MŚP odczuwają gorsze warunki prowadzenia biznesu

Mikro i małe firmy najbardziej odczuwają coraz gorsze warunki prowadzenia biznesu. Średnie mogą podzielić ich los na początku 2020 roku. Subindeks „Barometru EFL” dla mikrofirm w IV...

Teatr Furiosa współpracuje z agencją iPublicity

Nowo powstały Teatr Furiosa nawiązał współpracę z agencją PR - iPublicity. Teatr Furiosa to artystyczne przedsięwzięcie Agnieszki Przepiórskiej, warszawskiej aktorki teatralnej i filmowej, znanej m.in. z produkcji kultowego...

ESA 2018: Potrójne zwycięstwo Bluerank

Efekty pracy Bluerank dla Euroloan i Tchibo.pl zostały wczoraj nagrodzone trzema statuetkami European Search Awards. Prestiżowy konkurs wyłania najlepsze europejskie kampanie internetowe. Bluerank, podobnie jak w 2017...

Rafał Wyszyński jako Chief Data Officer w Netsprint

Netsprint przyspiesza i konsekwentnie realizuje strategię data-driven marketingu. Za rozwój największej w Polsce platformy DMP - Netsprint Audience - odpowiedzialny będzie Rafał Wyszyński, który z początkiem kwietnia...

19 Południk będzie obsługiwał Dan Cake

Dan Cake, międzynarodowy producent z branży spożywczej, posiadający zakłady produkcyjne: w Danii, Niemczech, Bangladeszu oraz w Polsce, zdecydował o podjęciu długofalowej współpracy z agencją 19 Południk. Agencja odpowiedzialna będzie...

Andrzej Gruszka head of communication w HEXE Capital

Do HEXE Capital od początku marca dołączył Andrzej Gruszka. Objął stanowisko head of communication i odpowiada za wsparcie firmy i spółek do niej należących w obszarze public...

Znani influencerzy w nowej aktywacji Grzańca na Żołądkowej

Żołądkowa Gorzka w ramach kampanii #GrzańcaGrzejemy rozpoczyna współpracę z influencerami. Z początkiem lutego startuje konkurs konsumencki pod hasłem #modanagrzanie, w którym znani blogerzy i instagramerzy zachęcającą Polaków...

Bridgestone będzie wspierać biegaczy

Bridgestone już 29 września będzie wspierać uczestników 41. PZU Maratonu Warszawskiego. Podczas imprezy Karol Bielecki - legendarny piłkarz ręczny, ambasador kampanii Bridgestone, będzie motywował biegaczy i zachęcał...

Aflofarm członkiem Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Aflofarm od lat działa na rzecz społecznej odpowiedzialności biznesu poprzez dwie fundacje – lokalną „My Kochamy Pabianice” oraz ogólnopolską „Fundację Aflofarm”. Teraz, jedna z największych polskich firm...

Rafał Woś nowym felietonistą Super Expressu

Rafał Woś dołączył do grona felietonistów dziennika „Super Express”. Jego teksty będzie można czytać już od najbliższego poniedziałku, zarówno w wydaniu drukowanym, jak i w serwisie internetowym...

Publikacje i artykuły PR

Podsumowanie kampanii

Fundacja On/Off kończy działania związane z kampanią „Włącz się”. Od początku września informowaliśmy, dlaczego warto zatrudniać osoby z niepełnosprawnością na otwartym rynku pracy. Na samym...