„Women’s Voices” – nowy projekt muzyczny „Co Jest Grane 24”

„Co Jest Grane 24” prezentuje nowy projekt muzyczny - „Women's Voices”, czyli kobiece głosy mają moc Wiosną i jesienią 2018 roku do wybranych miast Polski zawitają artystki projektu...

Havas Media wygrywa w przetargu marki Tarczyński

Dom mediowy Havas Media (Havas Media Group) obronił budżet Tarczyński i zwyciężył w przetargu na obsługę mediową marki wędlin. Havas Media zajmuje się planowaniem i zakupem mediów dla...

Fat Buddha buduje wizerunek z agencją PR

W lutym br. Kostrzewa PR rozpoczęła działania public relations dla Fat Buddha – warszawskiego konceptu restauracyjno-koktajlowego. Do głównych zadań agencji Kostrzewa PR będzie należało sukcesywne budowanie wizerunku miejsca...

Ruszyła kampania społeczna Zrozumieć Starość

Promedica24 angażuje się w ogólnopolską kampanię społeczną Zrozumieć Starość, której organizatorem jest Fundacja Zaczyn. Za koncepcję filmu i strony odpowiada agencja Walk. Twoje zrozumienie wiele znaczy – to...

Nowa agencja na rynku eventowym

Na rynku eventowym pojawiła się nowa agencja – FLUO, stworzona przez Monikę Korol i Katarzynę Wysokińską. Obie założycielki firmy od lat działają w branży eventowej, choć każda...

Rekiny przejmują czwartą władzę

„W świecie zdominowanym przez media brak współpracy z nimi to biznesowe samobójstwo. (…) Książkę "Medialne lwy dla rekinów biznesu" z czystym sumieniem polecam wszystkim, zarówno początkującym, jak...

R22 przejmuje SeoFabrykę

Poznańska Grupa R22 kontynuuje zakupy. Właśnie nabyła gdyńską SeoFabrykę – firmę koncentrującą się na usługach SEO i SEM – stanowiącą ważny składnik usług dodanych, świadczonych w segmencie...

W praktyce: reputacja i wizerunek

Cykl: Wizerunek i reputacja w przemyśle kreatywnym cz.3 -> cz. 2 Część 3. W praktyce Organizatorzy festiwalów oraz inicjatyw kulturalnych i kreatywnych, jak przeglądy, pokazy, spotkania autorskie mają przed...

Youtuberzy przecierają szlaki

Krzysztof Gonciarz w swojej serii vlogów z Pjongczangu pokazuje kulisy przygotowań polskich sportowców i ich walki o medale. Krzysztof Gonciarz razem Kasią Mecińską relacjonuje on Zimowe Igrzyska...

Nowa jakość w krakowskim Funktionalu

Funktional od lat pracuje na opinię agencji stawiającej na rozwój i stale „uczącej się”. Do tej pory firma oferowała najlepsze praktyki w zakresie obsługi połączone z szeroką...

Publikacje i artykuły PR

Podsumowanie kampanii

Fundacja On/Off kończy działania związane z kampanią „Włącz się”. Od początku września informowaliśmy, dlaczego warto zatrudniać osoby z niepełnosprawnością na otwartym rynku pracy. Na samym...