poniedziałek, Grudzień 17, 2018

GRUPA MANTA zrealizowała Microsoft #ONE 2018

GRUPA MANTA zrealizowała Microsoft #ONE 2018: największe wydarzenie partnerskie i wewnętrzne Microsoft w Polsce. Microsoft #ONE jest nowym konceptem wydarzenia łączącym Microsoft Partner Strategy Conference, którą GRUPA MANTA...

Warta startuje z nową kampanią

22 listopada startuje kampania wizerunkowa Warty, jednej z największych firm ubezpieczeniowych w Polsce, promująca jakość obsługi klienta. Do udziału w niej ubezpieczyciel zaprosił swoich klientów, których prawdziwe...

Samsung z nowym biurem prasowym

Samsung uruchomił dziś nowe biuro prasowe Samsung Newsroom Polska. Ta nowoczesna strona jest bogatym źródłem wiedzy na temat działalności firmy i produktów zarówno dla lokalnych mediów, jak...

SKUTECZNA WALKA ZE SMOGIEM – kampania już trwa

Politechnika Warszawska oraz Termo Organika włączyły się w jesienną akcję nasadzania drzew na warszawskiej Woli, organizowaną 16 listopada przez Zarząd Zieleni m.st. Warszawy. W akcji aktywnie uczestniczyła...

Publicis Consultants dołącza do ZFPR

Do Związku Firm Public Relations dołączyła kolejna agencja - Publicis Consultants. Obecnie ZFPR zrzesza 39 firm – głównie z województwa mazowieckiego, ale także małopolskiego, dolnośląskiego, łódzkiego oraz...

Premiera spotu i świątecznej kampanii wizerunkowej Empik

Empik stawia na prawdziwą bliskość. Dzisiaj miała miejsce premiera spotu i świątecznej kampanii wizerunkowej Empik. Prowadząc bajkową narrację, Empik porusza w swojej wizerunkowej reklamie istotny społecznie temat zachowania...

Estetyka muzyki edukacyjnej… dla dzieci

Krakowski projekt oferuje przełom w estetyce muzyki edukacyjnej dla dzieci. Anna Weber i Adam Weber to prywatnie małżeństwo i rodzice, ale jako zespół projektowy, stali się ambasadorami dobrej...

Gwit, Stanek i Oczekując.pl z marką PKP Intercity

Agencja Ad Craft przygotowała dla PKP Intercity przedświąteczną kampanię reklamową z udziałem Dominiki Gwit-Dunaszewskiej, Leszka Stanka oraz Marii i Jakuba Pasków z Oczekując.pl. Kampania z udziałem Dominiki Gwit-Dunaszewskiej,...

Polska Reprezentacja Skoczków Narciarskich ze sponsorem

Milka, kultowa marka czekolady, od 25 lat zaangażowana we wspieranie sportów zimowych na świecie, rozpoczyna strategiczną współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim - jako oficjalny sponsor Polskiej Reprezentacji...
Zabawki dla dzieci Chicco

Chicco Baby z nagrodą Innovation Award

Chicco Baby Hug 4 in 1 zdobyło nagrodę Innovation Award w kategorii „World of Kids Furniture” („Świat mebli dla dzieci”). To znaczące wyróżnienie przyznawane jest co roku na...

Publikacje PR

Social trendy w 2019

Obecny rok, który powoli dobiega końca, przyniósł trochę nowości i ulepszeń na portalach mediów społecznościowych. Pojawiło się też parę wpadek, takich jak atak hakerski...