Grupa Adamed na 7. Targach CSR

Wspieranie polskiej innowacyjnej myśli naukowej i działalność na rzecz społeczeństwa to fundamenty misji Grupy Adamed oraz powołanej przez nią Fundacji. Flagowe projekty z zakresu społecznej odpowiedzialności, Adamed...

LoveBrands Relations z nowym projektem

W czerwcu 2018 roku LoveBrands Relations rozpoczęła współpracę z firmą Roche. Agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie i realizację strategii komunikacji PR dla projektu edukacyjnego z obszaru neurologii....

Lightscape promuje polski design

Agencja Lightscape na zlecenie Łódź Art Center, organizatora Łódź Design Festival, zrealizuje międzynarodowy projekt, którego celem jest promocja polskiego designu w Europie i na świecie. Koncepcja zakłada...

Szczecin walczy o pracowników

Jeszcze przez kilka dni będzie trwać druga edycja kampanii Szczecin Rekrutuje, która ma na celu promocję szczecińskich miejsc pracy. Tym razem kampania jest skierowana do mieszkańców województwa...

Mowi startuje z kampanią 360 stopni

Na początku kwietnia wystartowała długofalowa kampania dla marki Mowi (dawniej Marine Harvest). Codemedia odpowiada za koncepcję strategiczną, dobór i zakup mediów oraz koordynację całości działań promocyjnych. Jest...

Cinémobile Partnerem WarsawByArt 2018

Partnerem festiwalu warszawskich galerii sztuki współczesnej WarsawByArt 2018 została agencja marketingowa Cinémobile. W ramach współpracy Cinémobile odpowiada za działania PR Festiwalu. „To dla nas ogromny zaszczyt móc uczestniczyć...

List otwarty do branży PR

Piotr Czarnowski i Grzegorz Szczepański w opublikowanym dziś liście otwartym do branżowych organizacji PR oraz całego środowiska specjalistów public relations zachęcają do przyjęcia jednolitego kodeksu etyki PR. Obecni...

Edyta Kowal już w Socjomanii

Do zespołu Socjomanii dołącza Edyta Kowal, wcześniej związana z Prowly. Jako Chief Marketing Officer będzie koordynować działania marketingowe i komunikacyjne marki oraz rozwijać zespół w Warszawie. Głównym zadaniem...

Bank BNP Paribas partnerem XI edycji Polish National Sales Awards

Bank BNP Paribas i Polish National Sales Awards w ramach partnerstwa będą współdziałać na rzecz rozwoju etyki biznesu oraz promocji wspólnych idei, które są kluczowe z punktu...

Branżowy Barometr EFL

W IV kwartale br. nastroje przedsiębiorców w poszczególnych branżach są zróżnicowane i odwrotne do tych z poprzedniego kwartału. Podczas gdy trzy miesiące wcześniej w przypadku budownictwa i...

Publikacje i artykuły PR

Podsumowanie kampanii

Fundacja On/Off kończy działania związane z kampanią „Włącz się”. Od początku września informowaliśmy, dlaczego warto zatrudniać osoby z niepełnosprawnością na otwartym rynku pracy. Na samym...