Kolejny awans

Piotr Gorzkowski awansował na Group Account Managera w agencji GoldenSubmarine, z którą związany jest od początku jej istnienia.  Przeszło dekadę temu dołączył do agencji obejmując stanowisko Account Managera....

Agata Sander w 24/7Communication

Do zespołu 24/7Communication dołączyła Agata Sander obejmując stanowisko Account Directora. Agata Sander w strukturach 24/7Communication odpowiedzialna będzie za prowadzenie zespołów zajmujących się komunikacją dla kluczowych klientów agencji. Sander z...

Marek Kacprzak przechodzi do Wirtualnej Polski

„Tłit” oraz „Money. To się liczy” to dwa nowe programy wideo w WP, których gospodarzem będzie Marek Kacprzak. Dziennikarz od marca dołącza do Wirtualnej Polski, po prawie...

Work Service wybiera Neon Shake do obsługi social media

Największa w Polsce agencja zatrudnienia Work Service stawia na social media. Marka nawiązała współpracę z agencją reklamową Neon Shake Advertising. Ta rozpoczęła obsługę profilu marki na Facebooku....

Robert Olszewski w Result Media

Result Media, agencja marketingu internetowego, wzmacnia swoje struktury i przebudowuje dział obsługi klienta. Wraz z początkiem maja do zespołu dołączył Robert Olszewski, obejmując stanowisko client service director. Robert...

19 Południk będzie obsługiwał Dan Cake

Dan Cake, międzynarodowy producent z branży spożywczej, posiadający zakłady produkcyjne: w Danii, Niemczech, Bangladeszu oraz w Polsce, zdecydował o podjęciu długofalowej współpracy z agencją 19 Południk. Agencja odpowiedzialna będzie...

Nowy PR Manager w GoldenSubmarine

Krzysztof Ratnicyn objął stanowisko PR Managera w agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine. Wcześniej na podobnym stanowisku pracował m.in. w grupie reklamowej Young & Rubicam Brands i agencji endorfina...

Lenovo na Mobile World Congress 2018 w Barcelonie

Lenovo prezentuje na Mobile World Congress dwa zintegrowane rozwiązania dla operatorów, stanowiące wydajny rdzeń zwirtualizowanych sieci: Lenovo Reference Architecture for NFV oraz rozwiązanie w ramach programu Intel...

Publikacje i artykuły PR

Podsumowanie kampanii

Fundacja On/Off kończy działania związane z kampanią „Włącz się”. Od początku września informowaliśmy, dlaczego warto zatrudniać osoby z niepełnosprawnością na otwartym rynku pracy. Na samym...