Szczecin walczy o pracowników

Jeszcze przez kilka dni będzie trwać druga edycja kampanii Szczecin Rekrutuje, która ma na celu promocję szczecińskich miejsc pracy. Tym razem kampania jest skierowana do mieszkańców województwa...

Marka osobista mecenasem i promotorem

O sile marki osobistej przekonujemy się każdego dnia – nie zawsze zdając sobie z tego sprawę. W środę 29 sierpnia w Krakowie na Tauron Arenie odbył się...

Zbliża się IX Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach

Tegoroczna edycja Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach poświęcona będzie dyskusji nad znaczeniem marketingu miejsc w sieci. Portal Epr.pl jest patronem medialnym wydarzenia. W dniach 28 i 29 listopada...

Tomasz Musiał i Nikodem Sarna wzmacniają Netsprint Group

Informacja prasowa Spółki tworzące Netsprint Group - Adrino, Email Network, LeadR, Netsprint oraz WhitePress - integrują swoje rozwiązania dla wydawców. Za przygotowanie i wdrożenie strategii rozwoju oferty na...

Agencja Lewis wzmacnia szeregi

Do zespołu agencji LEWIS dołączyli Magdalena Kerber jako Account Executive i Bartłomiej Nowak jako Senior Account Executive. Magdalena Kerber pierwsze doświadczenia w PR oraz w marketingu zdobyła w...

Nowa publikacja Forum Odpowiedzialnego Biznesu

„Różne oblicza dialogu. Inspirator dla firm” to tytuł najnowszej publikacji Forum Odpowiedzialnego Biznesu, prezentującej zasady komunikacji i współpracy z interesariuszami. Wydawnictwo inspiruje do rozwijania dialogu i kształtowania...

Podsumowanie kampanii

Fundacja On/Off kończy działania związane z kampanią „Włącz się”. Od początku września informowaliśmy, dlaczego warto zatrudniać osoby z niepełnosprawnością na otwartym rynku pracy. Na samym początku warto wspomnieć...

Znani influencerzy w nowej aktywacji Grzańca na Żołądkowej

Żołądkowa Gorzka w ramach kampanii #GrzańcaGrzejemy rozpoczyna współpracę z influencerami. Z początkiem lutego startuje konkurs konsumencki pod hasłem #modanagrzanie, w którym znani blogerzy i instagramerzy zachęcającą Polaków...

#StopMowieNienawiści – kampania WP

„Dorżniemy watahę”, „Skłamał jak bura suka”, „Musimy walić przeciwnika”. Naganne wypowiedzi osób publicznych, w kampanii Wirtualnej Polski, są powtarzane przez dzieci. W ten sposób WP zwraca uwagę na...

Ukoo PL nowym członkiem Stowarzyszenia Branży Eventowej

W kręgu podwykonawców Stowarzyszenia Branzy Eventowej jest nowa firma. Jest nią UkooPL, które stanowi część międzynarodowej firmy będącej ekspertem w dziedzinie instalowania namiotów plenerowych. Obecność tego biznesu...

Publikacje i artykuły PR

Podsumowanie kampanii

Fundacja On/Off kończy działania związane z kampanią „Włącz się”. Od początku września informowaliśmy, dlaczego warto zatrudniać osoby z niepełnosprawnością na otwartym rynku pracy. Na samym...