Psychologia wizerunku w biznesie i życiu publicznym

Professional image. Psychologia wizerunku w biznesie i życiu publicznym. Nowy kierunek studiów podyplomowych w warszawskim oddziale Uniwersytetu SWPS. Na tym kierunku będzie można dowiedzień się jak skutecznie...

„Women’s Voices” – nowy projekt muzyczny „Co Jest Grane 24”

„Co Jest Grane 24” prezentuje nowy projekt muzyczny - „Women's Voices”, czyli kobiece głosy mają moc Wiosną i jesienią 2018 roku do wybranych miast Polski zawitają artystki projektu...

Nowa kampania marki Bebiko Junior

Wystartowała ogólnopolska kampania 360° marki Bebiko Junior. Działania realizowane pod hasłem „Wielkie potrzeby małych brzuszków” mają na celu edukację rodziców na temat potrzeb żywieniowych dzieci po 1. roku...

Paweł Bylicki jurorem International Stevie Awards

Paweł Bylicki, Prezes Zarządu Public Dialog, został wybrany do składu jury międzynarodowego konkursu PR International Stevie Awards 2018. Jest to jeden z najbardziej prestiżowych globalnych konkursów branżowych. Będzie...

Srebro dla Dekoratorium

23 maja przyznane zostały nagrody w konkursie „Power of Content Marketing Awards”, znane do tej pory jako Szpalty Roku. Wśród laureatów znalazła się FFiL Śnieżka SA, która...

Gwit, Stanek i Oczekując.pl z marką PKP Intercity

Agencja Ad Craft przygotowała dla PKP Intercity przedświąteczną kampanię reklamową z udziałem Dominiki Gwit-Dunaszewskiej, Leszka Stanka oraz Marii i Jakuba Pasków z Oczekując.pl. Kampania z udziałem Dominiki Gwit-Dunaszewskiej,...

Szczęsny i Krychowiak nie dokuczają

Szczęsny i Krychowiak mówią stop dokuczaniu i opowiadają o sile swojej przyjaźni w czwartej edycji kampanii społecznej Cartoon Network. - Znamy się już od ponad 14 lat, teraz razem...

Ostatnie dni zgłoszeń do Konkursu „Raporty Społeczne”

Do 6 sierpnia (przedłużony termin) firmy i organizacje mogą zgłosić przygotowane przez siebie raporty i sprawozdania niefinansowe do Konkursu „Raporty Społeczne”. Nabór publikacji odbywa się przez stronę...

Nest Bank charytatywnie

Nest Bank uruchamia pierwszy na polskim rynku charytatywny program polecający we współpracy ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce. Za każde Nest Konto otwarte z polecenia bank przekaże 50...

SKUTECZNA WALKA ZE SMOGIEM – kampania już trwa

Politechnika Warszawska oraz Termo Organika włączyły się w jesienną akcję nasadzania drzew na warszawskiej Woli, organizowaną 16 listopada przez Zarząd Zieleni m.st. Warszawy. W akcji aktywnie uczestniczyła...

Publikacje i artykuły PR

Podsumowanie kampanii

Fundacja On/Off kończy działania związane z kampanią „Włącz się”. Od początku września informowaliśmy, dlaczego warto zatrudniać osoby z niepełnosprawnością na otwartym rynku pracy. Na samym...