Nowy PR Manager w GoldenSubmarine

Krzysztof Ratnicyn objął stanowisko PR Managera w agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine. Wcześniej na podobnym stanowisku pracował m.in. w grupie reklamowej Young & Rubicam Brands i agencji endorfina...

Agata Sander w 24/7Communication

Do zespołu 24/7Communication dołączyła Agata Sander obejmując stanowisko Account Directora. Agata Sander w strukturach 24/7Communication odpowiedzialna będzie za prowadzenie zespołów zajmujących się komunikacją dla kluczowych klientów agencji. Sander z...

Jerzy Dudek i 4MOVE Team podejmują wyzwanie

Jerzy Dudek w teamie 4MOVE już w środę 7 marca wystartuje w Runmageddon Sahara. Jerzy Dudek – ambasador marki 4MOVE, która inspiruje do aktywności wystartuje w ekstremalnym biegu...

Andrzej Gruszka head of communication w HEXE Capital

Do HEXE Capital od początku marca dołączył Andrzej Gruszka. Objął stanowisko head of communication i odpowiada za wsparcie firmy i spółek do niej należących w obszarze public...

Kampania ##MYFREEDOMDAY znów jednoczy

CNN zachęca uczniów do udziału w kampanii #MYFREEDOMDAY i walki ze współczesnym niewolnictwem. Po ogromnym sukcesie zeszłorocznej kampanii #MyFreedomDay, CNN ponownie zachęca młodych ludzi z całego świata do zjednoczenia się...

Florentyna z Katarzyną Bujakiewicz

Katarzyna Bujakiewicz, rozpoczęła współpracę z firmą Florentyna. Artystka została ambasadorką marki Florina by Emalia Polska Pleszew. Florina to najwyższej jakości artykuły gospodarstwa domowego z unikalnym wzornictwem, które każdemu...

Kompania Piwowarska zmienia wizerunek

Kompania Piwowarska uruchomiła nową stronę internetową. Za przygotowanie i wdrożenie projektu była odpowiedzialna agencja Flying Bisons. Jak podkreśla agencja Flying Bisons, podstawowym założeniem było stworzenie czytelnej, ale też eleganckiej strony,...

Marek Kacprzak przechodzi do Wirtualnej Polski

„Tłit” oraz „Money. To się liczy” to dwa nowe programy wideo w WP, których gospodarzem będzie Marek Kacprzak. Dziennikarz od marca dołącza do Wirtualnej Polski, po prawie...

Szczecin walczy o pracowników

Jeszcze przez kilka dni będzie trwać druga edycja kampanii Szczecin Rekrutuje, która ma na celu promocję szczecińskich miejsc pracy. Tym razem kampania jest skierowana do mieszkańców województwa...

Ukoo PL nowym członkiem Stowarzyszenia Branży Eventowej

W kręgu podwykonawców Stowarzyszenia Branzy Eventowej jest nowa firma. Jest nią UkooPL, które stanowi część międzynarodowej firmy będącej ekspertem w dziedzinie instalowania namiotów plenerowych. Obecność tego biznesu...

Publikacje i artykuły PR

Podsumowanie kampanii

Fundacja On/Off kończy działania związane z kampanią „Włącz się”. Od początku września informowaliśmy, dlaczego warto zatrudniać osoby z niepełnosprawnością na otwartym rynku pracy. Na samym...