GoldenSubmarine dla marki UPC Polska

Agencja GoldenSubmarine odpowiada za obsługę marki UPC Polska. GoldenSubmarine, jako agencja kreatywna, rozpoczęła współpracę z UPC Polska. Zadaniem agencji będzie przygotowywanie konceptów kreatywnych oraz strategii komunikacji marki na...

Psychologia wizerunku w biznesie i życiu publicznym

Professional image. Psychologia wizerunku w biznesie i życiu publicznym. Nowy kierunek studiów podyplomowych w warszawskim oddziale Uniwersytetu SWPS. Na tym kierunku będzie można dowiedzień się jak skutecznie...

Planet PR dla Blue Idea

W marcu 2018 oficjalnie został uruchomiony szeroko zakrojony projekt Run IT in Armenia, prowadzony przez Blue Idea, którego celem jest wsparcie polskich firm technologicznych. Za działania komunikacyjne...

Facebook Communities Day za nami

W ubiegłym tygodniu, 17 kwietnia w warszawskiej siedzibie Facebooka odbył się Facebook Communities Day – pierwsze w Polsce spotkanie twórców społeczności na Facebooku. W wydarzeniu uczestniczyli administratorzy...

Przygarnij Plakat – specjalna kampania od AMS dla ASP

#PrzygarnijPlakat – to tytuł specjalnej kampanii AMS, w której po raz pierwszy w historii plakaty nagrodzone na Międzynarodowym Biennale Plakatu zostały wyeksponowane w przestrzeni miejskiej. Dodatkowo, na...

Lufthansa znalazła sposób na Dzień Kobiet

Jutro, 8 marca, sześć załóg składających się wyłącznie z kobiet pracujących dla Lufthansy, SWISS, Austrian Airlines, Eurowings oraz Brussels Airlines, wyruszy w poranne rejsy z okazji Międzynarodowego...

6 błędów w marketingu mobilnym

Narzędzia marketingu mobilnego coraz częściej i coraz szerzej wykorzystywane są w działalności biznesowej. Dzieje się tak, ponieważ to bardzo bezpośredni kanał komunikacji z klientami, którzy nie wyobrażają...

Samsung z nowym biurem prasowym

Samsung uruchomił dziś nowe biuro prasowe Samsung Newsroom Polska. Ta nowoczesna strona jest bogatym źródłem wiedzy na temat działalności firmy i produktów zarówno dla lokalnych mediów, jak...

Gwit, Stanek i Oczekując.pl z marką PKP Intercity

Agencja Ad Craft przygotowała dla PKP Intercity przedświąteczną kampanię reklamową z udziałem Dominiki Gwit-Dunaszewskiej, Leszka Stanka oraz Marii i Jakuba Pasków z Oczekując.pl. Kampania z udziałem Dominiki Gwit-Dunaszewskiej,...

Nowa kampania marki Bebiko Junior

Wystartowała ogólnopolska kampania 360° marki Bebiko Junior. Działania realizowane pod hasłem „Wielkie potrzeby małych brzuszków” mają na celu edukację rodziców na temat potrzeb żywieniowych dzieci po 1. roku...

Publikacje i artykuły PR

Z orzeczeniem na rynek pracy – kursy i staże zawodowe dla...

Trwają zapisy na kursy i szkolenia zawodowe w ramach projektu “Centrum Kształcenia Zawodowego dla Osób z Niepełnosprawnością”. Dzięki nim wybrana grupa będzie miała szansę...