poniedziałek, Grudzień 17, 2018

Rafał Woś nowym felietonistą Super Expressu

Rafał Woś dołączył do grona felietonistów dziennika „Super Express”. Jego teksty będzie można czytać już od najbliższego poniedziałku, zarówno w wydaniu drukowanym, jak i w serwisie internetowym...

Koroniewska i Dowbor w nowej kampanii Instytutu Książki

We wtorek 18 września odbyła się inauguracja kampanii „Mała książka, wielki człowiek” promującej czytanie dziecku już od narodzin. Na konferencji prasowej w warszawskiej bibliotece spotkali się wicepremier,...

Martini w roli głównej

Legendarne Caffè Torino, kultowe miejsce spotkań miłośników Martini, aperitivo i dobrego stylu powstało w warszawskim Regina Bar. Był Nowy Jork, Moskwa i Londyn. Teraz przyszedł czas na Warszawę....
Zabawki Chicco

Akademia Misia Podróżnika Chicco – nauka poprzez zabawę

26 września Europa obchodzi Dzień Języków Obcych. Marka Chicco, ekspert w zakresie produktów dla dzieci: akcesoriów, wózków, fotelików, mebli oraz zabawek, w tym zabawek językowych, rozpoczęła świętowanie...

Newmor Polska nowym klientem OKK

Od września 2018 roku agencja OKK! rozpoczęła współpracę z firmą Newmor Polska – liderem wśród dostawców tapet i wykładzin obiektowych. Do głównych obowiązków agencji należeć będzie prowadzenie biura...

Agnieszka Prokopowicz odpowiedzialna za komunikację w Burda Media Polska

Agnieszka Prokopowicz objęła stanowisko PR menedżera w wydawnictwie Burda Media Polska. Prokopowicz odpowiada za strategię komunikacji zewnętrznej a w szczególności promocji zintegrowanej oferty mediowej Burdy. Z branżą wydawniczą...

Agnieszka Radwańska w kampanii Profbud „Tu jest mój dom”

Wraz z początkiem września ruszyła kampania wizerunkowa warszawskiego dewelopera Profbud, pod hasłem „Tu jest mój dom”. Jej twarzą została Agnieszka Radwańska. To już kolejny projekt, który najbardziej...

Wyniki badań Polskiej Izby Ubezpieczeniowej

Aż 9 na 10 rodziców deklaruje, że ich dziecko jest ubezpieczone w szkole. Co więcej, ponad 60 proc. badanych jest w stanie zapłacić za polisę w szkole...

K2 dalej dla Pracuj.pl

K2 Media zajmie się również zbieraniem i zarządzaniem danymi z kampanii digitalowych Pracuj.pl. To umożliwi bieżące śledzenie skuteczności wykorzystywanych kanałów oraz optymalizację komunikacji reklamodawcy. Podpisana umowa zakłada współpracę...

Agencja Dziadek do orzechów dla Kopalni Soli „Wieliczka”

Kopalnia Soli „Wieliczka” i agencja Dziadek do orzechów rozpoczynają współpracę. Agencja będzie odpowiedzialna za stworzenie strategii komunikacji obiektu. Do zakresu działań agencji należy przygotowanie dogłębnej analizy dotychczasowych działań...

Publikacje PR

Social trendy w 2019

Obecny rok, który powoli dobiega końca, przyniósł trochę nowości i ulepszeń na portalach mediów społecznościowych. Pojawiło się też parę wpadek, takich jak atak hakerski...