Group One z kampanią 360 dla firmy Walmark

Firma Walmark w drodze przetargu wybrała do współpracy przy marce Marsjanki agencje należące do grupy komunikacyjnej Group One: Mediaplus, SalesTube, Serviceplan Health i Labcon. 19 sierpnia ruszyła...

RTB House z nagrodami!

„Innowacja roku w branży produktów biznesowych”, „Zastosowanie rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji” oraz „Najbardziej innowacyjna firma roku zatrudniająca do 2500 pracowników” – RTB House, globalna spółka dostarczająca...

Bank BNP Paribas partnerem XI edycji Polish National Sales Awards

Bank BNP Paribas i Polish National Sales Awards w ramach partnerstwa będą współdziałać na rzecz rozwoju etyki biznesu oraz promocji wspólnych idei, które są kluczowe z punktu...

Nowa publikacja Forum Odpowiedzialnego Biznesu

„Różne oblicza dialogu. Inspirator dla firm” to tytuł najnowszej publikacji Forum Odpowiedzialnego Biznesu, prezentującej zasady komunikacji i współpracy z interesariuszami. Wydawnictwo inspiruje do rozwijania dialogu i kształtowania...

Launch Mountain Dew w social mediach – od K2

Agencja K2 realizuje dla firmy PepsiCo kolejny projekt – launch marki Mountain Dew w social mediach. Działania obejmują prowadzenie komunikacji w kanałach społecznościowych takich jak Facebook, Instagram...

Bridgestone będzie wspierać biegaczy

Bridgestone już 29 września będzie wspierać uczestników 41. PZU Maratonu Warszawskiego. Podczas imprezy Karol Bielecki - legendarny piłkarz ręczny, ambasador kampanii Bridgestone, będzie motywował biegaczy i zachęcał...

Coca-Cola Day 2019 z agencją Allegro

Allegro Brand Experience Agency zrealizowała na zlecenie Coca-Cola HBC Polska wydarzenie outdoorowe dla prawie 1300 osób – pracowników i ich rodzin. Całodniowy program eventu obejmował turniej piłkarski...

Agencja eContentLAB rozszerza współpracę z NTT System

Agencja interaktywna eContentLAB należąca do spółki E-Kiosk S.A. rozszerza współpracę z firmą NTT System w zakresie komunikacji w social mediach. NTT System jest największym polskim producentem komputerów stacjonarnych,...

Konkret PR jedzie z Fundacją Rak’n’Roll na Zwrotnik Raka

Agencja Konkret PR od lipca br. współpracuje z Fundacją Rak’n’Roll przy projekcie Rolling2Zwrotnik. Do głównych zadań agencji należy doradztwo wizerunkowe i komunikacyjne, w tym prowadzenie biura prasowego. 27....

Sławomir Skowerski ponownie w Komisji Etyki Reklamy

Sławomir Skowerski, head of copywriting w GoldenSubmarine, został wybrany na drugą kadencję Komisji Etyki Reklamy. Komisja jest organem Rady Reklamy, organizacji zrzeszającej branżę reklamową i reklamodawców. Sławomir Skowerski...

Publikacje i artykuły PR

Podsumowanie kampanii

Fundacja On/Off kończy działania związane z kampanią „Włącz się”. Od początku września informowaliśmy, dlaczego warto zatrudniać osoby z niepełnosprawnością na otwartym rynku pracy. Na samym...