Andrzej Mirowski nowym dyrektorem w Lighthouse

Do zespołu konsultantów firmy doradztwa komunikacyjnego Lighthouse dołączył Andrzej Mirowski. Na nowo utworzonym stanowisku Director w praktyce Corporate odpowiadać będzie za wsparcie kluczowych klientów firmy w obszarze...

Rowerem przez Islandię: ruszyła charytatywna zbiórka kilometrów

1 lipca 2019 r. ruszyła wielka akcja zbierania kilometrów w aplikacji Endomondo na rzecz dzieci z katowickiego domu dziecka. Jej inicjatorem jest Dariusz Sobczak, niepełnosprawny sportowiec, który...

Futura PR dla Teatru WARSawy

Teatr WARSawy rozpoczął współpracę z agencją Futura PR. Do głównych zadań Futura PR należy kreowanie wizerunku Teatru WARSawy i promocja wydarzeń kulturalnych oraz działania w mediach społecznościowych. Agencja...

Emilia Klepacka corporate PR managerem Group One

Emilia Klepacka objęła nowo utworzone stanowisko corporate PR managera w Group One, największej niezależnej grupie komunikacyjnej w Polsce. Odpowiedzialna będzie za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną Group One...

Znani influencerzy w nowej aktywacji Grzańca na Żołądkowej

Żołądkowa Gorzka w ramach kampanii #GrzańcaGrzejemy rozpoczyna współpracę z influencerami. Z początkiem lutego startuje konkurs konsumencki pod hasłem #modanagrzanie, w którym znani blogerzy i instagramerzy zachęcającą Polaków...

OKK! PR z nowym klientem

W grudniu 2018 roku agencja OKK! PR nawiązała współpracę z pracownią Anna Koszela. Architekt Wnętrz, która w tym roku obchodzi swoje 15. urodziny. Projekty autorstwa Anny Koszeli prezentowane...

Interia bez hejtu – kampania już ruszyła

W związku z wydarzeniami z Gdańska i poruszeniem, jakie wywołały wśród opinii publicznej, Grupa Interia.pl uruchomiła akcję, wspierającą walkę z mową nienawiści w polskim internecie. Kampania ma...

Marki Bakalland i O bag we wspólnej akcji

Lider rynku bakalii marka Bakalland podjęła współpracę z marką O bag. Wraz z początkiem roku nabywcy kultowych torebek O bag znajdą w środku idealną przekąskę Bakalland z...

Agencja Flywheel tworzy dział Digital Media

Flywheel rozszerza dotychczasową ofertę o działania z zakresu digital marketingu. Agencja tworzy dział Digital Media, którym pokieruje Ewa Gruczek-Rozwadowska. Agencja Flywheel, mająca na swoim koncie m.in. obsługę PR...

Nowy logotyp Fundacji Radia ZET

2 stycznia br. Fundacja Radia ZET zmieniła swój logotyp. Nowy bezpośrednio nawiązuje do obowiązującego loga Radia ZET. Serce symbolizuje odpowiedzialność społeczną stacji wpisaną w jej DNA. Fundacja Radia...

Publikacje i artykuły PR

#WszyscyDoWioseł2019 czyli „Dołóż się do łóżka”

Wystartowały zapisy do wielkiej akcji Fundacji Legii. W piątek 15 listopada odbędzie się czwarta edycja charytatywnych regat na ergometrach #WszyscyDoWioseł. W tym roku Fundacja...