XX KONGRES PUBLIC RELATIONS W RZESZOWIE

Mija już prawie dwadzieścia lat odkąd w Rzeszowie narodził się projekt, którego głównym celem jest wymiana doświadczeń i integracja branży PR. Kongres Profesjonalistów Public Relations na stałe...

365PR z nowym klientem

Od początku roku do grona Klientów 365PR, marki 365 agencja, dołączyła polska spółka technologiczna ELMODIS. Współpraca obejmuje prowadzenie działań PR na polskim rynku.  ELMODIS to młoda spółka technologiczna i jeden z najważniejszych...

Andrzej Mirowski nowym dyrektorem w Lighthouse

Do zespołu konsultantów firmy doradztwa komunikacyjnego Lighthouse dołączył Andrzej Mirowski. Na nowo utworzonym stanowisku Director w praktyce Corporate odpowiadać będzie za wsparcie kluczowych klientów firmy w obszarze...

Kolejny awans

Piotr Gorzkowski awansował na Group Account Managera w agencji GoldenSubmarine, z którą związany jest od początku jej istnienia.  Przeszło dekadę temu dołączył do agencji obejmując stanowisko Account Managera....

Ruszyły przygotowania do charytatywnego spektaklu

Omenaa Mensah, pomysłodawczyni unikatowego, komediowego spektaklu o tolerancji, przedstawiła jego szczegóły oraz zaprezentowała tworzący go zespół złożony z plejady polskich aktorów. Sztukę wyreżyseruje Ewa Kasprzyk, a koordynatorem...

Youtuberzy przecierają szlaki

Krzysztof Gonciarz w swojej serii vlogów z Pjongczangu pokazuje kulisy przygotowań polskich sportowców i ich walki o medale. Krzysztof Gonciarz razem Kasią Mecińską relacjonuje on Zimowe Igrzyska...

Clue PR z nowym klientem

Agencja Clue PR rozpoczęła współpracę z Polskim Towarzystwem Medycyny Nuklearnej. Dział Healthcare Practice agencji będzie odpowiedzialny za prowadzenie biura prasowego, a także realizację kampanii edukacyjnych z obszaru...

Turkish Airlines z globalną kampanią w CNN

Turkish Airlines zostało oficjalnym partnerem najnowszego programu CNN International – World of Wonder Richarda Questa. W ramach współpracy przeprowadzona zostanie kampania internetowa i telewizyjna, której celem jest...

PR-ranki wracają

Już 7 marca w Warszawie odbędzie się 8. edycja wydarzenia z cyklu PR-ranki. Uczestnicy spotkania warsztatowego porozmawiają o komunikacji wewnętrznej i o tym, jak jej rola przekłada...

Interia bez hejtu – kampania już ruszyła

W związku z wydarzeniami z Gdańska i poruszeniem, jakie wywołały wśród opinii publicznej, Grupa Interia.pl uruchomiła akcję, wspierającą walkę z mową nienawiści w polskim internecie. Kampania ma...

Publikacje i artykuły PR

Podsumowanie kampanii

Fundacja On/Off kończy działania związane z kampanią „Włącz się”. Od początku września informowaliśmy, dlaczego warto zatrudniać osoby z niepełnosprawnością na otwartym rynku pracy. Na samym...