Rafał Wyszyński jako Chief Data Officer w Netsprint

Netsprint przyspiesza i konsekwentnie realizuje strategię data-driven marketingu. Za rozwój największej w Polsce platformy DMP - Netsprint Audience - odpowiedzialny będzie Rafał Wyszyński, który z początkiem kwietnia...

Coca-Cola Day 2019 z agencją Allegro

Allegro Brand Experience Agency zrealizowała na zlecenie Coca-Cola HBC Polska wydarzenie outdoorowe dla prawie 1300 osób – pracowników i ich rodzin. Całodniowy program eventu obejmował turniej piłkarski...

Aflofarm członkiem Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Aflofarm od lat działa na rzecz społecznej odpowiedzialności biznesu poprzez dwie fundacje – lokalną „My Kochamy Pabianice” oraz ogólnopolską „Fundację Aflofarm”. Teraz, jedna z największych polskich firm...

OKK! PR z nowym klientem

W grudniu 2018 roku agencja OKK! PR nawiązała współpracę z pracownią Anna Koszela. Architekt Wnętrz, która w tym roku obchodzi swoje 15. urodziny. Projekty autorstwa Anny Koszeli prezentowane...

Znani influencerzy w nowej aktywacji Grzańca na Żołądkowej

Żołądkowa Gorzka w ramach kampanii #GrzańcaGrzejemy rozpoczyna współpracę z influencerami. Z początkiem lutego startuje konkurs konsumencki pod hasłem #modanagrzanie, w którym znani blogerzy i instagramerzy zachęcającą Polaków...

Launch Mountain Dew w social mediach – od K2

Agencja K2 realizuje dla firmy PepsiCo kolejny projekt – launch marki Mountain Dew w social mediach. Działania obejmują prowadzenie komunikacji w kanałach społecznościowych takich jak Facebook, Instagram...
Fundacja On Off

Włącz się! Z Fundacją On/Off

Fundacja ON/OFF Z początkiem 2018 roku działalność rozpoczęła Fundacja ON/OFF, której głównym celem jest wspieranie osób niepełnosprawnych i promocja ich zatrudniania na otwartym rynku pracy. Fundacja oprócz promocji zatrudniania...

Publicis Consultants dołącza do ZFPR

Do Związku Firm Public Relations dołączyła kolejna agencja - Publicis Consultants. Obecnie ZFPR zrzesza 39 firm – głównie z województwa mazowieckiego, ale także małopolskiego, dolnośląskiego, łódzkiego oraz...

Nowy szef Nano Interactive

Krzysztof Silarow za sterami polskiego oddziału, wzrost zatrudnienia, zmiana siedziby oraz większe nakłady na rozwój unikatowych produktów i własnej sieci wydawców. Powyższe zmiany oraz dynamiczny rozwój spółki...

Beko z globalną misją

Beko poprzez kampanię Jedz jak Mistrz (Eat Like A Pro) rozpoczyna swoją nową globalną misję, która ma na celu zapobieganie otyłości wśród dzieci. Wiodący producent urządzeń gospodarstwa...

Publikacje i artykuły PR

#WszyscyDoWioseł2019 czyli „Dołóż się do łóżka”

Wystartowały zapisy do wielkiej akcji Fundacji Legii. W piątek 15 listopada odbędzie się czwarta edycja charytatywnych regat na ergometrach #WszyscyDoWioseł. W tym roku Fundacja...