19 Południk będzie obsługiwał Dan Cake

Dan Cake, międzynarodowy producent z branży spożywczej, posiadający zakłady produkcyjne: w Danii, Niemczech, Bangladeszu oraz w Polsce, zdecydował o podjęciu długofalowej współpracy z agencją 19 Południk. Agencja odpowiedzialna będzie...

Lenovo na Mobile World Congress 2018 w Barcelonie

Lenovo prezentuje na Mobile World Congress dwa zintegrowane rozwiązania dla operatorów, stanowiące wydajny rdzeń zwirtualizowanych sieci: Lenovo Reference Architecture for NFV oraz rozwiązanie w ramach programu Intel...

Technologia 5G – wspólne warsztaty Ericsson w Polsce i Urzędu Komunikacji Elektronicznej

Wspólne warsztaty Ericsson w Polsce i Urzędu Komunikacji Elektronicznej poświęcone technologii 5G. Transfer wiedzy wspomoże przygotowanie scenariuszy rozwoju 5G w Polsce. Projekt obejmuje szkolenia dostosowane do indywidualnych potrzeb...

PLAY przedłuża współpracę z MediaCom

PLAY rozstrzygnął przetarg na planowanie i zakup mediów. Był on prowadzony w kilku etapach, z czego do ostatnich dwóch zostały dopuszczone dwa domy mediowe. Ze względu na...

Nowa agencja PR na rynku

Na rynku pojawiła się nowa agencja PR oraz media relations/social media - Perfect GLAM Agency.  "Jesteśmy po to aby urzeczywistniać Wasze pomysły! Branża fashion, beauty, food oraz lifestyle...

Havas Media wygrywa w przetargu marki Tarczyński

Dom mediowy Havas Media (Havas Media Group) obronił budżet Tarczyński i zwyciężył w przetargu na obsługę mediową marki wędlin. Havas Media zajmuje się planowaniem i zakupem mediów dla...

Fat Buddha buduje wizerunek z agencją PR

W lutym br. Kostrzewa PR rozpoczęła działania public relations dla Fat Buddha – warszawskiego konceptu restauracyjno-koktajlowego. Do głównych zadań agencji Kostrzewa PR będzie należało sukcesywne budowanie wizerunku miejsca...

Ruszyła kampania społeczna Zrozumieć Starość

Promedica24 angażuje się w ogólnopolską kampanię społeczną Zrozumieć Starość, której organizatorem jest Fundacja Zaczyn. Za koncepcję filmu i strony odpowiada agencja Walk. Twoje zrozumienie wiele znaczy – to...

Nowa agencja na rynku eventowym

Na rynku eventowym pojawiła się nowa agencja – FLUO, stworzona przez Monikę Korol i Katarzynę Wysokińską. Obie założycielki firmy od lat działają w branży eventowej, choć każda...

Rekiny przejmują czwartą władzę

„W świecie zdominowanym przez media brak współpracy z nimi to biznesowe samobójstwo. (…) Książkę "Medialne lwy dla rekinów biznesu" z czystym sumieniem polecam wszystkim, zarówno początkującym, jak...

Publikacje i artykuły PR

Podsumowanie kampanii

Fundacja On/Off kończy działania związane z kampanią „Włącz się”. Od początku września informowaliśmy, dlaczego warto zatrudniać osoby z niepełnosprawnością na otwartym rynku pracy. Na samym...