Sławomir Skowerski ponownie w Komisji Etyki Reklamy

Sławomir Skowerski, head of copywriting w GoldenSubmarine, został wybrany na drugą kadencję Komisji Etyki Reklamy. Komisja jest organem Rady Reklamy, organizacji zrzeszającej branżę reklamową i reklamodawców. Sławomir Skowerski...

„Top Gear” ruszy bez Stiga?!

Nowy sezon „Top Gear” wraca ze wszystkim, za czym tęskniliście, ale… gdzie jest Stig?! W premierowym odcinku najnowszego sezonu, który w Polsce będzie można zobaczyć w piątek o...

Multum PR dla Schumacher Packaging

Schumacher Packaging, producent opakowań z tektury falistej i litej, wraz z początkiem lipca dołączył do grona klientów wrocławskiej agencji. Multum PR odpowiada za opracowanie i realizację strategii...

Wakacje z PR – cykl bezpłatnych spotkań dla branży public relations i marketingu

W Łodzi rusza cykl bezpłatnych spotkań dla branży public relations i marketingu „Wakacje z PR”. Pierwsze spotkanie odbędzie się w środę 17. lipca w Centrum Kreatywności Fabryka,...

Valkea dla wydawcy Naszezdrowie.net

Agencja marketingowa Valkea przygotowała odświeżoną wersję magazynu „Nasze Zdrowie.net”. Oprócz realizacji jego drukowanej wersji, Valkea jest również odpowiedzialna za publikowanie treści w wersji online oraz prowadzenie profili...

Andrzej Mirowski nowym dyrektorem w Lighthouse

Do zespołu konsultantów firmy doradztwa komunikacyjnego Lighthouse dołączył Andrzej Mirowski. Na nowo utworzonym stanowisku Director w praktyce Corporate odpowiadać będzie za wsparcie kluczowych klientów firmy w obszarze...

Rowerem przez Islandię: ruszyła charytatywna zbiórka kilometrów

1 lipca 2019 r. ruszyła wielka akcja zbierania kilometrów w aplikacji Endomondo na rzecz dzieci z katowickiego domu dziecka. Jej inicjatorem jest Dariusz Sobczak, niepełnosprawny sportowiec, który...

Futura PR dla Teatru WARSawy

Teatr WARSawy rozpoczął współpracę z agencją Futura PR. Do głównych zadań Futura PR należy kreowanie wizerunku Teatru WARSawy i promocja wydarzeń kulturalnych oraz działania w mediach społecznościowych. Agencja...

Emilia Klepacka corporate PR managerem Group One

Emilia Klepacka objęła nowo utworzone stanowisko corporate PR managera w Group One, największej niezależnej grupie komunikacyjnej w Polsce. Odpowiedzialna będzie za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną Group One...

Znani influencerzy w nowej aktywacji Grzańca na Żołądkowej

Żołądkowa Gorzka w ramach kampanii #GrzańcaGrzejemy rozpoczyna współpracę z influencerami. Z początkiem lutego startuje konkurs konsumencki pod hasłem #modanagrzanie, w którym znani blogerzy i instagramerzy zachęcającą Polaków...

Publikacje i artykuły PR

PKP Intercity nagrodzi blogerów

PKP Intercity zostało oficjalnym partnerem tegorocznej edycji Turystycznych Mistrzostw Blogerów organizowanych przez Polską Organizację Turystyczną. To konkurs oparty na grywalizacji, którego celem jest promowanie...