Polska Reprezentacja Skoczków Narciarskich ze sponsorem

Milka, kultowa marka czekolady, od 25 lat zaangażowana we wspieranie sportów zimowych na świecie, rozpoczyna strategiczną współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim - jako oficjalny sponsor Polskiej Reprezentacji...

Polska agencja z dobrymi wynikami

Rok 2017 przyniósł firmie Admind Branding&Communications przychód w wysokości 13,8 mln zł, co oznacza ponad 300-procentowe tempo wzrostu w stosunku do 2016 roku. Był to trzeci rok...

Nowa agencja PR na rynku

Na rynku pojawiła się nowa agencja PR oraz media relations/social media - Perfect GLAM Agency.  "Jesteśmy po to aby urzeczywistniać Wasze pomysły! Branża fashion, beauty, food oraz lifestyle...

Mindspot dla FIBARO

Mindspot Communication & Media przejmuje obsługę kanałów social media FIBARO na całym świecie. Mindspot, już od kwietnia 2018 roku prowadzi kanały FIBARO w serwisach Facebook, Instagram, Twitter,...

19 Południk będzie obsługiwał Dan Cake

Dan Cake, międzynarodowy producent z branży spożywczej, posiadający zakłady produkcyjne: w Danii, Niemczech, Bangladeszu oraz w Polsce, zdecydował o podjęciu długofalowej współpracy z agencją 19 Południk. Agencja odpowiedzialna będzie...

Instytut Publico współpracuje z AXA Stenman Poland

Instytut Publico rozpoczął współpracę z wiodącym, europejskim producentem i dostawcą produktów zabezpieczających – AXA Stenman Poland. Instytut Publico odpowiada za działania komunikacyjne marki. Firma AXA Stenman Poland należy...

Lenovo na Mobile World Congress 2018 w Barcelonie

Lenovo prezentuje na Mobile World Congress dwa zintegrowane rozwiązania dla operatorów, stanowiące wydajny rdzeń zwirtualizowanych sieci: Lenovo Reference Architecture for NFV oraz rozwiązanie w ramach programu Intel...

Agencja Dziadek do orzechów dla Kopalni Soli „Wieliczka”

Kopalnia Soli „Wieliczka” i agencja Dziadek do orzechów rozpoczynają współpracę. Agencja będzie odpowiedzialna za stworzenie strategii komunikacji obiektu. Do zakresu działań agencji należy przygotowanie dogłębnej analizy dotychczasowych działań...

Beko z globalną misją

Beko poprzez kampanię Jedz jak Mistrz (Eat Like A Pro) rozpoczyna swoją nową globalną misję, która ma na celu zapobieganie otyłości wśród dzieci. Wiodący producent urządzeń gospodarstwa...

Dobre uczynki mierzone posiłkami

Stowarzyszenie mali bracia Ubogich stara się, aby atmosferę Świąt poczuł także każdy, z jej samotnych podopiecznych. W tym roku wraz z PizzaPortal.pl Stowarzyszenie stworzyło wyjątkowy projekt, dzięki...

Publikacje i artykuły PR

Znamy terminy XVII edycji Konkursu Złote Spinacze

Związek Firm Public Relations już po raz siedemnasty organizuje konkurs Złote Spinacze, którego celem jest wyłonienie najlepszych kampanii public relations w Polsce. Zgłoszenia będą...