Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” – już jest!

Po raz 17. ukazał się największy w Polsce przegląd CSR – Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. W tegorocznej odsłonie publikacji zarówno pod kątem liczby zgłoszonych praktyk,...

Od kuchni – nowa agencja na rynku

Od kuchni to agencja świadcząca usługi z zakresu social media, PR oraz marketingu. Specjalizuje się w komunikacji marek z sektora FMCG oraz HoReCa. W gronie pierwszych klientów...

Pitted Cherries dla marki Incola

Agencja Pitted Cherries jest odpowiedzialna za strategię i koncepcję kreatywnej obecności marki Incola w obszarze mediów społecznościowych. Dodatkowym elementem kampanii jest wykreowanie i wprowadzenie do komunikacji marketingowej...

Wystartowały zgłoszenia do Rankingu agencji PR 

Związek Firm Public Relations zaprasza do wzięcia udziału w VII edycji Rankingu agencji PR według fee income. Zgłoszenia będą przyjmowane do 19 kwietnia 2019 r. zarówno od...

Konferencja „Włącz się na PR” coraz bliżej

10 maja 2019 Wyższą Szkołę Europejską w Krakowie wypełnią eksperci i pasjonaci Public Relations oraz marketingu. To właśnie tego dnia odbędzie się druga edycja Ogólnopolskiej Konferencji „Włącz...

Nowa agencja PR na rynku

My Way Media to nowa agencja PR, założona i kierowana przez Agnieszkę Pająk, poprzednio związaną z Internet Mall Polska oraz RST Software Masters. Praca „na swoim” pozwoli...

Cyfrowe oblicze PR

O nowych technologiach i narzędziach wykorzystywanych w komunikowaniu, a także kryzysach wizerunkowych porozmawiamy podczas Kongresu Public Relations 2019. Wyniki raportu Global Digital Report 2018 wskazują, że światowy współczynnik...

Kampania inwestycyjna Łodzi

W CNN i BBC ruszyła emisja spotu „Don’t invest in Łódź“ zachęcającego zagranicznych inwestorów do lokowania kapitału właśnie tutaj. Kampania „Don’t invest in Łódź”, w ramach której powstały...
Reputacja w przemyśle kreatywnym

Powołano Stowarzyszenie Organizatorów Imprez Artystycznych i Rozrywkowych

Pod koniec lutego w Warszawie odbyło się Walne Zebranie inicjujące powstanie Stowarzyszenia Organizatorów Imprez Artystycznych i Rozrywkowych, w skrócie SOIAR/Polish Events Promoters Association (PEPA). Jest to pierwsze...

24/7Communication współpracuje z UW

Agencja 24/7Communication podpisała porozumienie z Uniwersytetem Warszawskim, w ramach którego będzie współpracować z Wydziałem Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych UW. Współpraca między agencją a Wydziałem Nauk Politycznych i...

Publikacje PR

Influencer relations i social media

Już niebawem w Rzeszowie rozpocznie się XIX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Udział w wydarzeniu zapowiedziało około 250 gości, którzy podczas 2 dni będą...