Lubiana

W lutym 2019 roku agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z największym w Polsce i jednym z największych w Europie producentów porcelany stołowej, marką Lubiana S.A. Dzięki podpisaniu...

Influencer relations i social media

Już niebawem w Rzeszowie rozpocznie się XIX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Udział w wydarzeniu zapowiedziało około 250 gości, którzy podczas 2 dni będą mieli okazję uczestniczyć...

Ruszyła akcja „Podziel się Posiłkiem z Bezdomnymi”

Dzisiaj ruszyła ogólnopolska kampania promująca wielkanocną edycję akcji charytatywnej „Podziel się Posiłkiem z Bezdomnymi”. Za koncept kreatywny, który powstał w ramach konkursu Young Creatives organizowanego przez SAR,...

Agencja Design PR po rebrandingu!

Krakowska agencja Design PR przeszła rebranding i odświeżyła swoją ofertę. Zmieniła nie tylko logotyp oraz całą identyfikację wizualną, ale także rozszerzyła nazwę o działalność marketingową. Od teraz...

Publikacje i artykuły PR

Znamy terminy XVII edycji Konkursu Złote Spinacze

Związek Firm Public Relations już po raz siedemnasty organizuje konkurs Złote Spinacze, którego celem jest wyłonienie najlepszych kampanii public relations w Polsce. Zgłoszenia będą...