IPRN po spotkaniu w Polsce

Pod koniec maja w Warszawie odbył się zjazd profesjonalistów public relations i właścicieli kilkudziesięciu agencji z całego świata, aby omówić trendy branżowe, najlepsze praktyki i podzielić się...

Work Service wybiera Neon Shake do obsługi social media

Największa w Polsce agencja zatrudnienia Work Service stawia na social media. Marka nawiązała współpracę z agencją reklamową Neon Shake Advertising. Ta rozpoczęła obsługę profilu marki na Facebooku....

Oświadczenie Rady Etyki Public Relations

Oświadczenie Rady Etyki Public Relations w sprawie roli public relations w marketingu oraz współpracy specjalistów PR z influencerami i blogerami Rada Etyki Public Relations z niepokojem obserwuje postępujące zacieranie...

Transfer ze sportu do eksportu

Damian Juszczyk, były rzecznik prasowy Wisły Kraków, a ostatnio menedżer ds. marketingu, mediów i PR Aluronu Virtu Warty Zawiercie, objął stanowisko Senior PR Executive w WĘC Public...

Psychologia wizerunku w biznesie i życiu publicznym

Professional image. Psychologia wizerunku w biznesie i życiu publicznym. Nowy kierunek studiów podyplomowych w warszawskim oddziale Uniwersytetu SWPS. Na tym kierunku będzie można dowiedzień się jak skutecznie...

Rowerem przez Islandię: ruszyła charytatywna zbiórka kilometrów

1 lipca 2019 r. ruszyła wielka akcja zbierania kilometrów w aplikacji Endomondo na rzecz dzieci z katowickiego domu dziecka. Jej inicjatorem jest Dariusz Sobczak, niepełnosprawny sportowiec, który...

Andrzej Mirowski nowym dyrektorem w Lighthouse

Do zespołu konsultantów firmy doradztwa komunikacyjnego Lighthouse dołączył Andrzej Mirowski. Na nowo utworzonym stanowisku Director w praktyce Corporate odpowiadać będzie za wsparcie kluczowych klientów firmy w obszarze...

Kampania edukacyjno-informacyjna Związku Miast Polskich

24 maja wystartowała pierwsza w Polsce kampania edukacyjno-informacyjna „SAM URZĄDZAJ SWOJE MIASTO” skierowana do mieszkańców miast, realizowana wspólnie przez samorządy lokalne zrzeszone w Związku Miast Polskich. Inicjatorzy akcji...

MWM PR wprowadza „Pakiet wizerunkowy”

Agencja MWM PR media, wizerunek, marketing na wiosnę wprowadziła do swojej oferty „Serwis wizerunkowy” - nowy produkt w zakresie kreowania wizerunku, na rynkach zachodnich znany jako: „celebrity...

BelVita startuje z nową kampanią

Marka belVita startuje z nową kampanią pod hasłem „Śniadania, że u la la”. Aktywacja nawiązująca do pysznych poranków, będzie cieszyła się silnym wsparciem mediowym, sprzedażowym i PR-owym....

Publikacje i artykuły PR

Podsumowanie kampanii

Fundacja On/Off kończy działania związane z kampanią „Włącz się”. Od początku września informowaliśmy, dlaczego warto zatrudniać osoby z niepełnosprawnością na otwartym rynku pracy. Na samym...