Agnieszka Prokopowicz odpowiedzialna za komunikację w Burda Media Polska

Agnieszka Prokopowicz objęła stanowisko PR menedżera w wydawnictwie Burda Media Polska. Prokopowicz odpowiada za strategię komunikacji zewnętrznej a w szczególności promocji zintegrowanej oferty mediowej Burdy. Z branżą wydawniczą...

Zmiana w Brand New Heaven

Brand New Heaven (BNH), agencja marketingu zintegrowanego i reklamy, powiększa zespół. Od kwietnia strategie komunikacyjne dla klientów agencji współtworzył będzie Paweł Galiński. Strategy Chief to nowa pozycja w...

LoveBrands Relations z nowym projektem

W czerwcu 2018 roku LoveBrands Relations rozpoczęła współpracę z firmą Roche. Agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie i realizację strategii komunikacji PR dla projektu edukacyjnego z obszaru neurologii....

MEDIAR buduje ogólnoświatową społeczność fanów sportu

MEDIAR to innowacyjny międzynarodowy ekosystem cyfrowy wspierający fanów różnych dyscyplin. To projekt w pełni zarządzany przez społeczność. Jak sami założyciele mówią stworzony przez fanów dla fanów. Zwolennicy...

Wyniki badań Polskiej Izby Ubezpieczeniowej

Aż 9 na 10 rodziców deklaruje, że ich dziecko jest ubezpieczone w szkole. Co więcej, ponad 60 proc. badanych jest w stanie zapłacić za polisę w szkole...

Futura PR dla Teatru WARSawy

Teatr WARSawy rozpoczął współpracę z agencją Futura PR. Do głównych zadań Futura PR należy kreowanie wizerunku Teatru WARSawy i promocja wydarzeń kulturalnych oraz działania w mediach społecznościowych. Agencja...

Posnania wśród najlepszych projektów na świecie

Posnania została uhonorowana prestiżowym wyróżnieniem ICSC VIVA (Vision, Innovation, Value, Achievement) Best-of-the-Best Awards za kampanię otwarcia. Wydarzenie znalazło się wśród siedmiu najlepszych projektów marketingowych branży retail na...

Znani influencerzy w nowej aktywacji Grzańca na Żołądkowej

Żołądkowa Gorzka w ramach kampanii #GrzańcaGrzejemy rozpoczyna współpracę z influencerami. Z początkiem lutego startuje konkurs konsumencki pod hasłem #modanagrzanie, w którym znani blogerzy i instagramerzy zachęcającą Polaków...

19 Południk będzie obsługiwał Dan Cake

Dan Cake, międzynarodowy producent z branży spożywczej, posiadający zakłady produkcyjne: w Danii, Niemczech, Bangladeszu oraz w Polsce, zdecydował o podjęciu długofalowej współpracy z agencją 19 Południk. Agencja odpowiedzialna będzie...

Transfer ze sportu do eksportu

Damian Juszczyk, były rzecznik prasowy Wisły Kraków, a ostatnio menedżer ds. marketingu, mediów i PR Aluronu Virtu Warty Zawiercie, objął stanowisko Senior PR Executive w WĘC Public...

Publikacje PR

Influencer relations i social media

Już niebawem w Rzeszowie rozpocznie się XIX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Udział w wydarzeniu zapowiedziało około 250 gości, którzy podczas 2 dni będą...