Futura PR dla Teatru WARSawy

Teatr WARSawy rozpoczął współpracę z agencją Futura PR. Do głównych zadań Futura PR należy kreowanie wizerunku Teatru WARSawy i promocja wydarzeń kulturalnych oraz działania w mediach społecznościowych. Agencja...

Emilia Klepacka corporate PR managerem Group One

Emilia Klepacka objęła nowo utworzone stanowisko corporate PR managera w Group One, największej niezależnej grupie komunikacyjnej w Polsce. Odpowiedzialna będzie za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną Group One...

Znani influencerzy w nowej aktywacji Grzańca na Żołądkowej

Żołądkowa Gorzka w ramach kampanii #GrzańcaGrzejemy rozpoczyna współpracę z influencerami. Z początkiem lutego startuje konkurs konsumencki pod hasłem #modanagrzanie, w którym znani blogerzy i instagramerzy zachęcającą Polaków...

OKK! PR z nowym klientem

W grudniu 2018 roku agencja OKK! PR nawiązała współpracę z pracownią Anna Koszela. Architekt Wnętrz, która w tym roku obchodzi swoje 15. urodziny. Projekty autorstwa Anny Koszeli prezentowane...

Interia bez hejtu – kampania już ruszyła

W związku z wydarzeniami z Gdańska i poruszeniem, jakie wywołały wśród opinii publicznej, Grupa Interia.pl uruchomiła akcję, wspierającą walkę z mową nienawiści w polskim internecie. Kampania ma...

Marki Bakalland i O bag we wspólnej akcji

Lider rynku bakalii marka Bakalland podjęła współpracę z marką O bag. Wraz z początkiem roku nabywcy kultowych torebek O bag znajdą w środku idealną przekąskę Bakalland z...

Agencja Flywheel tworzy dział Digital Media

Flywheel rozszerza dotychczasową ofertę o działania z zakresu digital marketingu. Agencja tworzy dział Digital Media, którym pokieruje Ewa Gruczek-Rozwadowska. Agencja Flywheel, mająca na swoim koncie m.in. obsługę PR...

Nowy logotyp Fundacji Radia ZET

2 stycznia br. Fundacja Radia ZET zmieniła swój logotyp. Nowy bezpośrednio nawiązuje do obowiązującego loga Radia ZET. Serce symbolizuje odpowiedzialność społeczną stacji wpisaną w jej DNA. Fundacja Radia...

Leo Burnett Warszawa dla marki No-Spa

Agencja Leo Burnett Warszawa, należąca do Publicis Groupe, wygrała przetarg na realizację nowego projektu dla marki No-Spa. Projekt, w ramach którego prace rozpoczęły się na początku listopada,...

Teatr Furiosa współpracuje z agencją iPublicity

Nowo powstały Teatr Furiosa nawiązał współpracę z agencją PR - iPublicity. Teatr Furiosa to artystyczne przedsięwzięcie Agnieszki Przepiórskiej, warszawskiej aktorki teatralnej i filmowej, znanej m.in. z produkcji kultowego...

Publikacje PR

10 TEAM ponownie dla Pracuj.pl

Agencja 10 Team zorganizowała eventową kampanię promocyjną Festiwalu Pracy JOBICON 2019 dla Pracuj.pl. Road show odbył się łącznie w 9. różnych lokalizacjach – na...

Nowa agencja PR na rynku