WhitePress® przejmuje platformę GoodContent

Z początkiem września WhitePress® sp. z o.o. przejął GoodContent.pl – jedną z najbardziej popularnych platform do zakupów tekstów w Polsce. To strategiczny krok dla zespołu WhitePress®, który...

Edyta Kowal już w Socjomanii

Do zespołu Socjomanii dołącza Edyta Kowal, wcześniej związana z Prowly. Jako Chief Marketing Officer będzie koordynować działania marketingowe i komunikacyjne marki oraz rozwijać zespół w Warszawie. Głównym zadaniem...

Good One PR dla Endo

Z początkiem sierpnia agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z Endo – producentem odzieży dziecięcej. Agencja jest odpowiedzialna za PR korporacyjny i produktowy, media relations oraz doradztwo...

Agencja Grow wspiera komunikacyjnie JoBot24

W sierpniu Agencja Grow, która specjalizuje się w działaniach z obszarów PR-u, social mediów, employer brandingu i HR-u, rozpoczęła współpracę z JoBot24, firmą tworzącą chatbot rekrutacyjny skierowany...

Group One z kampanią 360 dla firmy Walmark

Firma Walmark w drodze przetargu wybrała do współpracy przy marce Marsjanki agencje należące do grupy komunikacyjnej Group One: Mediaplus, SalesTube, Serviceplan Health i Labcon. 19 sierpnia ruszyła...

RTB House z nagrodami!

„Innowacja roku w branży produktów biznesowych”, „Zastosowanie rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji” oraz „Najbardziej innowacyjna firma roku zatrudniająca do 2500 pracowników” – RTB House, globalna spółka dostarczająca...

Bank BNP Paribas partnerem XI edycji Polish National Sales Awards

Bank BNP Paribas i Polish National Sales Awards w ramach partnerstwa będą współdziałać na rzecz rozwoju etyki biznesu oraz promocji wspólnych idei, które są kluczowe z punktu...

Nowa publikacja Forum Odpowiedzialnego Biznesu

„Różne oblicza dialogu. Inspirator dla firm” to tytuł najnowszej publikacji Forum Odpowiedzialnego Biznesu, prezentującej zasady komunikacji i współpracy z interesariuszami. Wydawnictwo inspiruje do rozwijania dialogu i kształtowania...

Launch Mountain Dew w social mediach – od K2

Agencja K2 realizuje dla firmy PepsiCo kolejny projekt – launch marki Mountain Dew w social mediach. Działania obejmują prowadzenie komunikacji w kanałach społecznościowych takich jak Facebook, Instagram...

Bridgestone będzie wspierać biegaczy

Bridgestone już 29 września będzie wspierać uczestników 41. PZU Maratonu Warszawskiego. Podczas imprezy Karol Bielecki - legendarny piłkarz ręczny, ambasador kampanii Bridgestone, będzie motywował biegaczy i zachęcał...

Publikacje i artykuły PR

Borjomi w nowej odsłonie

Woda mineralna Borjomi wkracza na rynek z nową etykietą. Będzie można ją zobaczyć nie tylko na półkach, ale również na warszawskim muralu.  Producent wody mineralnej...