Nazwa i jej znaczenie

„Potrzebuję nazwę dla nowej marki produktów”, „Realizujemy nowy projekt, poszukaj wolnej domeny”… Agencja namingowa, nie powinna mieć problemu. Ale PRowiec też powinien ułatwiać sobie pracę sięgając po...

Lightscape promuje polski design

Agencja Lightscape na zlecenie Łódź Art Center, organizatora Łódź Design Festival, zrealizuje międzynarodowy projekt, którego celem jest promocja polskiego designu w Europie i na świecie. Koncepcja zakłada...

Mateusz Nawrocki dołącza do Neon Shake Advertising

Wrocławska agencja reklamowa Neon Shake Advertising powiększa swój zespół. Do grona ekspertów firmy pracującej dla dużych klientów w Polsce i Europie, dołączył Mateusz Nawrocki. Odpowiedzialny będzie za...

Smaczna kampania 1%

Kolejny przykład dobrej współpracy z blogerkami w ramach kampanii. Tym razem jest to smaczna kampania Federacji Polskich Banków Żywności, która ma zachęcić do kreatywnego wykorzystania w kuchni...

Kamil Glik z nowym kontraktem

Blachotrapez będzie kontynuował kontrakt ambasadorski z Kamilem Glikiem. Nowa umowa sponsorska z Kamilem Glikiem obowiązuje do końca mistrzostw świata w Katarze, w 2022 roku. Reprezentant Polski, a jednocześnie...

Influencerzy i celebryci w kampaniach

Nie tylko deweloperzy potrafią wykorzystać wizerunek celebrytów i influencerów. Ciekawy sposób znalazł również ING Bank Śląski. Aleksander Doba i MishON to kolejne osoby, które dołączyły do akcji...

Nietypowa rekrutacja

Agencja K2 we współpracy z OTO Film, SHOOTME Visual Artists oraz klientem opracowała nowy sposób mówienia o rekrutacji w IKEA, w której liczą się przede wszystkim ludzie. Agencja...

Targi CSR już 12 kwietnia

Już 12 kwietnia na Stadionie PGE Narodowy w Warszawie odbędą się Targi CSR. Na zwiedzających będą czekać firmy zaangażowane społecznie, eksperci i praktycy odpowiedzialnego biznesu, prezentacje programów...

Nowa osoba w GETHERO

Paulina Świętczak dołącza do zespołu GETHERO, na stanowisko Junior Creative. To kolejne wzmocnienie teamu agencji w tym roku. Niedawno do zespołu agencji dołączyli Michał Dziuba i Magdalena...

Prowly po zmianach

Prowly, polski startup tworzący oprogramowanie dla branży komunikacji, wprowadził do swojej aplikacji szereg funkcji analitycznych. Głównym celem zmian było wyposażenie działów komunikacji – PR-owców i marketerów –...

Publikacje i artykuły PR

Podsumowanie kampanii

Fundacja On/Off kończy działania związane z kampanią „Włącz się”. Od początku września informowaliśmy, dlaczego warto zatrudniać osoby z niepełnosprawnością na otwartym rynku pracy. Na samym...