Aflofarm członkiem Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Aflofarm od lat działa na rzecz społecznej odpowiedzialności biznesu poprzez dwie fundacje – lokalną „My Kochamy Pabianice” oraz ogólnopolską „Fundację Aflofarm”. Teraz, jedna z największych polskich firm...

Bądź kumplem, nie dokuczaj – podsumowanie kampanii

Materiały merytoryczne dla nauczycieli, poradniki dla dzieci, konkurs dla szkół i przybijanie piątek z przyjaciółmi – tak przebiegała tegoroczna edycja kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”....

They.pl dla marki Caparol

Agencja digital marketingu They.pl odpowiada za obsługę digital 360⁰ (komunikacja i performance) marki oferującej profesjonalne farby i systemy ociepleń. Współpraca obejmuje zintegrowane działania z zakresu digital marketingu oraz...

BRIGHT Agency nadal dla House of Asia

BRIGHT Agency przedłużyła umowę na obsługę public relations i social media z marką House of Asia, która oferuje produkty kuchni orientalnej. W ramach współpracy BRIGHT Agency odpowiada za stworzenie...

Mindspot dla FIBARO

Mindspot Communication & Media przejmuje obsługę kanałów social media FIBARO na całym świecie. Mindspot, już od kwietnia 2018 roku prowadzi kanały FIBARO w serwisach Facebook, Instagram, Twitter,...

Nowa kampania marki CashBill

Operator płatności internetowych CashBill ruszył z nową kampanią wizerunkową. Za przygotowanie kampanii odpowiada krakowska agencja reklamowa Dziadek do orzechów. Klienci sklepów internetowych nie wyobrażają sobie już zakupów bez...

LoveBrands Relations z nowym projektem

W czerwcu 2018 roku LoveBrands Relations rozpoczęła współpracę z firmą Roche. Agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie i realizację strategii komunikacji PR dla projektu edukacyjnego z obszaru neurologii....

ŠKODA rozstrzygnęła przetarg

ŠKODA to niekwestionowany lider rynku motoryzacyjnego w Polsce. Z połową maja marka rozstrzygnęła przetarg na obsługę działań z zakresu public relations. W ramach podjętej współpracy, realizacją powierzonych...

PR Hub zastępuje Michael Bridge Communication

PR Hub – pod taką nazwą od maja 2018 roku funkcjonuje Michael Bridge Communication. Nowo utworzony podmiot wchłonął działającą od 2015 roku agencję public relations. Firma zyskała...

Mint Media dla marki Meizu

Agencja interaktywna Mint Media podjęła współpracę z firmą Maxcom. Od kwietnia, wraz z pojawieniem się marki Meziu w Polsce, agencja odpowiada za jej kompleksową komunikację marketingową. Współpraca pomiędzy...

Publikacje PR

Nowa kampania contentowo-edukacyjna marki 4Flex

Nowa kampania contentowo-edukacyjna marki 4flex, realizowana pod hasłem „4aktywni”, wystartowała w połowie marca. Akcja to przedsięwzięcie edukacyjne, którego zadaniem jest zwrócenie uwagi na konieczność...