W praktyce: reputacja i wizerunek

Cykl: Wizerunek i reputacja w przemyśle kreatywnym cz.3 -> cz. 2 Część 3. W praktyce Organizatorzy festiwalów oraz inicjatyw kulturalnych i kreatywnych, jak przeglądy, pokazy, spotkania autorskie mają przed...

Media4U rekrutuje z „Mobilną Łodzią”

Media4U, łódzka firma IT dostarczająca rozwiązania z zakresu e-commerce znalazła się gronie 20 pracodawców, którzy dołączyli do kampanii „Mobilna Łódź”. Rekrutacyjne roadshow po Polsce to część realizowanej...

Szczecin walczy o pracowników

Jeszcze przez kilka dni będzie trwać druga edycja kampanii Szczecin Rekrutuje, która ma na celu promocję szczecińskich miejsc pracy. Tym razem kampania jest skierowana do mieszkańców województwa...

Social trendy w 2019

Obecny rok, który powoli dobiega końca, przyniósł trochę nowości i ulepszeń na portalach mediów społecznościowych. Pojawiło się też parę wpadek, takich jak atak hakerski na Facebooku. Co...

Marka osobista mecenasem i promotorem

O sile marki osobistej przekonujemy się każdego dnia – nie zawsze zdając sobie z tego sprawę. W środę 29 sierpnia w Krakowie na Tauron Arenie odbył się...

Ukoo PL nowym członkiem Stowarzyszenia Branży Eventowej

W kręgu podwykonawców Stowarzyszenia Branzy Eventowej jest nowa firma. Jest nią UkooPL, które stanowi część międzynarodowej firmy będącej ekspertem w dziedzinie instalowania namiotów plenerowych. Obecność tego biznesu...

Dziadek do orzechów szuka klienta, dla którego będzie pracować za darmo

Na początku marca krakowska agencja reklamowa Dziadek do orzechów wystartowała z kampanią własną pod hasłem „Szukamy klienta, dla którego będziemy pracować za darmo”. W ramach kampanii, w prasie...

Nowa publikacja Forum Odpowiedzialnego Biznesu

„Różne oblicza dialogu. Inspirator dla firm” to tytuł najnowszej publikacji Forum Odpowiedzialnego Biznesu, prezentującej zasady komunikacji i współpracy z interesariuszami. Wydawnictwo inspiruje do rozwijania dialogu i kształtowania...

Beko z globalną misją

Beko poprzez kampanię Jedz jak Mistrz (Eat Like A Pro) rozpoczyna swoją nową globalną misję, która ma na celu zapobieganie otyłości wśród dzieci. Wiodący producent urządzeń gospodarstwa...

All 4 Comms dla Portu Lotniczego w Łodzi

Agencja realizuje kampanię z zakresu influencer marketingu. Do współpracy wybrano trzech popularnych youtuberów podróżniczych z Londynu, którzy odwiedzą Łódź i przygotują materiały promocyjne. Projekt powstał we współpracy...

Publikacje i artykuły PR

Z orzeczeniem na rynek pracy – kursy i staże zawodowe dla...

Trwają zapisy na kursy i szkolenia zawodowe w ramach projektu “Centrum Kształcenia Zawodowego dla Osób z Niepełnosprawnością”. Dzięki nim wybrana grupa będzie miała szansę...