Rafał Wyszyński jako Chief Data Officer w Netsprint

Netsprint przyspiesza i konsekwentnie realizuje strategię data-driven marketingu. Za rozwój największej w Polsce platformy DMP - Netsprint Audience - odpowiedzialny będzie Rafał Wyszyński, który z początkiem kwietnia...

Mindspot dla FIBARO

Mindspot Communication & Media przejmuje obsługę kanałów social media FIBARO na całym świecie. Mindspot, już od kwietnia 2018 roku prowadzi kanały FIBARO w serwisach Facebook, Instagram, Twitter,...

ŠKODA rozstrzygnęła przetarg

ŠKODA to niekwestionowany lider rynku motoryzacyjnego w Polsce. Z połową maja marka rozstrzygnęła przetarg na obsługę działań z zakresu public relations. W ramach podjętej współpracy, realizacją powierzonych...

Andrzej Mirowski nowym dyrektorem w Lighthouse

Do zespołu konsultantów firmy doradztwa komunikacyjnego Lighthouse dołączył Andrzej Mirowski. Na nowo utworzonym stanowisku Director w praktyce Corporate odpowiadać będzie za wsparcie kluczowych klientów firmy w obszarze...

Zmiany w Walk Creative

Jankowski i Kulisz nowymi Creative Group Headami w Walk Creative Do Walk Creative dołączyło dwóch Creative Group Headów – Łukasz Jankowski i Mirek Kulisz. Jako duet kreatywny działają...

PLAY przedłuża współpracę z MediaCom

PLAY rozstrzygnął przetarg na planowanie i zakup mediów. Był on prowadzony w kilku etapach, z czego do ostatnich dwóch zostały dopuszczone dwa domy mediowe. Ze względu na...

Zmiana w Brand New Heaven

Brand New Heaven (BNH), agencja marketingu zintegrowanego i reklamy, powiększa zespół. Od kwietnia strategie komunikacyjne dla klientów agencji współtworzył będzie Paweł Galiński. Strategy Chief to nowa pozycja w...

Suzuki sponsoruje polski boks

Suzuki Motor Poland sponsorem strategicznym Polskiego Związku Bokserskiego. Firma będzie również wspierać bokserów w przygotowaniach do Igrzysk Olimpijskich w Tokio. Tuż przed rozpoczęciem XXXV Międzynarodowego Turnieju Bokserskiego im....

Polska Reprezentacja Skoczków Narciarskich ze sponsorem

Milka, kultowa marka czekolady, od 25 lat zaangażowana we wspieranie sportów zimowych na świecie, rozpoczyna strategiczną współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim - jako oficjalny sponsor Polskiej Reprezentacji...

Lavazza partnerem klubów angielskiej Premier League

Grupa Lavazza ogłosiła nawiązanie dwóch nowych partnerstw w Wielkiej Brytanii, dzięki którym staje się oficjalną kawą dwóch klubów piłkarskich – Arsenalu i Liverpoolu. Nowe umowy partnerskie połączą doskonałość prawdziwej,...

Publikacje i artykuły PR

Podsumowanie kampanii

Fundacja On/Off kończy działania związane z kampanią „Włącz się”. Od początku września informowaliśmy, dlaczego warto zatrudniać osoby z niepełnosprawnością na otwartym rynku pracy. Na samym...