Up&More dla Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej

Agencja Up&More rozpoczęła kolejne aktywności promocyjne dla Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. Dotychczasowy zakres performance marketingu został poszerzony o działania SEO. Kluczowym celem jest informacja o prestiżowych studiach podyplomowych...

Mowi startuje z kampanią 360 stopni

Na początku kwietnia wystartowała długofalowa kampania dla marki Mowi (dawniej Marine Harvest). Codemedia odpowiada za koncepcję strategiczną, dobór i zakup mediów oraz koordynację całości działań promocyjnych. Jest...

Awanse w Public Affairs Grayling Poland

Public Affairs Graylin Poland informuje o awansach w swoim zespole. Iga Wilczyńska awansowała na stanowisko Dyrektora i nadzoruje 6-osobowy zespół Public Affairs agencji. Z kolei Marek Żółtowski...

Good One PR wypromuje Hulakula

Z początkiem kwietnia 2019 agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z jednym z największych centrów rozrywki w Warszawie, którym jest Hulakula. Agencja zajmie się m.in. opracowaniem całościowej...

Oświadczenie Rady Etyki Public Relations

Oświadczenie Rady Etyki Public Relations w sprawie roli public relations w marketingu oraz współpracy specjalistów PR z influencerami i blogerami Rada Etyki Public Relations z niepokojem obserwuje postępujące zacieranie...

Good One PR wypromuje lodziarnie Ice Dream

Z początkiem kwietnia 2019 roku Agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z marką Ice Dream. Agencja będzie odpowiadać za PR produktowy, działania media relations oraz kontakt z...

Awans w Fortum

Jacek Ławrecki odpowiedzialny za koordynację komunikacji Fortum na Litwie, Łotwie, w Estonii i Polsce. Od pierwszego kwietnia Jacek Ławrecki, dotychczasowy Dyrektor ds. Komunikacji i rzecznik prasowy Fortum w...

Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” – już jest!

Po raz 17. ukazał się największy w Polsce przegląd CSR – Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. W tegorocznej odsłonie publikacji zarówno pod kątem liczby zgłoszonych praktyk,...

Od kuchni – nowa agencja na rynku

Od kuchni to agencja świadcząca usługi z zakresu social media, PR oraz marketingu. Specjalizuje się w komunikacji marek z sektora FMCG oraz HoReCa. W gronie pierwszych klientów...

Pitted Cherries dla marki Incola

Agencja Pitted Cherries jest odpowiedzialna za strategię i koncepcję kreatywnej obecności marki Incola w obszarze mediów społecznościowych. Dodatkowym elementem kampanii jest wykreowanie i wprowadzenie do komunikacji marketingowej...

Publikacje i artykuły PR

Znamy terminy XVII edycji Konkursu Złote Spinacze

Związek Firm Public Relations już po raz siedemnasty organizuje konkurs Złote Spinacze, którego celem jest wyłonienie najlepszych kampanii public relations w Polsce. Zgłoszenia będą...