365PR z nowym klientem

Od początku roku do grona Klientów 365PR, marki 365 agencja, dołączyła polska spółka technologiczna ELMODIS. Współpraca obejmuje prowadzenie działań PR na polskim rynku.  ELMODIS to młoda spółka technologiczna i jeden z najważniejszych...

Agata Sander w 24/7Communication

Do zespołu 24/7Communication dołączyła Agata Sander obejmując stanowisko Account Directora. Agata Sander w strukturach 24/7Communication odpowiedzialna będzie za prowadzenie zespołów zajmujących się komunikacją dla kluczowych klientów agencji. Sander z...

Aflofarm członkiem Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Aflofarm od lat działa na rzecz społecznej odpowiedzialności biznesu poprzez dwie fundacje – lokalną „My Kochamy Pabianice” oraz ogólnopolską „Fundację Aflofarm”. Teraz, jedna z największych polskich firm...

Nowa agencja na rynku eventowym

Na rynku eventowym pojawiła się nowa agencja – FLUO, stworzona przez Monikę Korol i Katarzynę Wysokińską. Obie założycielki firmy od lat działają w branży eventowej, choć każda...

PR potrzebuje wyrzucenia słowa „wizerunek”

Paradoks czy zamierzony zabieg precyzyjnie wcelowany w oczekiwania współczesnych liderów biznesu? Tylko autentyczni liderzy osiągają w komunikacji i biznesie ponadprzeciętne efekty. I nie wynika to z tzw. kreowania...

Robert Olszewski w Result Media

Result Media, agencja marketingu internetowego, wzmacnia swoje struktury i przebudowuje dział obsługi klienta. Wraz z początkiem maja do zespołu dołączył Robert Olszewski, obejmując stanowisko client service director. Robert...

Agnieszka Prokopowicz odpowiedzialna za komunikację w Burda Media Polska

Agnieszka Prokopowicz objęła stanowisko PR menedżera w wydawnictwie Burda Media Polska. Prokopowicz odpowiada za strategię komunikacji zewnętrznej a w szczególności promocji zintegrowanej oferty mediowej Burdy. Z branżą wydawniczą...

Polska agencja z dobrymi wynikami

Rok 2017 przyniósł firmie Admind Branding&Communications przychód w wysokości 13,8 mln zł, co oznacza ponad 300-procentowe tempo wzrostu w stosunku do 2016 roku. Był to trzeci rok...

Polska Reprezentacja Skoczków Narciarskich ze sponsorem

Milka, kultowa marka czekolady, od 25 lat zaangażowana we wspieranie sportów zimowych na świecie, rozpoczyna strategiczną współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim - jako oficjalny sponsor Polskiej Reprezentacji...

Leo Burnett Warszawa dla marki No-Spa

Agencja Leo Burnett Warszawa, należąca do Publicis Groupe, wygrała przetarg na realizację nowego projektu dla marki No-Spa. Projekt, w ramach którego prace rozpoczęły się na początku listopada,...

Publikacje PR

Futura PR dla Teatru WARSawy

Teatr WARSawy rozpoczął współpracę z agencją Futura PR. Do głównych zadań Futura PR należy kreowanie wizerunku Teatru WARSawy i promocja wydarzeń kulturalnych oraz działania...

PR-ranki wracają