Dawid Podsiadło wraca w Prima Aprilis

Jeden z najpopularniejszych polskich artystów – Dawid Podsiadło pojawi się od kwietnia w nowej kampanii banku Credit Agricole. Współpraca ma jednak zdecydowanie szerszy i bardziej długofalowy charakter....

Posnania wśród najlepszych projektów na świecie

Posnania została uhonorowana prestiżowym wyróżnieniem ICSC VIVA (Vision, Innovation, Value, Achievement) Best-of-the-Best Awards za kampanię otwarcia. Wydarzenie znalazło się wśród siedmiu najlepszych projektów marketingowych branży retail na...

Mateusz Nawrocki dołącza do Neon Shake Advertising

Wrocławska agencja reklamowa Neon Shake Advertising powiększa swój zespół. Do grona ekspertów firmy pracującej dla dużych klientów w Polsce i Europie, dołączył Mateusz Nawrocki. Odpowiedzialny będzie za...

Kamil Glik z nowym kontraktem

Blachotrapez będzie kontynuował kontrakt ambasadorski z Kamilem Glikiem. Nowa umowa sponsorska z Kamilem Glikiem obowiązuje do końca mistrzostw świata w Katarze, w 2022 roku. Reprezentant Polski, a jednocześnie...

Nietypowa rekrutacja

Agencja K2 we współpracy z OTO Film, SHOOTME Visual Artists oraz klientem opracowała nowy sposób mówienia o rekrutacji w IKEA, w której liczą się przede wszystkim ludzie. Agencja...

Nowa osoba w GETHERO

Paulina Świętczak dołącza do zespołu GETHERO, na stanowisko Junior Creative. To kolejne wzmocnienie teamu agencji w tym roku. Niedawno do zespołu agencji dołączyli Michał Dziuba i Magdalena...

Instytut Publico współpracuje z AXA Stenman Poland

Instytut Publico rozpoczął współpracę z wiodącym, europejskim producentem i dostawcą produktów zabezpieczających – AXA Stenman Poland. Instytut Publico odpowiada za działania komunikacyjne marki. Firma AXA Stenman Poland należy...

Rafał Wyszyński jako Chief Data Officer w Netsprint

Netsprint przyspiesza i konsekwentnie realizuje strategię data-driven marketingu. Za rozwój największej w Polsce platformy DMP - Netsprint Audience - odpowiedzialny będzie Rafał Wyszyński, który z początkiem kwietnia...

Suzuki sponsoruje polski boks

Suzuki Motor Poland sponsorem strategicznym Polskiego Związku Bokserskiego. Firma będzie również wspierać bokserów w przygotowaniach do Igrzysk Olimpijskich w Tokio. Tuż przed rozpoczęciem XXXV Międzynarodowego Turnieju Bokserskiego im....

Kolejny awans

Piotr Gorzkowski awansował na Group Account Managera w agencji GoldenSubmarine, z którą związany jest od początku jej istnienia.  Przeszło dekadę temu dołączył do agencji obejmując stanowisko Account Managera....

Publikacje i artykuły PR

Podsumowanie kampanii

Fundacja On/Off kończy działania związane z kampanią „Włącz się”. Od początku września informowaliśmy, dlaczego warto zatrudniać osoby z niepełnosprawnością na otwartym rynku pracy. Na samym...