Z orzeczeniem na rynek pracy – kursy i staże zawodowe dla ON

Trwają zapisy na kursy i szkolenia zawodowe w ramach projektu “Centrum Kształcenia Zawodowego dla Osób z Niepełnosprawnością”. Dzięki nim wybrana grupa będzie miała szansę zaplanować ścieżkę kariery,...

Wolność liczy się w każdym wieku – nowa kampania

W sobotę 15 września ruszyła kampania „Wolność liczy się w każdym wieku”, promująca obchody 100. rocznicy wybuchu Powstania Wielkopolskiego 1918/1919. Zaangażowali się w nią aktorzy i vlogerzy,...

Dziadek do orzechów szuka klienta, dla którego będzie pracować za darmo

Na początku marca krakowska agencja reklamowa Dziadek do orzechów wystartowała z kampanią własną pod hasłem „Szukamy klienta, dla którego będziemy pracować za darmo”. W ramach kampanii, w prasie...

Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” – już jest!

Po raz 17. ukazał się największy w Polsce przegląd CSR – Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. W tegorocznej odsłonie publikacji zarówno pod kątem liczby zgłoszonych praktyk,...

Social trendy w 2019

Obecny rok, który powoli dobiega końca, przyniósł trochę nowości i ulepszeń na portalach mediów społecznościowych. Pojawiło się też parę wpadek, takich jak atak hakerski na Facebooku. Co...

W praktyce: reputacja i wizerunek

Cykl: Wizerunek i reputacja w przemyśle kreatywnym cz.3 -> cz. 2 Część 3. W praktyce Organizatorzy festiwalów oraz inicjatyw kulturalnych i kreatywnych, jak przeglądy, pokazy, spotkania autorskie mają przed...
lotto

Repliki na sprzedaż

Startują Igrzyska Olimpijskie w Pjongczang. Polska reprezentacja pokaże się w strojach 4F, który jest sponsorem kolekcji olimpijskiej. Czyli można powiedzieć, że ma największą powierzchnię reklamową. 4F dobrze poradziła...

Media4U rekrutuje z „Mobilną Łodzią”

Media4U, łódzka firma IT dostarczająca rozwiązania z zakresu e-commerce znalazła się gronie 20 pracodawców, którzy dołączyli do kampanii „Mobilna Łódź”. Rekrutacyjne roadshow po Polsce to część realizowanej...

Szczecin walczy o pracowników

Jeszcze przez kilka dni będzie trwać druga edycja kampanii Szczecin Rekrutuje, która ma na celu promocję szczecińskich miejsc pracy. Tym razem kampania jest skierowana do mieszkańców województwa...

Marka osobista mecenasem i promotorem

O sile marki osobistej przekonujemy się każdego dnia – nie zawsze zdając sobie z tego sprawę. W środę 29 sierpnia w Krakowie na Tauron Arenie odbył się...

Publikacje i artykuły PR

Podsumowanie kampanii

Fundacja On/Off kończy działania związane z kampanią „Włącz się”. Od początku września informowaliśmy, dlaczego warto zatrudniać osoby z niepełnosprawnością na otwartym rynku pracy. Na samym...