RTB House wśród najlepszych

RTB House – działająca globalnie, polska firma specjalizująca się w innowacyjnych technologiach marketingowych, została ponownie uznana przez Financial Times za jedno z najszybciej rozwijających się przedsiębiorstw na...

Dziadek do orzechów szuka klienta, dla którego będzie pracować za darmo

Na początku marca krakowska agencja reklamowa Dziadek do orzechów wystartowała z kampanią własną pod hasłem „Szukamy klienta, dla którego będziemy pracować za darmo”. W ramach kampanii, w prasie...

Odpowiedzialne miejsce pracy – kategorią tematyczną w „Piórze odpowiedzialności”

W tegorocznej edycji konkursu „Pióro odpowiedzialności” Forum Odpowiedzialnego Biznesu kategorię tematyczną poświęciło tworzeniu odpowiedzialnych miejsc pracy. W ten sposób organizacja chce docenić dziennikarzy i ekspertów, którzy podejmują...

Wideoblog Adama Kszczota w WP

Adam Kszczot rozpoczyna współpracę z serwisem WP SportoweFakty. Lekkoatleta, wielokrotny mistrz Europy i medalista mistrzostw świata, podzieli się swoim doświadczeniem w treningu. W środę, 27 lutego, premiera nowego...

Brief4u.com – dla profesjonalistów

Brief4u.com jest pierwszym, innowacyjnym serwisem B2B oferujący marketerom dostęp do największej bazy agencji komunikacji marketingowej w kraju, z funkcjonalnością zaprojektowaną tak aby umożliwić wybór najlepszych agencji reklamowych...

Futura PR dla Teatru WARSawy

Teatr WARSawy rozpoczął współpracę z agencją Futura PR. Do głównych zadań Futura PR należy kreowanie wizerunku Teatru WARSawy i promocja wydarzeń kulturalnych oraz działania w mediach społecznościowych. Agencja...

PR-ranki wracają

Już 7 marca w Warszawie odbędzie się 8. edycja wydarzenia z cyklu PR-ranki. Uczestnicy spotkania warsztatowego porozmawiają o komunikacji wewnętrznej i o tym, jak jej rola przekłada...

PSPR wybrało nowe władze

Członkowie Polskiego Stowarzyszenie Public Relations na walnym zebraniu członków 8 lutego 2019 roku w Katowicach wybrali nowy zarząd i radę nadzorczą. Na czele PSPR stanęła Luiza Jurgiel-Żyła,...

Emilia Klepacka corporate PR managerem Group One

Emilia Klepacka objęła nowo utworzone stanowisko corporate PR managera w Group One, największej niezależnej grupie komunikacyjnej w Polsce. Odpowiedzialna będzie za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną Group One...

Znani influencerzy w nowej aktywacji Grzańca na Żołądkowej

Żołądkowa Gorzka w ramach kampanii #GrzańcaGrzejemy rozpoczyna współpracę z influencerami. Z początkiem lutego startuje konkurs konsumencki pod hasłem #modanagrzanie, w którym znani blogerzy i instagramerzy zachęcającą Polaków...

Publikacje PR

Influencer relations i social media

Już niebawem w Rzeszowie rozpocznie się XIX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Udział w wydarzeniu zapowiedziało około 250 gości, którzy podczas 2 dni będą...