Valkea dla wydawcy Naszezdrowie.net

Agencja marketingowa Valkea przygotowała odświeżoną wersję magazynu „Nasze Zdrowie.net”. Oprócz realizacji jego drukowanej wersji, Valkea jest również odpowiedzialna za publikowanie treści w wersji online oraz prowadzenie profili...

Andrzej Mirowski nowym dyrektorem w Lighthouse

Do zespołu konsultantów firmy doradztwa komunikacyjnego Lighthouse dołączył Andrzej Mirowski. Na nowo utworzonym stanowisku Director w praktyce Corporate odpowiadać będzie za wsparcie kluczowych klientów firmy w obszarze...

Psychologia wizerunku w biznesie i życiu publicznym

Professional image. Psychologia wizerunku w biznesie i życiu publicznym. Nowy kierunek studiów podyplomowych w warszawskim oddziale Uniwersytetu SWPS. Na tym kierunku będzie można dowiedzień się jak skutecznie...

Rowerem przez Islandię: ruszyła charytatywna zbiórka kilometrów

1 lipca 2019 r. ruszyła wielka akcja zbierania kilometrów w aplikacji Endomondo na rzecz dzieci z katowickiego domu dziecka. Jej inicjatorem jest Dariusz Sobczak, niepełnosprawny sportowiec, który...

Multi Communications i Multi Event zmieniają nazwy na OneMulti

OneMulti to nowa nazwa agencji znanej wcześniej jako Multi Communications i Multi Event. Pod jedną, wspólną marką zintegrowana zostaje dotychczasowa działalność z obszarów public relations, organizacji eventów, social media,...

Atomy PR z nowymi twórcami

Agencja ATOMY PR to pierwsza agencja influencer marketingu specjalizująca się w obszarze travel. Agencja podpisała umowę z czterema nowymi twórcami: • Michałem Paterem - kanał Autostopem na koniec świata, •...

Agencja Big Picture dla Carlsberg Polska

Do grona klientów Big Picture dołączyła w marcu 2019 marka Carlsberg. Agencja jest odpowiedzialna strategię komunikacji 3 edycji kampanii społecznej „Trzeźwo Myślę”, dotyczącej edukacji konsumentów w zakresie...

Znamy terminy XVII edycji Konkursu Złote Spinacze

Związek Firm Public Relations już po raz siedemnasty organizuje konkurs Złote Spinacze, którego celem jest wyłonienie najlepszych kampanii public relations w Polsce. Zgłoszenia będą przyjmowane poprzez platformę...

Podlaskie prezentuje największe atrakcje regionu

Podlaskie prezentuje największe atrakcje regionu posługując się emocjami. Nowa odsłona kampanii Podlaskie Travel w social media oparta jest na prostym zabiegu - odnalezieniu prawdziwych emocji w najbardziej...

Rebranding Stowarzyszenia Branży Eventowej

Po 10 latach istnienia Stowarzyszenia Branży Eventowej (SBE), które skupia 3 filary: agencje eventowe, lokalizacje i dostawców czas na rebranding. W grudniu 2018 roku nowy Zarząd SBE podjął...

Publikacje i artykuły PR

RTB House z nagrodami!

„Innowacja roku w branży produktów biznesowych”, „Zastosowanie rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji” oraz „Najbardziej innowacyjna firma roku zatrudniająca do 2500 pracowników” – RTB House,...

Awanse w Lightscape