Ruszyły przygotowania do charytatywnego spektaklu

Omenaa Mensah, pomysłodawczyni unikatowego, komediowego spektaklu o tolerancji, przedstawiła jego szczegóły oraz zaprezentowała tworzący go zespół złożony z plejady polskich aktorów. Sztukę wyreżyseruje Ewa Kasprzyk, a koordynatorem...

WhitePress® przejmuje platformę GoodContent

Z początkiem września WhitePress® sp. z o.o. przejął GoodContent.pl – jedną z najbardziej popularnych platform do zakupów tekstów w Polsce. To strategiczny krok dla zespołu WhitePress®, który...

Kolejny projekt TAILORS Group dla Kancelarii Brysiewicz i Wspólnicy

TAILORS Group rozszerzyła zakres współpracy z Kancelarią Brysiewicz i Wspólnicy. Do tej pory agencja odpowiadała za relacje z mediami, w tym pozycjonowanie ekspertów. Wraz z intensywnym rozwojem...

Edyta Kowal już w Socjomanii

Do zespołu Socjomanii dołącza Edyta Kowal, wcześniej związana z Prowly. Jako Chief Marketing Officer będzie koordynować działania marketingowe i komunikacyjne marki oraz rozwijać zespół w Warszawie. Głównym zadaniem...

PepsiCo z nową witryną internetową w Polsce

Dzisiaj, PepsiCo w Polsce uruchomiła nowoczesny portal korporacyjny i produktowy stworzony z uwzględnieniem najnowszych trendów komunikacyjnych. To miejsce, w którym konsumenci, media i wszystkie osoby zainteresowane działalnością...

#StopMowieNienawiści – kampania WP

„Dorżniemy watahę”, „Skłamał jak bura suka”, „Musimy walić przeciwnika”. Naganne wypowiedzi osób publicznych, w kampanii Wirtualnej Polski, są powtarzane przez dzieci. W ten sposób WP zwraca uwagę na...

Premiera „Trans:Forming Design from Poland”

Startuje komunikacja projektu „Trans:Forming Design from Poland”. To podsumowanie i prezentacja efektów procesu „Design to dobre dla MSP” realizowanego przez Stowarzyszenie Wzornictwo Przemysłowe Warmii i Mazur w...

Good One PR dla Endo

Z początkiem sierpnia agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z Endo – producentem odzieży dziecięcej. Agencja jest odpowiedzialna za PR korporacyjny i produktowy, media relations oraz doradztwo...

Akcja Michelin #BezpiecznieDoSzkoły

Firma Michelin Polska wystartowała z akcją #BezpiecznieDoSzkoły, która przypomina o podstawowych zasadach bezpiecznego zachowania dzieci na drodze. Działania przygotowane zostały z myślą o uczniach szkół podstawowych i...

Agencja Grow wspiera komunikacyjnie JoBot24

W sierpniu Agencja Grow, która specjalizuje się w działaniach z obszarów PR-u, social mediów, employer brandingu i HR-u, rozpoczęła współpracę z JoBot24, firmą tworzącą chatbot rekrutacyjny skierowany...

Publikacje i artykuły PR

25-lecie PSPR – organizacja przygotowuje imprezę jubileuszową

Polskie Stowarzyszenie Public Relations zapowiada ostatni, najmocniejszy akcent tegorocznych obchodów 25-lecia działalności. Impreza jubileuszowa, która przewidziana jest na 24 października w Warszawie, będzie wyjątkowym...