Neon Shake w powiększonym zespole

Do Neon Shake Advertising w czerwcu dołączyła Anita Nowak, obejmując nowo utworzone stanowisko Account & Communications Managera. Odpowiada za obsługę projektów agencji oraz działania komunikacyjne, w tym...

SKUTECZNA WALKA ZE SMOGIEM – kampania już trwa

Politechnika Warszawska oraz Termo Organika włączyły się w jesienną akcję nasadzania drzew na warszawskiej Woli, organizowaną 16 listopada przez Zarząd Zieleni m.st. Warszawy. W akcji aktywnie uczestniczyła...

6 błędów w marketingu mobilnym

Narzędzia marketingu mobilnego coraz częściej i coraz szerzej wykorzystywane są w działalności biznesowej. Dzieje się tak, ponieważ to bardzo bezpośredni kanał komunikacji z klientami, którzy nie wyobrażają...

Samsung z nowym biurem prasowym

Samsung uruchomił dziś nowe biuro prasowe Samsung Newsroom Polska. Ta nowoczesna strona jest bogatym źródłem wiedzy na temat działalności firmy i produktów zarówno dla lokalnych mediów, jak...

Marki zachęcające do kibicowania

Biedronka i LOTOS to zdaniem Polaków marki, które najbardziej zachęcają do kibicowania w tegorocznych Mistrzostwach Świata w Piłce Nożnej. Jak pokazało badanie zrealizowane przez SW Research dla On...

Planet PR dla Blue Idea

W marcu 2018 oficjalnie został uruchomiony szeroko zakrojony projekt Run IT in Armenia, prowadzony przez Blue Idea, którego celem jest wsparcie polskich firm technologicznych. Za działania komunikacyjne...

Facebook Communities Day za nami

W ubiegłym tygodniu, 17 kwietnia w warszawskiej siedzibie Facebooka odbył się Facebook Communities Day – pierwsze w Polsce spotkanie twórców społeczności na Facebooku. W wydarzeniu uczestniczyli administratorzy...

Lufthansa znalazła sposób na Dzień Kobiet

Jutro, 8 marca, sześć załóg składających się wyłącznie z kobiet pracujących dla Lufthansy, SWISS, Austrian Airlines, Eurowings oraz Brussels Airlines, wyruszy w poranne rejsy z okazji Międzynarodowego...

They.pl z nominacjami w konkursie Google

Agencja digital marketingu They.pl zdobyła 3 nominacje w prestiżowym konkursie Google. Wśród wszystkich zgłoszeń z regionu EMEA kampanie They.pl zostały docenione w kategoriach: Display Innovation, Video Innovation...

Publikacje i artykuły PR

Podsumowanie kampanii

Fundacja On/Off kończy działania związane z kampanią „Włącz się”. Od początku września informowaliśmy, dlaczego warto zatrudniać osoby z niepełnosprawnością na otwartym rynku pracy. Na samym...