Dziadek do orzechów szuka klienta, dla którego będzie pracować za darmo

Na początku marca krakowska agencja reklamowa Dziadek do orzechów wystartowała z kampanią własną pod hasłem „Szukamy klienta, dla którego będziemy pracować za darmo”. W ramach kampanii, w prasie...

EFL: 2019 dobrym rokiem dla leasingu IT, w 2020 rynek wrzuci niższy bieg

Z danych Związku Polskiego Leasingu wynika, że od stycznia do września 2019 roku (ostatnie dane) wartość wyleasingowanego sprzętu IT wyniosła ponad 806 mln zł, co oznacza prawie...

Portal Diru.pl w nowej odsłonie

Portal Diru.pl działający od 2015 roku jest już dostępny w nowej odsłonie. To miejsce, gdzie bezpłatnie można zamieszczać ogłoszenia o pracę dla osób z niepełnosprawnością. Portal prowadzi...

Najmniejsze firmy w największych kłopotach. Są w najgorszej kondycji od 5 lat

W I kwartale 2020 subindeks Barometru EFL dla mikroprzedsiębiorców już po raz trzeci spadł, co pogłębiło rekordowo niski poziom w tej grupie. Wartość wskaźnika wyniosła tylko 46,4...

Z orzeczeniem na rynek pracy – kursy i staże zawodowe dla ON

Trwają zapisy na kursy i szkolenia zawodowe w ramach projektu “Centrum Kształcenia Zawodowego dla Osób z Niepełnosprawnością”. Dzięki nim wybrana grupa będzie miała szansę zaplanować ścieżkę kariery,...

Uszyj się sama

Udostępniamy fragment artykułu o budowaniu marki osobistej "Uszyj się sama" z magazynu "Wysokie Obcasy Praca" , który w sprzedaży będzie dostępny od czwartku 30 sierpnia br. Jak się...

Social trendy w 2019

Obecny rok, który powoli dobiega końca, przyniósł trochę nowości i ulepszeń na portalach mediów społecznościowych. Pojawiło się też parę wpadek, takich jak atak hakerski na Facebooku. Co...
lotto

Repliki na sprzedaż

Startują Igrzyska Olimpijskie w Pjongczang. Polska reprezentacja pokaże się w strojach 4F, który jest sponsorem kolekcji olimpijskiej. Czyli można powiedzieć, że ma największą powierzchnię reklamową. 4F dobrze poradziła...

W praktyce: reputacja i wizerunek

Cykl: Wizerunek i reputacja w przemyśle kreatywnym cz.3 -> cz. 2 Część 3. W praktyce Organizatorzy festiwalów oraz inicjatyw kulturalnych i kreatywnych, jak przeglądy, pokazy, spotkania autorskie mają przed...

Media4U rekrutuje z „Mobilną Łodzią”

Media4U, łódzka firma IT dostarczająca rozwiązania z zakresu e-commerce znalazła się gronie 20 pracodawców, którzy dołączyli do kampanii „Mobilna Łódź”. Rekrutacyjne roadshow po Polsce to część realizowanej...

Publikacje i artykuły PR

Podsumowanie kampanii

Fundacja On/Off kończy działania związane z kampanią „Włącz się”. Od początku września informowaliśmy, dlaczego warto zatrudniać osoby z niepełnosprawnością na otwartym rynku pracy. Na samym...