MŚP w inwestycyjnym dołku i najgorszych nastrojach od 5 lat
Barometr EFL na IV kwartał br. wskazuje, że mikro, małe i średnie firmy kończą 2019 rok z najsłabszymi nastrojami w tym roku. Co więcej, główny indeks osiągnął...
EFL uruchomił ofertę finansowania dla przedsiębiorczych kobiet
1 na 4 firmy, które skorzystały w 2018 roku z finansowania EFL, jest zarządzana przez kobietę. Leasingodawca w tym roku chce zwiększyć tę liczbę i skłonić jeszcze...
WhitePress® przejmuje platformę GoodContent
Z początkiem września WhitePress® sp. z o.o. przejął GoodContent.pl – jedną z najbardziej popularnych platform do zakupów tekstów w Polsce. To strategiczny krok dla zespołu WhitePress®, który...
Edyta Kowal już w Socjomanii
Do zespołu Socjomanii dołącza Edyta Kowal, wcześniej związana z Prowly. Jako Chief Marketing Officer będzie koordynować działania marketingowe i komunikacyjne marki oraz rozwijać zespół w Warszawie.
Głównym zadaniem...
Good One PR dla Endo
Z początkiem sierpnia agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z Endo – producentem odzieży dziecięcej. Agencja jest odpowiedzialna za PR korporacyjny i produktowy, media relations oraz doradztwo...
Agencja Grow wspiera komunikacyjnie JoBot24
W sierpniu Agencja Grow, która specjalizuje się w działaniach z obszarów PR-u, social mediów, employer brandingu i HR-u, rozpoczęła współpracę z JoBot24, firmą tworzącą chatbot rekrutacyjny skierowany...
Group One z kampanią 360 dla firmy Walmark
Firma Walmark w drodze przetargu wybrała do współpracy przy marce Marsjanki agencje należące do grupy komunikacyjnej Group One: Mediaplus, SalesTube, Serviceplan Health i Labcon. 19 sierpnia ruszyła...
RTB House z nagrodami!
„Innowacja roku w branży produktów biznesowych”, „Zastosowanie rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji” oraz „Najbardziej innowacyjna firma roku zatrudniająca do 2500 pracowników” – RTB House, globalna spółka dostarczająca...
Bank BNP Paribas partnerem XI edycji Polish National Sales Awards
Bank BNP Paribas i Polish National Sales Awards w ramach partnerstwa będą współdziałać na rzecz rozwoju etyki biznesu oraz promocji wspólnych idei, które są kluczowe z punktu...
Nowa publikacja Forum Odpowiedzialnego Biznesu
„Różne oblicza dialogu. Inspirator dla firm” to tytuł najnowszej publikacji Forum Odpowiedzialnego Biznesu, prezentującej zasady komunikacji i współpracy z interesariuszami. Wydawnictwo inspiruje do rozwijania dialogu i kształtowania...