poniedziałek, Grudzień 17, 2018

Florentyna z Katarzyną Bujakiewicz

Katarzyna Bujakiewicz, rozpoczęła współpracę z firmą Florentyna. Artystka została ambasadorką marki Florina by Emalia Polska Pleszew. Florina to najwyższej jakości artykuły gospodarstwa domowego z unikalnym wzornictwem, które każdemu...

365PR z nowym klientem

Od początku roku do grona Klientów 365PR, marki 365 agencja, dołączyła polska spółka technologiczna ELMODIS. Współpraca obejmuje prowadzenie działań PR na polskim rynku.  ELMODIS to młoda spółka technologiczna i jeden z najważniejszych...

Tomasz Musiał i Nikodem Sarna wzmacniają Netsprint Group

Informacja prasowa Spółki tworzące Netsprint Group - Adrino, Email Network, LeadR, Netsprint oraz WhitePress - integrują swoje rozwiązania dla wydawców. Za przygotowanie i wdrożenie strategii rozwoju oferty na...

Nowa kampania marki CashBill

Operator płatności internetowych CashBill ruszył z nową kampanią wizerunkową. Za przygotowanie kampanii odpowiada krakowska agencja reklamowa Dziadek do orzechów. Klienci sklepów internetowych nie wyobrażają sobie już zakupów bez...
Zabawki Chicco

Akademia Misia Podróżnika Chicco – nauka poprzez zabawę

26 września Europa obchodzi Dzień Języków Obcych. Marka Chicco, ekspert w zakresie produktów dla dzieci: akcesoriów, wózków, fotelików, mebli oraz zabawek, w tym zabawek językowych, rozpoczęła świętowanie...

Agencja 360 Content Team dla marek Dekoral i Bondex

Agencja content marketingowa 360 Content Team systematycznie poszerza portfolio klientów z branży budowlano-wnętrzarskiej. Najnowsze projekty zrealizowane przez agencję to katalogi produktowo-inspiracyjne dla marek Dekoral i Bondex (PPG...

ESA 2018: Potrójne zwycięstwo Bluerank

Efekty pracy Bluerank dla Euroloan i Tchibo.pl zostały wczoraj nagrodzone trzema statuetkami European Search Awards. Prestiżowy konkurs wyłania najlepsze europejskie kampanie internetowe. Bluerank, podobnie jak w 2017...

Fat Buddha buduje wizerunek z agencją PR

W lutym br. Kostrzewa PR rozpoczęła działania public relations dla Fat Buddha – warszawskiego konceptu restauracyjno-koktajlowego. Do głównych zadań agencji Kostrzewa PR będzie należało sukcesywne budowanie wizerunku miejsca...

Agencja Dziadek do orzechów dla Kopalni Soli „Wieliczka”

Kopalnia Soli „Wieliczka” i agencja Dziadek do orzechów rozpoczynają współpracę. Agencja będzie odpowiedzialna za stworzenie strategii komunikacji obiektu. Do zakresu działań agencji należy przygotowanie dogłębnej analizy dotychczasowych działań...

Konkurs na 50-lecie

Firma budowlana Budimex świętuje w tym roku 50-lecie i z tej okazji organizuje konkurs fotograficzny, w który zaangażowała m.in. znanego fotografa Adama Nurkiewicza. Przez 50 lat działalności Budimex...

Publikacje PR

Social trendy w 2019

Obecny rok, który powoli dobiega końca, przyniósł trochę nowości i ulepszeń na portalach mediów społecznościowych. Pojawiło się też parę wpadek, takich jak atak hakerski...