poniedziałek, Grudzień 17, 2018

CANPACK Z GROUP COMMUNICATIONS MANAGEREM

Marta Kopcik będzie odpowiedzialna za opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej Grupy CANPACK W poniedziałek 23 lipca Grupa CANPACK poinformowała o utworzeniu nowego stanowiska w strukturach...

Aflofarm członkiem Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Aflofarm od lat działa na rzecz społecznej odpowiedzialności biznesu poprzez dwie fundacje – lokalną „My Kochamy Pabianice” oraz ogólnopolską „Fundację Aflofarm”. Teraz, jedna z największych polskich firm...

Bądź kumplem, nie dokuczaj – podsumowanie kampanii

Materiały merytoryczne dla nauczycieli, poradniki dla dzieci, konkurs dla szkół i przybijanie piątek z przyjaciółmi – tak przebiegała tegoroczna edycja kampanii społecznej Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj”....

They.pl dla marki Caparol

Agencja digital marketingu They.pl odpowiada za obsługę digital 360⁰ (komunikacja i performance) marki oferującej profesjonalne farby i systemy ociepleń. Współpraca obejmuje zintegrowane działania z zakresu digital marketingu oraz...

BRIGHT Agency nadal dla House of Asia

BRIGHT Agency przedłużyła umowę na obsługę public relations i social media z marką House of Asia, która oferuje produkty kuchni orientalnej. W ramach współpracy BRIGHT Agency odpowiada za stworzenie...

Mindspot dla FIBARO

Mindspot Communication & Media przejmuje obsługę kanałów social media FIBARO na całym świecie. Mindspot, już od kwietnia 2018 roku prowadzi kanały FIBARO w serwisach Facebook, Instagram, Twitter,...

Nowa kampania marki CashBill

Operator płatności internetowych CashBill ruszył z nową kampanią wizerunkową. Za przygotowanie kampanii odpowiada krakowska agencja reklamowa Dziadek do orzechów. Klienci sklepów internetowych nie wyobrażają sobie już zakupów bez...

LoveBrands Relations z nowym projektem

W czerwcu 2018 roku LoveBrands Relations rozpoczęła współpracę z firmą Roche. Agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie i realizację strategii komunikacji PR dla projektu edukacyjnego z obszaru neurologii....

ŠKODA rozstrzygnęła przetarg

ŠKODA to niekwestionowany lider rynku motoryzacyjnego w Polsce. Z połową maja marka rozstrzygnęła przetarg na obsługę działań z zakresu public relations. W ramach podjętej współpracy, realizacją powierzonych...

PR Hub zastępuje Michael Bridge Communication

PR Hub – pod taką nazwą od maja 2018 roku funkcjonuje Michael Bridge Communication. Nowo utworzony podmiot wchłonął działającą od 2015 roku agencję public relations. Firma zyskała...

Publikacje PR

Social trendy w 2019

Obecny rok, który powoli dobiega końca, przyniósł trochę nowości i ulepszeń na portalach mediów społecznościowych. Pojawiło się też parę wpadek, takich jak atak hakerski...