Premiera spotu i świątecznej kampanii wizerunkowej Empik

Empik stawia na prawdziwą bliskość. Dzisiaj miała miejsce premiera spotu i świątecznej kampanii wizerunkowej Empik. Prowadząc bajkową narrację, Empik porusza w swojej wizerunkowej reklamie istotny społecznie temat zachowania...

Nazwa i jej znaczenie

„Potrzebuję nazwę dla nowej marki produktów”, „Realizujemy nowy projekt, poszukaj wolnej domeny”… Agencja namingowa, nie powinna mieć problemu. Ale PRowiec też powinien ułatwiać sobie pracę sięgając po...

W praktyce: reputacja i wizerunek

Cykl: Wizerunek i reputacja w przemyśle kreatywnym cz.3 -> cz. 2 Część 3. W praktyce Organizatorzy festiwalów oraz inicjatyw kulturalnych i kreatywnych, jak przeglądy, pokazy, spotkania autorskie mają przed...

Borys Szyc i Krystyna Janda w Przestrzeni from Facebook

W jaki sposób postęp technologiczny wpływa na kulturę? Czy cyfryzacja oznacza koniec sztuki na żywo, a może wręcz przeciwnie – potęguje jej siłę i stwarza nowe możliwości...

Szkoła Redaktorów otwarta!

"Gazeta Wyborcza" na początku listopada ruszyła z projektem Szkoła Redaktorów. Na czym powinien polegać warsztat redaktora współczesnych mediów? Jak unikać kompromisów między jakością i wiarygodnością a atrakcyjnością i...

Pitted Cherries dla marki Incola

Agencja Pitted Cherries jest odpowiedzialna za strategię i koncepcję kreatywnej obecności marki Incola w obszarze mediów społecznościowych. Dodatkowym elementem kampanii jest wykreowanie i wprowadzenie do komunikacji marketingowej...

Jens Meyer – CEO Jack Morton Worldwide gościem 6. edycji Event Biznes

Przedstawiciele polskiej i zagranicznej branży eventowej spotkają się na 6. edycji Event Biznes 13 listopada 2019 roku. W tym roku organizatorzy wydarzenia przygotowali program złożony z dwóch przewodnich...

Nowa agencja na rynku eventowym

Na rynku eventowym pojawiła się nowa agencja – FLUO, stworzona przez Monikę Korol i Katarzynę Wysokińską. Obie założycielki firmy od lat działają w branży eventowej, choć każda...

XX KONGRES PUBLIC RELATIONS W RZESZOWIE

Mija już prawie dwadzieścia lat odkąd w Rzeszowie narodził się projekt, którego głównym celem jest wymiana doświadczeń i integracja branży PR. Kongres Profesjonalistów Public Relations na stałe...

Etyka polskiego PR

Najważniejszą wartością etyczną w codziennej pracy specjalistów PR jest zgodność informacji przekazywanych w komunikacji z otoczeniem ze stanem rzeczywistym – to jeden z wniosków płynących z badania...

Publikacje i artykuły PR

Z orzeczeniem na rynek pracy – kursy i staże zawodowe dla...

Trwają zapisy na kursy i szkolenia zawodowe w ramach projektu “Centrum Kształcenia Zawodowego dla Osób z Niepełnosprawnością”. Dzięki nim wybrana grupa będzie miała szansę...