poniedziałek, Grudzień 17, 2018

Debiut marki CHOPIN

Początek listopada, Szanghaj, największe w historii Chin targi - China International Import Expo i nasi bohaterowie – Trzy męskie zapachy sygnowane nazwiskiem Fryderyka Chopina, genialnego kompozytowa, wirtuoza...

MEDIAR buduje ogólnoświatową społeczność fanów sportu

MEDIAR to innowacyjny międzynarodowy ekosystem cyfrowy wspierający fanów różnych dyscyplin. To projekt w pełni zarządzany przez społeczność. Jak sami założyciele mówią stworzony przez fanów dla fanów. Zwolennicy...

RTB House wprowadza nowatorskie rozwiązanie Brand Safety

RTB House – firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu stworzyła autorski system odpowiedzialny za bezpieczeństwo marki. Mechanizm zrewolucjonizuje pracę marketerów, mających do...

Lavazza partnerem klubów angielskiej Premier League

Grupa Lavazza ogłosiła nawiązanie dwóch nowych partnerstw w Wielkiej Brytanii, dzięki którym staje się oficjalną kawą dwóch klubów piłkarskich – Arsenalu i Liverpoolu. Nowe umowy partnerskie połączą doskonałość prawdziwej,...

Lady Business Awards 2018 – kto wygrał?

W piątkowy wieczór 26 października 2018 w nowym miejscu na mapie Warszawy Galerii Bagatelle odbyła się uroczysta i niezapomniana Gala Lady Business Awards 2018, w trakcie której...

Posnania ze srebrem ICSC SOLAL Marketing Awards 2018

Podczas uroczystej gali ICSC Solal Marketing Awards 2018 Posnania, flagowy projekt Apsys Polska, została nagrodzona w kategorii budowania świadomości marki i pozycjonowania. Wyróżniona kampania to Pierwsze Urodziny...

Rafał Woś nowym felietonistą Super Expressu

Rafał Woś dołączył do grona felietonistów dziennika „Super Express”. Jego teksty będzie można czytać już od najbliższego poniedziałku, zarówno w wydaniu drukowanym, jak i w serwisie internetowym...

Koroniewska i Dowbor w nowej kampanii Instytutu Książki

We wtorek 18 września odbyła się inauguracja kampanii „Mała książka, wielki człowiek” promującej czytanie dziecku już od narodzin. Na konferencji prasowej w warszawskiej bibliotece spotkali się wicepremier,...

Czego poszukują firmy? Podsumowanie Content Marketing World 2018

Strategia nie jest najbardziej poszukiwaną kompetencją agencji marketingowych Strategiczny insight agencji marketingowych jest najmniej poszukiwaną kompetencją przez większość firm zlecających usługi komunikacji marketingowej zewnętrznym agencjom. Tylko 16% badanych...

Cinémobile Partnerem WarsawByArt 2018

Partnerem festiwalu warszawskich galerii sztuki współczesnej WarsawByArt 2018 została agencja marketingowa Cinémobile. W ramach współpracy Cinémobile odpowiada za działania PR Festiwalu. „To dla nas ogromny zaszczyt móc uczestniczyć...

Publikacje PR

Social trendy w 2019

Obecny rok, który powoli dobiega końca, przyniósł trochę nowości i ulepszeń na portalach mediów społecznościowych. Pojawiło się też parę wpadek, takich jak atak hakerski...